Visa ett inlägg
Gammal 2012-02-23, 12:57   #1
Sonu

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 18

Sonus Gambling
Stats: 1 - 5 - 0
ROI: 24.67%
Vinstprocent: 16.67%

Standard

Sonu - R to the ÅN - Div. Sporter

Hej!

Eftersom jag är ny här så tänkte jag börja med att presentera mig.

Jag är en "grabb" på 28 år som verkligen älskar allt som har med sport att göra. Det jag främst brinner för är fotboll och hockey, så majoriteten av mina spel kommer att röra dessa sporter.

Jag har spelat sedan flera år tillbaks vilket har gjort att det blivit lite av en livsstil för mig. En vecka utan gambling är som en vecka utan vatten, torr och tråkig.

Jag lever inte på min gambling, utan spelar mest för att det är roligt men givetvis även för att det med lite tur kan generera en gratisfylla eller varför inte en resa i det långa loppet?

Hur som helst så kommer jag att försöka att motivera de flesta spel jag lägger upp. Men det kan även hända att jag slänger upp spel utan motivering i mån om tid och ork.

Anledningen till att jag skapar ett spreadsheet och en speldagbok är för att jag vill kunna bokföra mitt spelande och under en lång period verkligen få reda på om man är helt ute och cyklar eller om man faktiskt kan sin sak.

Givetvis är jag även intresserad av att få feedback på de spel jag lägger upp och ni är varmt välkomna att lämna en kommentar eller två.

Ha nu en bra dag så ska jag slå mig ner med en kopp kaffe och börja motivera mina spel som inom kort dyker upp här.

Fridens liljor, Sonu!

Senast redigerad av Sonu den 2012-02-23 klockan 12:59.
Sonu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat