Sprider lite egna tankar också....
Stoeliten och Royale De Crepon blir säkert favorit och en motiverad sådan... Frågan är hur H.O.S gör bakom Dear Jackie!? Visst, det troliga är väl att kör att han kör i ledningen när det är kort distans som gäller, men väl blek senast då hon gav sig trots skruttempo i ledningen... Canaka är en tuffing o första nurmos alltid intressant, men kort dist knappast nåt plus... Simb Ruby måste väl få vinna lopp snart och kan ta alla om tempo...
Klass 1-Final och jag bara hoppas att inte betaltjänsterna skriker ut 12 Echauffor här!! Flemming låg lågt senast, och körde med dojor men svarade ändå för en grym prestation! Svanen upp i jollen och jag tror på bra chans. Spåret bara streck/oddshöjande då det lär bli avancemang fram i dödens tidigt i alla fall!!
Guld och svårt att se Quarcio lägga! Stor favorit/omgångens största förmodligen men svårt att se han bränna detta som han sett ut på slutet..
Klass 2-Final där jag inte köper B.B.S Mandarino som förmodad favorit! Såg slagen ut senast och den här skall jobbas bort! Här snackar vi långskott att Jonas Martinsson skall vinna V75-Final på Valla men den här tjejen är bättre än vad många tror! Hon är en liten "råtta" med kan speeda ruggigt fort på kortspeed och en tänkbar storskräll?!
Diamantstoet och svårt att gå emot Global Nelly som gör allt rätt... Ytterligare en dunderfavorit som förmodligen vinner och chans/risk för låg utdelning den här omgången.
Bronsfinalen ser mer svårlöst ut på förhand med många om budet! Har egentligen aldrig gillat Tion Medon Sisu men även om braktur vid segern näst senast så tapper senast då han tidigare inte direkt gillat grovjobb! Skall gå i ryggar och kan vinna på nytt med klaff! Friction står på högtur men åtttonde.... Många streck här!
Intressant Silver-final då Cayenne Käbb väl knappast tar en längd på Isak C.D!? Jackal Face är väl bästa hästen och lägger aldrig om han släpps till ledning!? Öppnare vid mothugg och Capello Bob med B.G är intressant då "skaplig" effekt med barfota senast...
Lycka till på Lördag =)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|