Visa ett inlägg
Gammal 2012-02-18, 00:51   #1
dellgren
Super Moderator

dellgrens avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 8661
Standard

Melodifestivalen och Eurovision

Ja, jag vet. Det är helt värdelöst att tippa på dessa två event men jag ger det en chans. På ett annat forum så skriver jag lite om bidragen till Eurovision allt eftersom dom blir färdiguttagna och jag tänkte att jag kan lika bra publicera dom här också. För att det finns intresse för Mellon och ESC på detta forat det vet jag

Själv har jag ett större intresse för Eurovision än för Melodifestivalen. Jag får ju min årliga dos av musik från Balkan tack vare ESC och i år kommer Zeljko Joksimovic att tävla för Serbien så det kan inte bli något mer än succé. Hans bidrag är inte klart än men det kommer så småningom.

Jag har inte spelat så väldigt mycket på Melodifestivalen än så länge i år. Jag hade tre spel i första deltävlingen men dom sket sig allihopa så dom kan jag publicera nu i efterhand.

11 bidrag är klara till Europafinalen och jag kommer att lägga upp dom här och sedan komplettera allt eftersom. Men visst, det blir nog något om Melodifestivlan också ibland. Dock tror jag att Loreen tar hem det hela och allt annat får vi se som en transportsträcka av underhållning.

Fritt fram att skriva här för er alla men ha alltid i åtanke att musik är något ytterst personligt och vi kommer med största sannolikhet inte att vara överrens med varandra. Allt som jag skriver är min egen åsikt och håller du inte med så ge mig gärna ett argument.

Texterna som jag lägger upp är ibland ganska långa men det är för att de används till ett forum som vill ha det så. Så scrolla bara förbi om du inte är intresserad av själva musiken utan bara vill hitta oddsen

Eurovision, förresten, avgörs 22-26 maj så det kommer bli en del månaders ESC-tjat. Men som sagt - alla är välkomna att inflika!

Senast redigerad av dellgren den 2012-02-18 klockan 00:53.
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat