Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-02-06, 21:32   #3406
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Skåneland
Inlägg: 66
Sharp$: 848

Alla spel våren 2013
Stats: 238 - 210 - 39
ROI: 110.23%
Vinstprocent: 53.13%

Standard

Inatt så tror jag mycket på över 5.5 mål i mötet mellan Toronto och Edmonton. Båda lagen är starka offensivt och båda lagen har full form. Edmonton har äntligen fått tillbaka sina offensiva nyckelspelare och även om de är katastrofala på bortais så kan de nog störa Torontos för närvarande storspelande målvakt.
thesaints är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 21:49   #3407
 
Jinxs avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Ort: Ankeborg
Inlägg: 796
Sharp$: 150
Standard

Grattis alla som spelade 0-0 i liverpool matchen
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 21:50   #3408
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Örebro
Inlägg: 76
Sharp$: 561


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av djungelhjul Visa inlägg
Nej, men om du sätter ö0.5 innan matchstart och sen på 0-0 direkt efter avspark så går du 12 kr plus om matcher får minst ett mål och 2500 kr plus vid 0-0 eftersom livespelet är gratis.

grattis bra spelat!
drughen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 21:50   #3409
 
krigarNs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 51
Sharp$: 551

Kapitel II (avslutad)
Stats: 286 - 388 - 21
ROI: 105.74%
Vinstprocent: 42.43%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av djungelhjul Visa inlägg
Angående gratisbettet på Bet365 kör jag mitt vanliga:

Över 0.5 innan matchstart till 1.05 och livepeng direkt när matchen startar på 0-0 till 11.00 tror jag idag.

Inga förlorade pengar i alla fall
Det gjorde du bra. Gratulerar!
krigarN är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 21:50   #3410
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6058


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

vilka jävla töntar tottenham är, så jävla pinsamt att se på... ligga å förstöra en hel match, det är så jävla dåligt att domaren inte gör ett jävla skit åt all maskning, det är för fan en kvart som försvinner ifrån andra halvlek. Otroligt tråkigt. Sen ska sägas att det är en medioker match ifrån bägge lagen, å kom inte med nå skit om att tottenham gjorde det dem ville för det köper jag inte att dem bara ville ha en poäng här. Pissmatch, pissdomare å pissdag.

Blir inge mer nu, nu slutar jag med detta.

Säger upp kanalerna också, vill jag se sopor som filmar bort 90 minuter så köper jag canal+ sport. Så jävla less på dagens fotboll, finns inga män längre. Streamar hellre championship där det fortfarande finns män som spelar fotboll. Bale - Skäms.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU

Senast redigerad av tompa87 den 2012-02-06 klockan 21:53.
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 21:50   #3411
 
fireass avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Sverige
Inlägg: 843
Sharp$: 1507
Standard

Riktigt fint!
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 21:52   #3412
 
Pejssons avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 394
Sharp$: 2814
Standard

djungelhjul---->
Pejsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 21:54   #3413
 
Jinxs avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Ort: Ankeborg
Inlägg: 796
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pejsson Visa inlägg
djungelhjul---->
Men shit Pejsson. Vad har du för ROI nu???? Jäkla snyggt och stort grattis!!!

EDIT: Nu ser jag att du rättat den. Grymt!!

Senast redigerad av Jinx den 2012-02-06 klockan 21:55.
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 21:57   #3414
 
Jinxs avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Ort: Ankeborg
Inlägg: 796
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg

Säger upp kanalerna också, vill jag se sopor som filmar bort 90 minuter så köper jag canal+ sport.
Touché. Haha fan vilken skön kommentar tompa. "La Liga - här möts filmstjärnorna i härliga dueller". Ny reklamsnutt? Busquets skulle kunna vara veckans pausfågel
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tompa87 (+5)
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 21:57   #3415
 
Wirres avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Uppsala
Inlägg: 187
Sharp$: 327

Elitserien Bandy 13/14
Stats: 7 - 7 - 0
ROI: 107.41%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Lyfter på hatten och grattulerar Pejsson och djungelhjul för ett fint bet.

Senast redigerad av Wirre den 2012-02-06 klockan 22:07.
Wirre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 22:01   #3416
 
Pejssons avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 394
Sharp$: 2814
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jinx Visa inlägg
Men shit Pejsson. Vad har du för ROI nu???? Jäkla snyggt och stort grattis!!!

