Måste få säga mitt också i denna egentligen meningslösa diskussion..
Nu vet jag att detta är Boones hörna och här kan han skriva precis vad han vill men känns det inte lite onödigt att smutsa ner Sharps så här? Visst, jag förstår att detta inte är ett officiellt uttalande från Sharps ledning utan det är från en enskild person men du om någon måste ju förstå att folk ser detta som en pajkastning från Sharps ledning. Jag tyckte det redan var löjligt att starta en tråd om R&K eftersom en sådan dagistråd inte hör hemma på ett "seriöst" spelforum men nu att smutskasta en annan konkurrent? (Ja, både R&K och NG är en konkurrent till Sharps vare sig du vill eller inte).
Känns bara som att Sharps en gång i tiden var en riktigt bra sida där man kunde ta del av bra rekar och det var hårda men rättvisa moderatorer. Nu för tiden så känns det som att fokuset läggs på mycket annat än bara spel. Jag tycker ni borde tänka mer på hur ni verkligen ville ha det från början då allt skulle vara så seriöst. Hur är det nu tycker ni? En rejäl uppryckning för Sharps och en tankeställare tycker jag borde vara passande.