Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-02-23, 22:20   #4666
 
Jinxs avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Ort: Ankeborg
Inlägg: 796
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maijadona
Hoppas tyskarna åker ut Iochförsig så hade jag ju ändå Man U kvar på kupongen och med tanke på hur de spelade idag så har de väl ingen chans mot kanariefåglarna på söndag
man får nog surt konstatera att Man Utd behöver sina bra spelare på plan för att prestera. Vi såg det idag och vi såg det runt årsskiftet. Slarviga passningar och dålig första-touch på bollen om vartannat, fy skäms. Valencia och Rooney saknade jag idag. Lite bättre ordning i försvaret hade inte heller varit fel.

Maijadona: våra lag ställs mot varandra i nästa omgång. Må bästa lag vinna. Olympiakos vann med 2-0 aggr. va? hmm vad var det metalist vann med nu igen... hmm...

Senast redigerad av Jinx den 2012-02-23 klockan 22:26.
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-23, 23:47   #4667
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6058


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jinx Visa inlägg
Måste dock tillägga att tompa gjorde en snygg come-back idag. Riktigt bra rek. Synd att man inte gick in tyngre på den. Du är tillbaka nu tompa!
Babaaam Haha, nä det är nog mer undantaget som bekräftar regeln
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-24, 01:00   #4668
Super Moderator
 
dellgrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 1 163
Sharp$: 8661
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gussen Visa inlägg
Dom störs av att Robert Pärlskog kommenterar matchen på TV4... fy **** vad värdelös han är som kommentator. Det finns ingen sämre, och kommer aldrig finnas!! Nästan så jag stänger av ljudet för att slippa hans inkompetenta tjat och helt sjuka åsikter.

Ang. resultatet så tror jag Utd sätter minst en boll till. Det syns dock ganska tydligt att det går på halvfart hittills.
Nej gud! Håll honom kvar i fotbollen och få honom sluta förstöra alla handbollsmatcher!!!
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-24, 03:07   #4669
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6058


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

DET ÄR JU TAMMEFAN HELT JÄVLA MAKALÖST! Kan jag aldrig nånsin få ha lite jävla tur? Detroit - Vancouver var sist ut i min 5 parlay i NHL inatt, 3 vinster å 1 push och dem skulle under 6 mål...1-1 in i 3e och det ser bra ut.. 15 sekunder kvar gör Vancouver 3-3.. INTE 4-2 å PUSH som dem flesta skulle fått utan 3-3 och förlust.. som vanligt helt OTROLIG otur. Hann inte ens med att gröna ur för alla målen kommer sista 10 minutrarna då jag sitter och spelar fifa i lugn å ro.. aldrig har väl någon nånsin haft så mycket sista sekundrarna otur.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-24, 07:58   #4670
 
djungelhjuls avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 2 781
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Det var väl för väl att Schalke fixade det i förlängningen och en av maxparleyerna gick in i alla fall. Annars var det en katastrofdag igen. Dags att dra ner på antal spel och hitta max två per dag. Fast det är inte så lätt när man har lov och tid över

Idag är det då dags för den stora mjuktennisdrabbningen. Började dagen med att dricka sju råa ägg (en grogg) och äta en tallrik kolhydradladdad pasta (pizza) för att sen ta ett stärkande löparpass (FIFA12). För att stärka mig mental samtalar jag online med en psykolog (tittar på Big Brother på tv4play). Ska även spendera förmiddagen i ett höghöjdsrum (dasset på övervåningen). Förlorar jag är det inte pga förberedelserna i alla fall för de har varit perfekta

Liverapportering kommer att ske här i tråden!

I kväll blir det party. Vi får väl se om jag och Maijadona sätter stryket på fyllan i kväll, kan bli riktigt bra

God morgon förresten!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-24, 10:46   #4671
 
musse33s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 204
Sharp$: 1935
Standard

Fråga till er som spelar på stryket vad har ni som grund till era spel tidningar eller är det helt från eget huve ?

