Visa ett inlägg
Gammal 2012-02-14, 16:59   #3863
Gimli

Gimlis avatar

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 1844
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av suddenneddus Visa inlägg
Mitt bidrag denna dagen är Båda lagen gör mål i Bayern Leverkusen-Barcelona.
Med tanke på att Barcelona presterat väldigt knackigt på bortaplan i år, och dom har släppt in mål i 8/11 matcher på bortaplan i ligan iår, och i 5/6 senaste. Och nu ska dom ta sig till Tyskland och det är inte det enklaste. Leverkusen slog både Chelsea och Valencia med 2-1 på hemmaplan i gruppspelet. Och Barcelona kan vi väl nästan räkna med att dom stänker dit en boll minst!
Testar denna till 1.90 @bet365 (Finns kanske högre)

Och hoppas att Leverkusen orkar stänka dit en boll!
Citat:
Ursprungligen postat av Jinx Visa inlägg
Den ryggar jag. Finns till hela 2.1 @ Coral. Bra att du skrev detta för den hade iaf jag inte tänkt på annars. Ser en hel del värde i detta spel måste jag säga. Leverkusen har underpresterat i ligan men att de ska mäkta med en balja åtminstone på sin hemmaarena känns verkligen inte osannolikt. De har ju gjort bra ifrån sig i CL. Och barca nätar ju alltsom oftast. Nu upprepade jag visst mest det du sa sudden hehe. Nåväl. BoL!
Ni vet väl om att Leverkusen har en del problem då anfallarna Derdiyok (16/6),och Shürrle (18/2 mål) samt mittfältarna Bender (21/2), Sam (18/4), och Ballack (14/2) saknas idag...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gimli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat