Citat:
Ursprungligen postat av Mr.DEE
Är du en sådan människa som tar allt bokstavligen eller måste man skriva självklart kan milan vinna, men min subjektiva åsikt blev att jag inte kan se milan vinna. Precis som du skriver att matchbilden var galen till milans favör så var det samma matchbild på camp nou fast till barcas fördel och den slutade x. Och dem torskade sedan hemma och dem torskade mot spurs och blev utslagna för 3 året i rad. Självklart kan matchen sluta med Milan vinst eller X men jag är inte alls imponerad av milans spel. Min matchbild är att Arsenal kör på och över och att Milan antigen försöker hålla tempot och tillslut inte orkar eller att dem försöker dra ned på tempot. Som sagt bara min syn på matchen. Kan vara helt fel men man måste ju grunda sitt bet nånstans ifrån  Hur som anser jag att det är fint värde i Arsenal. BOL med dina spel
|
Nu skriver du bättre, att matchen i sig är vidöppen. Kan hålla med om att det kan finnas värde.
Men innan skrev du precis som att det bara existerade Arsenal-vinst. Tråden är tillför att ge råd, om du då överdriver så kan vissa personer följa.
Nu när du tycker att värdet är på Arsenal så kan du lika bra skriva det ordentligt från början! Som du gjorde nu