Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-02-14, 14:18   #3856
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 112
Sharp$: 724


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jinx Visa inlägg
Den ryggar jag. Finns till hela 2.1 @ Coral. Bra att du skrev detta för den hade iaf jag inte tänkt på annars. Ser en hel del värde i detta spel måste jag säga. Leverkusen har underpresterat i ligan men att de ska mäkta med en balja åtminstone på sin hemmaarena känns verkligen inte osannolikt. De har ju gjort bra ifrån sig i CL. Och barca nätar ju alltsom oftast. Nu upprepade jag visst mest det du sa sudden hehe. Nåväl. BoL!
Jobbar vi in den tillsammans ikväll då !
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+1)
suddenneddus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-14, 14:34   #3857
 
Pejssons avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 394
Sharp$: 2814
Standard

Jag hittade en "trippel" i Norskpuckeyn ikväll till 1,61@Nordicbet

Lillehammer
Lörenskog
Våleränga

Går in hårt utan att darra på manchetten.
Som jag sagt tidigare så verkar dom ha flera divisioner i samma serie och det är sällan som bottenlagen tar poäng av topplagen i världens mest förutsägbara liga.

Nu kanske man får en redig käftsmäll när man sticker ut hakan så här men jag skulle lägga samma spel 7 dgr i veckan
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
qL (+5)
Pejsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-14, 14:43   #3858
 
Jinxs avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Ort: Ankeborg
Inlägg: 796
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pejsson Visa inlägg
Jag hittade en "trippel" i Norskpuckeyn ikväll till 1,61@Nordicbet

Lillehammer
Lörenskog
Våleränga

Går in hårt utan att darra på manchetten.
Som jag sagt tidigare så verkar dom ha flera divisioner i samma serie och det är sällan som bottenlagen tar poäng av topplagen i världens mest förutsägbara liga.

Nu kanske man får en redig käftsmäll när man sticker ut hakan så här men jag skulle lägga samma spel 7 dgr i veckan
Hockey-Pejsson Vad tror du om Red Wings inatt? Har diskuterats lite i hockeytråden. Men visst är väl 1.75 rak ett bra odds på ligans bästa hemmalag mot ett svagt Dallas Stars? Såg deras match mot Kings i helgen. De var hopplöst dåliga. Red Wings gjorde å sin sida en bra match mot Flyers tycker jag. Eller får vi en skräll ikväll?
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-14, 14:59   #3859
 
Scrooge234s avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 27
Sharp$: 208

Trading v1
Stats: 26 - 36 - 2
ROI: 88.40%
Vinstprocent: 41.94%

Standard

Förbannade Rubin... Nåväl, dagens B1 och B2 i en ny serie blir:

Barca över 5.5 hörnor @ 1.8 (B1)
Leverkusen över 2.5 kort @ 1.85 (B2)

Jag tror Barca kommer pressa och på det sättet få med sig en hel del hörnor. Sen tror jag Leverkusen kommer spela traditionellt "tyskt" och kombinerar man det med Barcas skådespelartalanger tror jag även att korten kommer viftas med flitigt.

Nya tag!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+3), suddenneddus (+1)
Scrooge234 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-14, 15:30   #3860
 
Pejssons avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 394
Sharp$: 2814
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jinx Visa inlägg
Hockey-Pejsson Vad tror du om Red Wings inatt? Har diskuterats lite i hockeytråden. Men visst är väl 1.75 rak ett bra odds på ligans bästa hemmalag mot ett svagt Dallas Stars? Såg deras match mot Kings i helgen. De var hopplöst dåliga. Red Wings gjorde å sin sida en bra match mot Flyers tycker jag. Eller får vi en skräll ikväll?
Jag har inte sett några matcher men jag förmodar att Detroit kommer kriga ihjäl sej för att bli herren på täppan med 21 raka hemmavinster inatt. Poängerna i sej tror jag knappast någon i laget bryr sej om, nu är det äran som står på spel och det väger tungt.
Självklart vill Dallas gärna vara dom som sätter stopp för detta men jag tror knappast dom räcker till.
All tillgänglig statestik verkar tala för Wings och kommer dom bara till spel med ordinarie manskap så tror jag knappast på nån skräll inatt.

Edit: Vad är det för sidoprojekt du hålls med?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+3)

Senast redigerad av Pejsson den 2012-02-14 klockan 15:32.
Pejsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-14, 15:54   #3861
 
Jinxs avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Ort: Ankeborg
Inlägg: 796
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pejsson Visa inlägg
Jag har inte sett några matcher men jag förmodar att Detroit kommer kriga ihjäl sej för att bli herren på täppan med 21 raka hemmavinster inatt. Poängerna i sej tror jag knappast någon i laget bryr sej om, nu är det äran som står på spel och det väger tungt.
Självklart vill Dallas gärna vara dom som sätter stopp för detta men jag tror knappast dom räcker till.
All tillgänglig statestik verkar tala för Wings och kommer dom bara till spel med ordinarie manskap så tror jag knappast på nån skräll inatt.

Edit: Vad är det för sidoprojekt du hålls med?
Tack Pejsson. Wings har väl både stats och form på sin sida inatt så det får bli ett lir på dem. Men ML ger ju för lite odds så jag kör rak.

