Visa ett inlägg
Gammal 2012-02-22, 12:31   #5
donkyklonk

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3903
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Själv är jag allergisk när en häst skriks ut som vinnare utav såväl delägare samt tränare. Ja jag talar om Express step. Bara läsa dagens och gårdagens expressen/aftonbladet. Expressen hade halvsida om hästen och att den är bara att spika. Nybrink och hela travmedia kör samma. Nej upphaussade hästar slutar oftare i galopp än vad de lyckas infria som vinnare. KP går emot alla dessa och väljer att spika en häst från ett formstall, nämligen Viggo Trizz med Kajsabajsa i sulkyn. Får se om man sitter här sedan med svansen mellan benen eller ej. SPIK Viggo Trizz!

enligt witasp.

Min andra spik föll i avd 2 också här nr 7, Aponia Boko. Med motiveringen att Jorma har kört den 7 gånger tidigare men kör nu Mushi istället. I sin spalt i expressen har han tippat Aponia Boko som sin vinnare.

Säger nurmos på sin sida.
Tycker det känns märkligt att gå emot en häst bara för att tidningarna tror den vinner. Har fått tuffa lopp mot bättre motstånd och varit tvåa de två senaste, är en toppchans från alla possitioner mot detta motstånd, allt under 80% är jag nöjd med
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat