Citat:
Ursprungligen postat av Pejsson
Jag har inte sett några matcher men jag förmodar att Detroit kommer kriga ihjäl sej för att bli herren på täppan med 21 raka hemmavinster inatt. Poängerna i sej tror jag knappast någon i laget bryr sej om, nu är det äran som står på spel och det väger tungt.
Självklart vill Dallas gärna vara dom som sätter stopp för detta men jag tror knappast dom räcker till.
All tillgänglig statestik verkar tala för Wings och kommer dom bara till spel med ordinarie manskap så tror jag knappast på nån skräll inatt.
Edit: Vad är det för sidoprojekt du hålls med?
|
Tack Pejsson. Wings har väl både stats och form på sin sida inatt så det får bli ett lir på dem. Men ML ger ju för lite odds så jag kör rak.
Maijadona frågade också om sidoprojektet för några dar sen så om du bläddrar tillbax några sidor kan du läsa. Men kort så är min tanke att mitt huvudsheet har jag bara för min egen dokumentation med mycket livespel och en del spel lägger jag också in i efterhand och har därför inget värde för någon att rygga. I mitt sidoprojekt plockar jag ut de spel från mitt huvudark som jag tror mest på och som jag därför tycker kan ha något värde att dela med sig av. Dessa försöker jag alltid lägga upp i god tid ifall någon tycker de verkar bra och vill rygga. Har börjat bra så jag hoppas det fortsätter så. Men som sagt mitt huvudark innehåller många spel jag bara lägger efter magkänsla utan någon större tanke bakom samt en hel del livespel så jag tycker inte det har något större värde för andra att följa så därför har jag tagit bort det från listan. Kan tillägga att jag inte ens kände till att det fanns en lista tills för typ en månad sedan