Visa ett inlägg
Gammal 2012-02-15, 16:56   #9
Mr.DEE

Mr.DEEs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1033
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Iamthelegion Visa inlägg
Jag knep arsenal till 3.9.. Är oddset inte lite högt? Ja menar, deras något bättre grannar i norra-london slog ju dom där i fjolas med 1-0 så borde väl dom också klara det?

11 halv-ordinarie spelare borta i Milans trupp räcker för att jag ska plocka dom till det där oddset. Bara inte den där 50-åriga mittfältare i milan höjer sig till Maradona-nivå så ska det nog gå vägen
Låt honom. Arsenal vinner ikväll. Dem är för snabba och bra för Milan. Milan har också åkt ut mot engelska lag senast gångerna och har haft det svårt mot dem. Kan vara för att dem spelar gå fotboll i Serie A. Arsenals snabba spel kommer köra över Milan. Jag tycker att oddset är någorlunda för högt för Arsenal och får jag nästan 4ggr så är det autobet. 2 ggr på Milan är ett skämt. Ska bli kul och se hur dinosaurierna Seedorf 35 bast, Nesta 35 bast och van bommel 34 bast kommer klara sig Eftersom att båda lagen kan göra mål och Arsenal alltid spelar offensivt lirar jag också Ö2.5 till 2.14. Anser att 2.14 också är något högt och jämna pengar känns väl mer som det rätta oddset. 2-1 eller 3-1 Gunners

Senast redigerad av Mr.DEE den 2012-02-15 klockan 17:10. Anledning: tillägg
Mr.DEE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat