Visa ett inlägg
Gammal 2012-02-24, 08:58   #4670
djungelhjul

djungelhjuls avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Det var väl för väl att Schalke fixade det i förlängningen och en av maxparleyerna gick in i alla fall. Annars var det en katastrofdag igen. Dags att dra ner på antal spel och hitta max två per dag. Fast det är inte så lätt när man har lov och tid över

Idag är det då dags för den stora mjuktennisdrabbningen. Började dagen med att dricka sju råa ägg (en grogg) och äta en tallrik kolhydradladdad pasta (pizza) för att sen ta ett stärkande löparpass (FIFA12). För att stärka mig mental samtalar jag online med en psykolog (tittar på Big Brother på tv4play). Ska även spendera förmiddagen i ett höghöjdsrum (dasset på övervåningen). Förlorar jag är det inte pga förberedelserna i alla fall för de har varit perfekta

Liverapportering kommer att ske här i tråden!

I kväll blir det party. Vi får väl se om jag och Maijadona sätter stryket på fyllan i kväll, kan bli riktigt bra

God morgon förresten!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat