Citat:
Ursprungligen postat av suddenneddus
Mitt bidrag denna dagen är Båda lagen gör mål i Bayern Leverkusen-Barcelona.
Med tanke på att Barcelona presterat väldigt knackigt på bortaplan i år, och dom har släppt in mål i 8/11 matcher på bortaplan i ligan iår, och i 5/6 senaste. Och nu ska dom ta sig till Tyskland och det är inte det enklaste. Leverkusen slog både Chelsea och Valencia med 2-1 på hemmaplan i gruppspelet. Och Barcelona kan vi väl nästan räkna med att dom stänker dit en boll minst!
Testar denna till 1.90 @bet365 (Finns kanske högre)
Och hoppas att Leverkusen orkar stänka dit en boll!
|
Citat:
Ursprungligen postat av Jinx
Den ryggar jag. Finns till hela 2.1 @ Coral. Bra att du skrev detta för den hade iaf jag inte tänkt på annars. Ser en hel del värde i detta spel måste jag säga. Leverkusen har underpresterat i ligan men att de ska mäkta med en balja åtminstone på sin hemmaarena känns verkligen inte osannolikt. De har ju gjort bra ifrån sig i CL. Och barca nätar ju alltsom oftast. Nu upprepade jag visst mest det du sa sudden hehe. Nåväl. BoL!
|
Ni vet väl om att Leverkusen har en del problem då anfallarna Derdiyok (16/6),och Shürrle (18/2 mål) samt mittfältarna Bender (21/2), Sam (18/4), och Ballack (14/2) saknas idag...