Citat:
Ursprungligen postat av Mr.DEE
Ingen som hugger Arsenal till nästan 4ggr samt Ö2.5 till 2.17? Kan inte se Milan vinna denna matchen. Arsenal ful fart framåt kan man alltid räkna med iaf oavsett vem dem möter och vart dem spelarb.
|
Kan du verkligen inte se Milan vinna matchen? Sätt alla dina slantar på X2 och skratta dig hela vägen till banken!
Milan som skakade Barcelona på hemmaplan rejält, dock så förlorade man med 2-3. Naturligtvis är Milan i sämre form idag, men man möter också ett betydligt sämre lag.
Förra året så vann Tottenham borta mot just Milan, men matchbilden var galen till Milans favör. Dock så har Milan svårt att göra mål, men va fan. Man ska ju egentligen inte spela på sådana här matcher, men man får ändå lägga en tv-peng!
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.DEE
Låt honom. Arsenal vinner ikväll. Dem är för snabba och bra för Milan. Milan har också åkt ut mot engelska lag senast gångerna och har haft det svårt mot dem. Kan vara för att dem spelar gå fotboll i Serie A. Arsenals snabba spel kommer köra över Milan. Jag tycker att oddset är någorlunda för högt för Arsenal och får jag nästan 4ggr så är det autobet. 2 ggr på Milan är ett skämt. Ska bli kul och se hur dinosaurierna Seedorf 35 bast, Nesta 35 bast och van bommel 34 bast kommer klara sig  Eftersom att båda lagen kan göra mål och Arsenal alltid spelar offensivt lirar jag också Ö2.5 till 2.14. Anser att 2.14 också är något högt och jämna pengar känns väl mer som det rätta oddset. 2-1 eller 3-1 Gunners
|
Jisses, detta börjar lika rok..