EDIT: Nu ser jag att du rättat den. Grymt!!
Största spelvinsten i karriären (travet borträknat) och hade inte djungelhjul skrivit hur han tänkte spela så hade inte jag gjort det heller. Man bugar och bockar så pannan blir blodig!
Pejsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 22:03   #3417
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 377
Sharp$: 2625
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
vilka jävla töntar tottenham är, så jävla pinsamt att se på... ligga å förstöra en hel match, det är så jävla dåligt att domaren inte gör ett jävla skit åt all maskning, det är för fan en kvart som försvinner ifrån andra halvlek. Otroligt tråkigt. Sen ska sägas att det är en medioker match ifrån bägge lagen, å kom inte med nå skit om att tottenham gjorde det dem ville för det köper jag inte att dem bara ville ha en poäng här. Pissmatch, pissdomare å pissdag.

Blir inge mer nu, nu slutar jag med detta.

Säger upp kanalerna också, vill jag se sopor som filmar bort 90 minuter så köper jag canal+ sport. Så jävla less på dagens fotboll, finns inga män längre. Streamar hellre championship där det fortfarande finns män som spelar fotboll. Bale - Skäms.
Riktigt vass analys. Lär dig hantera en förlust eller sluta spela, som du lyckligtvis själv nämner bland all sörja att du skall göra.

Känns som att Liverpool snarare ska vara glada att de får vara kvar med elva man på planen hela matchen. Skrtel, Adams och Suarez vara alla väldigt nära att få syna det röda. Suarez kan för övrigt vara världens äckligaste människa, förstår inte hur man som Liverpoolsupporter kan hylla honom som en hjälte. Agerar konstant efterblivet på planen, såväl i Liverpool som landslaget och han har väl knappast levt upp till hans transfersumma heller.

Känns som att personerna som hade motsagt en dom om att han aldrig mer skulle få spela fotboll hade varit lätträknade, möjligtvis på en hand. Kanske även på en Suarez-hand, han har väl vara fyra fingrar. Hans föräldrar måste vara släkt. USCH!
Snapphanen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 22:04   #3418
 
djungelhjuls avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 2 781
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Så lite så. Tack alla, wordfeuda mig igenom matchen så följde det bara ibland via telefonen
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 22:11   #3419
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6058


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Snapphanen Visa inlägg
Riktigt vass analys. Lär dig hantera en förlust eller sluta spela, som du lyckligtvis själv nämner bland all sörja att du skall göra.

Känns som att Liverpool snarare ska vara glada att de får vara kvar med elva man på planen hela matchen. Skrtel, Adams och Suarez vara alla väldigt nära att få syna det röda. Suarez kan för övrigt vara världens äckligaste människa, förstår inte hur man som Liverpoolsupporter kan hylla honom som en hjälte. Agerar konstant efterblivet på planen, såväl i Liverpool som landslaget och han har väl knappast levt upp till hans transfersumma heller.

Känns som att personerna som hade motsagt en dom om att han aldrig mer skulle få spela fotboll hade varit lätträknade, möjligtvis på en hand. Kanske även på en Suarez-hand, han har väl vara fyra fingrar. Hans föräldrar måste vara släkt. USCH!
Stridens hetta

Det finns inget bättre än när motståndarna hatar en spelare av den kvalitén så tyck vafan ni vill. Sen har han inte varit så bra som han kan vara i år, men det är alltid bra att ha spelare av rang som dessutom sticker i ögonen på motståndarn.

Menar du att du tycker att Tottenham gjorde något annat då? Dem drog ner på tempot vid VARENDA frispark ifrån minut 1', och även Parker hade några lägen då han hade kunnat fått sitt andra gula.

Kanske inte är läge å dra en spydig kommentar just nu (eftersom jag massor av gånger sagt att jag är en hobbyspelare och kommer alltid att bli sur över att jag förlorar pengar) men du hade ju inget vettigt argument till varför Tottenham var värda poängen heller så jag tar faktiskt inte åt mig alls av vad du säger.

Klart som fan man blir sur när man sitter å betalar för att kolla på 90 minuter av det vi just såg, har all rätt att klaga på bägge lagen och det tänker jag göra också när dem inte bjuder upp och Tottenham var dem största kålsuparna idag.

Förstår inte varför jag inte skulle få skriva det?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+10)

Senast redigerad av tompa87 den 2012-02-06 klockan 22:14.
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 22:17   #3420
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 377
Sharp$: 2625
Standard

1. Att uppskatta Suarez är att uppskatta en rasist. Tror det räcker där?

2. Håller med om att Tottenham drog ner på tempot, taktiken lyckades om man fick mer sig ett poäng som till och med kunde varit tre om Bale gjort som han brukar. Känns inte som att man kan kritisera dem för det, när de höll fast till sin plan och lyckades med den mot en för dagen relativt bra Liverpool.

3. Jag går och sätter på lite kaffe och gör mig en baguette. Kan vara gott att ha medans du sitter och letar efter var jag har skrivit att Spurs var värda en poäng.
Snapphanen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td