Citat:
Ursprungligen postat av nittfylle
Vilket douche-inlägg. Är du skadeglad eller vad är problemet?
Vad är det för regler som vi skulle brutit mot menar du?
Har inte tagit ngn bonus på kontona plus att det inte skulle spela någon roll då alla konton är registrerade på olika adresser från olika ip'n.
|
Det kan jag tala om när/om jag får veta vilket bolag det handlar om. Men alla bolag har snarlika regler så för din skull letar jag fram en paragraf som kan appliceras på fallet. Från Unibet.
Spel har erbjudits, placerats och/eller accepterats på grund av ett Fel;
Spel som i vanliga fall inte skulle ha accepterats har placerats medan tekniska problem förekom på webbplatsen.
Influensspel;
Syndikatspel;
Ett resultat har - direkt eller indirekt - påverkats av kriminella handlingar;
Ett offentligt uttalande som på ett avsevärt sett ändrar oddsen har gjorts i samband med spelet.
Så den viktigaste regeln av dom alla..
Unibet förbehåller sig rätten att enligt eget gottfinnande förklara ett spel helt eller delvis annullerat om det visar sig att någon av följande omständigheter föreligger:
Så 5 konton som spelade samma spel och från gemensam ip-adress. Redan där har bolagen all rätt att agera. Sen backa dom säkert bandet och upptäckte att kontona var sammankopplade på ett sätt som inte är tillåtet. Ett solklart fall som jag ser det. Nej jag är inte skadeglad utan förklarar hur det, sannolikt, ligger till i det aktuella fallet.