Maijadona frågade också om sidoprojektet för några dar sen så om du bläddrar tillbax några sidor kan du läsa. Men kort så är min tanke att mitt huvudsheet har jag bara för min egen dokumentation med mycket livespel och en del spel lägger jag också in i efterhand och har därför inget värde för någon att rygga. I mitt sidoprojekt plockar jag ut de spel från mitt huvudark som jag tror mest på och som jag därför tycker kan ha något värde att dela med sig av. Dessa försöker jag alltid lägga upp i god tid ifall någon tycker de verkar bra och vill rygga. Har börjat bra så jag hoppas det fortsätter så. Men som sagt mitt huvudark innehåller många spel jag bara lägger efter magkänsla utan någon större tanke bakom samt en hel del livespel så jag tycker inte det har något större värde för andra att följa så därför har jag tagit bort det från listan. Kan tillägga att jag inte ens kände till att det fanns en lista tills för typ en månad sedan

Senast redigerad av Jinx den 2012-02-14 klockan 16:00.
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-14, 15:57   #3862
 
Maijadonas avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Ort: Strömstad
Inlägg: 2 166
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pejsson Visa inlägg
Jag hittade en "trippel" i Norskpuckeyn ikväll till 1,61@Nordicbet

Lillehammer
Lörenskog
Våleränga

Går in hårt utan att darra på manchetten.
Som jag sagt tidigare så verkar dom ha flera divisioner i samma serie och det är sällan som bottenlagen tar poäng av topplagen i världens mest förutsägbara liga.

Nu kanske man får en redig käftsmäll när man sticker ut hakan så här men jag skulle lägga samma spel 7 dgr i veckan
Litar fullständigt på dig där Pejsson. Gör även en liten "lapp" med HCP spel på dina norskar!
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-14, 15:59   #3863
 
Gimlis avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 168
Sharp$: 1844
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av suddenneddus Visa inlägg
Mitt bidrag denna dagen är Båda lagen gör mål i Bayern Leverkusen-Barcelona.
Med tanke på att Barcelona presterat väldigt knackigt på bortaplan i år, och dom har släppt in mål i 8/11 matcher på bortaplan i ligan iår, och i 5/6 senaste. Och nu ska dom ta sig till Tyskland och det är inte det enklaste. Leverkusen slog både Chelsea och Valencia med 2-1 på hemmaplan i gruppspelet. Och Barcelona kan vi väl nästan räkna med att dom stänker dit en boll minst!
Testar denna till 1.90 @bet365 (Finns kanske högre)

Och hoppas att Leverkusen orkar stänka dit en boll!
Citat:
Ursprungligen postat av Jinx Visa inlägg
Den ryggar jag. Finns till hela 2.1 @ Coral. Bra att du skrev detta för den hade iaf jag inte tänkt på annars. Ser en hel del värde i detta spel måste jag säga. Leverkusen har underpresterat i ligan men att de ska mäkta med en balja åtminstone på sin hemmaarena känns verkligen inte osannolikt. De har ju gjort bra ifrån sig i CL. Och barca nätar ju alltsom oftast. Nu upprepade jag visst mest det du sa sudden hehe. Nåväl. BoL!
Ni vet väl om att Leverkusen har en del problem då anfallarna Derdiyok (16/6),och Shürrle (18/2 mål) samt mittfältarna Bender (21/2), Sam (18/4), och Ballack (14/2) saknas idag...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gimli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-14, 16:21   #3864
 
Jinxs avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Ort: Ankeborg
Inlägg: 796
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gimli
Ni vet väl om att Leverkusen har en del problem då anfallarna Derdiyok (16/6),och Shürrle (18/2 mål) samt mittfältarna Bender (21/2), Sam (18/4), och Ballack (14/2) saknas idag...
Tack Gimli. Hade inte sett detta. men samtidigt har Barcelona släppt in mål i rätt många av sina senaste matcher och detta mot lag som väl ändå får klassificeras som sämre än Leverkusen (Osasuna 3, Sociedad 1, Malaga 1, Betis 2, Espanyol 1). Faktum är att i sina 7 senaste i ligan har man bara hållt nollan 1 gång.

Senast redigerad av Jinx den 2012-02-14 klockan 16:22.
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-14, 17:09   #3865
 
Pejssons avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 394
Sharp$: 2814
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maijadona Visa inlägg
Litar fullständigt på dig där Pejsson. Gör även en liten "lapp" med HCP spel på dina norskar!
Jag såg att du petade in ett hcp-spel. Hoppas att den går in
Mina hcp-spel i Norge har en tendens att studsa ut så jag nöjer mej med lite lägre odds.
Pejsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-14, 18:08   #3866
 
fireass avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Sverige
Inlägg: 843
Sharp$: 1507
Standard

oooooooh...

Hann precis få oddsen!

1.5 u på Besiktas leder i HT och 2 u på att de vinner

hade ett maxbet på Braga (tack gode gud för livespel )

fireas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-14, 18:31   #3867
 
Maijadonas avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Ort: Strömstad
Inlägg: 2 166
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Pejsson: Vad håller Lillehammer på med? Frisk Asker är en 32 oddsare
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-14, 18:45   #3868
 
Pejssons avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 394
Sharp$: 2814
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maijadona Visa inlägg
Pejsson: Vad håller Lillehammer på med? Frisk Asker är en 32 oddsare
Fan vet, men det löser sej nog

Edit. Hcp-spelet ser inte så bra ut
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Maijadona (+3)

Senast redigerad av Pejsson den 2012-02-14 klockan 18:47.
Pejsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-14, 18:53   #3869
 
fireass avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Sverige
Inlägg: 843
Sharp$: 1507
Standard

fan, måste hitta något kul i barca matchen....
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-14, 18:58   #3870
 
Maijadonas avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Ort: Strömstad
Inlägg: 2 166
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fireas Visa inlägg
fan, måste hitta något kul i barca matchen....
0-4?
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td