Jag brukar titta på lite dagstidningar plus vitippa men det har fan inte hjälpt så denna gång utgår jag från en statistik sida som nån här inne la upp kommer inte ihåg vem sidan är whoscored.com så får vi se om det kan gå lite bättre, fick en lite ögon öppnare när man kollar hur tidningarna tippar det behöver inte betyda att det kommer gå bättre men vi får se.

Kommer inte tippa som den stora grå massan kommer göra denna gång kommer sticka ut i några matcher.

Och djungel gillar din uppladdning vem kan förlora med den uppladdningen
musse33 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-24, 10:54   #4672
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 297
Sharp$: 1105
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
DET ÄR JU TAMMEFAN HELT JÄVLA MAKALÖST! Kan jag aldrig nånsin få ha lite jävla tur? Detroit - Vancouver var sist ut i min 5 parlay i NHL inatt, 3 vinster å 1 push och dem skulle under 6 mål...1-1 in i 3e och det ser bra ut.. 15 sekunder kvar gör Vancouver 3-3.. INTE 4-2 å PUSH som dem flesta skulle fått utan 3-3 och förlust.. som vanligt helt OTROLIG otur. Hann inte ens med att gröna ur för alla målen kommer sista 10 minutrarna då jag sitter och spelar fifa i lugn å ro.. aldrig har väl någon nånsin haft så mycket sista sekundrarna otur.
Testa o klaga mindre, kanske går bättre.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-24, 11:05   #4673
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6058


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Testa o klaga mindre, kanske går bättre.
Har testat, samma resultat
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-24, 11:16   #4674
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6058


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tros om Milan-Juve imorrn grabbar? Utan Zlatan och med europaspel i tankarna känns väl juve som ett bra spel?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-24, 11:25   #4675
 
Jinxs avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Ort: Ankeborg
Inlägg: 796
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Tros om Milan-Juve imorrn grabbar? Utan Zlatan och med europaspel i tankarna känns väl juve som ett bra spel?
Har chansat på Juve DnB. Juve vann förra mötet i ligan och milan saknar som sagt Zlatan. Juve DnB till 2.5 @ BlueSQ tycker jag det finns värde i. Juve vann ju även cup-mötet borta mot milan för ett par veckor sedan. Mentalt övertag?

Senast redigerad av Jinx den 2012-02-24 klockan 11:34.
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-24, 12:18   #4676
 
Pistablos avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 27
Sharp$: 310


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ett litet eftermiddagsspel i finska ligacupen.

FC Inter - Haka

FC Inter vann senaste mot Mariehamn med 5-0
Haka piskade Mariehamn med hela 1-0.
Ytterst värdelös analys från min sida och spelet bör inte ryggas.
Pistablo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-24, 12:20   #4677
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pistablo Visa inlägg
Ett litet eftermiddagsspel i finska ligacupen.

FC Inter - Haka

FC Inter vann senaste mot Mariehamn med 5-0
Haka piskade Mariehamn med hela 1-0.
Ytterst värdelös analys från min sida och spelet bör inte ryggas.
Så Turku vinner med 4 mål, go go go!
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-24, 12:32   #4678
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Tog Inter -1 när dom släppte oddsen, har pendlat upp och ner och är nu på samma nivåer. Mer än så skulle jag inte ta eftersom Inter haft svårt mot Haka tidigare dock ska ju Inter ha bättre lag på plan idag än Haka så dom borde vinna men inte med 4 mål
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-24, 12:46   #4679
 
djungelhjuls avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 2 781
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Om tio minuter börjar den omta lade mjuktennismatchen! Är på plats i hallen. Maijadona ser oroad ut
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-24, 12:54   #4680
 
Pistablos avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 27
Sharp$: 310


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av djungelhjul Visa inlägg
Om tio minuter börjar den omta lade mjuktennismatchen! Är på plats i hallen. Maijadona ser oroad ut
Kan man livebetta?
Pistablo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td