Citat:
Ursprungligen postat av Snapphanen
Riktigt vass analys. Lär dig hantera en förlust eller sluta spela, som du lyckligtvis själv nämner bland all sörja att du skall göra.
Känns som att Liverpool snarare ska vara glada att de får vara kvar med elva man på planen hela matchen. Skrtel, Adams och Suarez vara alla väldigt nära att få syna det röda. Suarez kan för övrigt vara världens äckligaste människa, förstår inte hur man som Liverpoolsupporter kan hylla honom som en hjälte. Agerar konstant efterblivet på planen, såväl i Liverpool som landslaget och han har väl knappast levt upp till hans transfersumma heller.
Känns som att personerna som hade motsagt en dom om att han aldrig mer skulle få spela fotboll hade varit lätträknade, möjligtvis på en hand. Kanske även på en Suarez-hand, han har väl vara fyra fingrar. Hans föräldrar måste vara släkt. USCH!
|
Stridens hetta
Det finns inget bättre än när motståndarna hatar en spelare av den kvalitén så tyck vafan ni vill. Sen har han inte varit så bra som han kan vara i år, men det är alltid bra att ha spelare av rang som dessutom sticker i ögonen på motståndarn.
Menar du att du tycker att Tottenham gjorde något annat då? Dem drog ner på tempot vid VARENDA frispark ifrån minut 1', och även Parker hade några lägen då han hade kunnat fått sitt andra gula.
Kanske inte är läge å dra en spydig kommentar just nu (eftersom jag massor av gånger sagt att jag är en hobbyspelare och kommer alltid att bli sur över att jag förlorar pengar) men du hade ju inget vettigt argument till varför Tottenham var värda poängen heller så jag tar faktiskt inte åt mig alls av vad du säger.
Klart som fan man blir sur när man sitter å betalar för att kolla på 90 minuter av det vi just såg, har all rätt att klaga på bägge lagen och det tänker jag göra också när dem inte bjuder upp och Tottenham var dem största kålsuparna idag.
Förstår inte varför jag inte skulle få skriva det?