Visa ett inlägg
Gammal 2012-02-13, 22:57   #3
vessl123

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1817

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag plockade Barcelona -1,5 till 2.17 på pinnen tidigare idag. Visst att Barca tappat ligan och spelat lite halvdåligt vissa matcher de senaste, tex 3-2 förlusten mot Osasuna i lördags. Men då ska man komma ihåg att Iniesta, Xavi, Fabregas satt på bänken hela matchen för att ge tid till juniorerna (tello, thiago, cuenca bla.). Enligt mig har inte direkt Barcelona blivit sämre än tidigare år... man är nog bara helt enkelt inte lika hungriga längre efter några riktiga guldår. Det tycker jag man ser ganska tydligt då man spelar halvdant mot sämre lag i La Liga men sedan höjt sig direkt då det nalkats El Classico eller annan viktig match.

Jag tror Barca kommer köra över Leverkusen som enligt mig är alldeles för dåliga defensivt. 2 insläppta mot Stuttgart samt 2 insläppta mot Mainz och 3 insläppta mot Nurnberg på de 3 senaste hemmamatcherna. 10-15 i målskillnad på hemmplan i år på 10 matcher. Inget som imponerar på mig...

Imorgon är det bara en fråga om motivationen finns där för Barca. Gör den det så tror jag man vinner med 3-4 mål.
vessl123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat