Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-02-23, 11:57   #1
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 6
Sharp$: 18

Sonus Gambling
Stats: 1 - 5 - 0
ROI: 24.67%
Vinstprocent: 16.67%

Standard

Sonu - R to the ÅN - Div. Sporter


Hej!

Eftersom jag är ny här så tänkte jag börja med att presentera mig.

Jag är en "grabb" på 28 år som verkligen älskar allt som har med sport att göra. Det jag främst brinner för är fotboll och hockey, så majoriteten av mina spel kommer att röra dessa sporter.

Jag har spelat sedan flera år tillbaks vilket har gjort att det blivit lite av en livsstil för mig. En vecka utan gambling är som en vecka utan vatten, torr och tråkig.

Jag lever inte på min gambling, utan spelar mest för att det är roligt men givetvis även för att det med lite tur kan generera en gratisfylla eller varför inte en resa i det långa loppet?

Hur som helst så kommer jag att försöka att motivera de flesta spel jag lägger upp. Men det kan även hända att jag slänger upp spel utan motivering i mån om tid och ork.

Anledningen till att jag skapar ett spreadsheet och en speldagbok är för att jag vill kunna bokföra mitt spelande och under en lång period verkligen få reda på om man är helt ute och cyklar eller om man faktiskt kan sin sak.

Givetvis är jag även intresserad av att få feedback på de spel jag lägger upp och ni är varmt välkomna att lämna en kommentar eller två.

Ha nu en bra dag så ska jag slå mig ner med en kopp kaffe och börja motivera mina spel som inom kort dyker upp här.

Fridens liljor, Sonu!

Senast redigerad av Sonu den 2012-02-23 klockan 11:59.
Sonu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-23, 11:59   #2
Super Moderator
 
dellgrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 1 163
Sharp$: 8661
Standard

Trevligt! Lycka till!
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-23, 12:31   #3
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 6
Sharp$: 18

Sonus Gambling
Stats: 1 - 5 - 0
ROI: 24.67%
Vinstprocent: 16.67%

Standard

2012-02-23 21:05Europa LeagueMan Utd vs Ajax 1 HT 7 1.800


Detta är alltså returmötet mellan Manchester United och Ajax. Jag blev ärligt talat imponerad av Manchester när dom slog Ajax på bortaplan senast med resultatet 0-2.

Man visade på effektivitet och självförtroende även om Ajax faktiskt hade en del fina chanser dom också.

Ajax har en del skadebekymmer till dagens drabbning:

* Wan Der Wiel
* Andre Ooijer
* Sigthorsson
* Derk Boerrigter
* Eyong Enoh

United är starka på hemmaplan och efter det jag såg i Amsterdam så tror jag definitivt att man kan stå med ledning efter första halvlek och väljer därför att spela 7u till 1.80

2012-02-23 21:05Europa LeagueAnderlecht vs AZ Alkmaar 1 FT 7 1.910


Returmötet mellan Anderlecht och Alkmaar. Det gick inget vidare för Anderlecht när man på bortaplan förlorade med 1-0 mot Alkmaar. Man gjorde en riktigt dålig match enligt mitt tycke.

Man ska veta det att Anderlecht är ett oerhört välorganiserat lag som i den inhämska ligan verkligen ångade på som en maskin. Även i europa så gjorde man det oerhört bra i gruppspelet där man lyckades vinna samtliga 6 matcher. Så det finns en väldigt stor potentiell förmåga i truppen.

Nu är ju förutsättningarna helt klart annorlunda eftersom man har hemmaplan ikväll och hoppet lever ju givetvis med tanke på att det endast bara var en uddamålsförlust.

För Alkmaars del så har man förvisso gjort det bra i europa men i ligan är det inte längre någon dans på rosor. Man har på senare tid börjat få det jobbigt mot så väl bra motstånd som mediokert motstånd. Man har endast 2 segrar på sina 6 spelade matcher där, vilket har gjort att PSV nu norpat åt sig förstaplatsen.

Alkmaar har för dagen inga skadade spelare i truppen.

Anderlecht har Sutter skadad.

Jag lägger 7u på att Anderlecht står som segrare.

2012-02-23 19:00Europa LeaguePSV vs Trabzonspor AH -1 FT 4 1.850


Returmötet mellan PSV och Trabzonspor.

PSV vann förvisso på bortaplan mot Trabzonspor med 2-1, man spelade bra fotboll och hade kontroll på det mesta som hände under matchens gång.

Det som gör att jag tror på PSV här är för att ett 2-1 resultat inte är något som gör att man "parkerar bussen".

Dessutom har man hemmaplan där man är vrålstarka, 10-2-0 har man i den inhemska ligan, vilket är ett utomordentligt bra facit.

Trabzonspor har enligt mitt tycke en väldigt skakig defensiv, vilket kommer att synas ikväll.

Jag lägger 4u på att PSV vinner med handikappet -1.

2012-02-23 19:00Europa LeagueAth Bilbao vs Lokomotiv ÖVER Ö 2.5 FT 5 1.750


Returmötet mellan Atletico Bilbao och Lokomotiv Moskva.

Första mötet sluta med en 2-1 seger för Lokomotiv Moskva. Detta betyder ju att det kommer att bli en öppen historia eftersom att inte något utav lagen kommer att spela på resultatet, här kan allt hända.

Det är två offensivt duktiga lag som möts. Bilbao har riktigt vassa anfallare enligt mitt tycke, vilket gör att det styrker detta spel ännu mer. Sen så har ju 4 utav Bilbao's 6 gruppspelsmatcher gått över linan 2.5... även i ligan är man överlinan näst intill hela tiden med 6 (!!!) raka övermatcher.

Lokomotiv Moskva är också ett lag som brukar kunna göra en del mål och nu har man lite press på sig eftersom att Bilbao lyckades med bedriften att sätta en kasse på bortaplan... Här blir det fart och fläkt!

Lägger 5u på att det går över linan 2.5.

Lycka till nu! Mer spel kommer givetvis upp Lämna gärna en kommentar...

Mvh, Sonu
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+5)

Senast redigerad av Sonu den 2012-02-23 klockan 21:52.
Sonu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-23, 14:35   #4
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 6
Sharp$: 18

Sonus Gambling
Stats: 1 - 5 - 0
ROI: 24.67%
Vinstprocent: 16.67%

Standard

Lägger ett sista spel innan jag ska rusa iväg till jobbet, så blir ingen motivation tyvärr.. men säger som så att här är det klasskillnad enligt mitt tycke..

2012-02-23 19:00Europa LeagueValencia vs Stoke AH -1.5 FT 4 1.950

Senast redigerad av Sonu den 2012-02-23 klockan 20:52.
Sonu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-23, 21:18   #5
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 6
Sharp$: 18

Sonus Gambling
Stats: 1 - 5 - 0
ROI: 24.67%
Vinstprocent: 16.67%

Standard

Ser ut att bli en tung kväll.......
Sonu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-23, 21:37   #6
 
nauseas avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 368
Sharp$: 1043

Konståkning
Stats: 46 - 49 - 0
ROI: 105.74%
Vinstprocent: 48.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sonu Visa inlägg
Ser ut att bli en tung kväll.......
Sånt som händer. Välkommen ombord iaf
nausea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-23, 22:37   #7
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 6
Sharp$: 18

Sonus Gambling
Stats: 1 - 5 - 0
ROI: 24.67%
Vinstprocent: 16.67%

Standard

2012-02-24 00:00Brazilian CariocaBotafogo RJ vs Fluminense 1 FT 3 2.900


3 raka vinster för Botafogo med övertygande siffror.. lite för högt odds för att inte testa.. tung kväll har de varit hittills, men det är så ibland..

Senast redigerad av Sonu den 2012-02-24 klockan 01:02.
Sonu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td