Visa ett inlägg
Gammal 2012-02-15, 17:59   #11
Mr.DEE

Mr.DEEs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1033
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fondell Visa inlägg
Kan du verkligen inte se Milan vinna matchen? Sätt alla dina slantar på X2 och skratta dig hela vägen till banken!

Milan som skakade Barcelona på hemmaplan rejält, dock så förlorade man med 2-3. Naturligtvis är Milan i sämre form idag, men man möter också ett betydligt sämre lag.

Förra året så vann Tottenham borta mot just Milan, men matchbilden var galen till Milans favör. Dock så har Milan svårt att göra mål, men va fan. Man ska ju egentligen inte spela på sådana här matcher, men man får ändå lägga en tv-peng!
Är du en sådan människa som tar allt bokstavligen eller måste man skriva självklart kan milan vinna, men min subjektiva åsikt blev att jag inte kan se milan vinna. Precis som du skriver att matchbilden var galen till milans favör så var det samma matchbild på camp nou fast till barcas fördel och den slutade x. Och dem torskade sedan hemma och dem torskade mot spurs och blev utslagna för 3 året i rad. Självklart kan matchen sluta med Milan vinst eller X men jag är inte alls imponerad av milans spel. Min matchbild är att Arsenal kör på och över och att Milan antigen försöker hålla tempot och tillslut inte orkar eller att dem försöker dra ned på tempot. Som sagt bara min syn på matchen. Kan vara helt fel men man måste ju grunda sitt bet nånstans ifrån Hur som anser jag att det är fint värde i Arsenal. BOL med dina spel
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
fondell (+1)

Senast redigerad av Mr.DEE den 2012-02-15 klockan 18:00. Anledning: stavning argghh
Mr.DEE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat