I första avdelningen funderar jag på att spika Crowns Banker. För mig okänd kusk får mig att tvivla och eftersom en eventuell gardering känns hyfsat billig så får jag se hur jag gör. Isåfall glömmer jag inte Delvin Gold.
Tredje känns helstängt på de tre betrodda. Evenvuellt räcker det med Nahar men att något annat strödjur ska slå alla dessa tre som tillhör eliten ser jag som högst otroligt. Tre streck och lås!
Femte känns bombstängt på 1 & 12. Spets och bästa hästen kommer man extremt långt på i dessa stolopp.
I sjätte har jag feeling för Ouch och det kommer bli en spik. Flög på den redan förra helgen och nu är det dags för revansch. Ingen osäker häst egentligen och även ifall Ludde är opålitlig så är han offensiv. Vilket känns bra här när han har fog för det och receptet är spets och slut. Hoppas media fortsätter hypa Crowne, Breedlove och Echaffour. Då kommer spelvärdet bli riktigt fint och jag myser!
Tre övriga avdelningar känns riktigt öppna och kräver sina streck. Håller dock med ovan post om att freeman T Porter är intressant om han stannar där han är i streckprocenten.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|