Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-03-04, 01:33   #31
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Måste få säga mitt också i denna egentligen meningslösa diskussion..

Nu vet jag att detta är Boones hörna och här kan han skriva precis vad han vill men känns det inte lite onödigt att smutsa ner Sharps så här? Visst, jag förstår att detta inte är ett officiellt uttalande från Sharps ledning utan det är från en enskild person men du om någon måste ju förstå att folk ser detta som en pajkastning från Sharps ledning. Jag tyckte det redan var löjligt att starta en tråd om R&K eftersom en sådan dagistråd inte hör hemma på ett "seriöst" spelforum men nu att smutskasta en annan konkurrent? (Ja, både R&K och NG är en konkurrent till Sharps vare sig du vill eller inte).

Känns bara som att Sharps en gång i tiden var en riktigt bra sida där man kunde ta del av bra rekar och det var hårda men rättvisa moderatorer. Nu för tiden så känns det som att fokuset läggs på mycket annat än bara spel. Jag tycker ni borde tänka mer på hur ni verkligen ville ha det från början då allt skulle vara så seriöst. Hur är det nu tycker ni? En rejäl uppryckning för Sharps och en tankeställare tycker jag borde vara passande.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Enroth (+1), NHL Gambler (+10), KP (+5), nausea (+10)
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-04, 02:04   #32
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Sverige
Inlägg: 41
Sharp$: 331

Jepalano 2012
Stats: 78 - 49 - 0
ROI: 110.40%
Vinstprocent: 61.42%

Standard

Har aldrig varit inne på NGs blogg föräns jag läste den här posten och måste säga två saker. Först å främst, tycker Boones reaktion på inledande PM är helt korrekt, den osar av högmod och ironi, min uppfattning iallafall sen om det var menat eller inte låter jag vara osagt.

För det andra, efter att nu har varit inne på NGs blogg och kollat finner jag det helt obegripligt att folk spelar hans rekar! Menar, startsidan denna kväll finner vi tips nr 1 (hoppas nu det är ok att pasta in "reken" här...):

"Speltips : Usla odds på Canes gör att om man ska spela nåt här så får det bli ML Bolts @ 2,500,tror en del på Ö 5,5 @ 1,980" - Jag menar, det är ingen analys, inga units för hur mycket han spelar, noll motivation till spelet - nada är där, förutom odds och på vad. Hur f*n kan någon bara spela helt blint? Är NG någon slags NHL gud som alla litar blint på utan att få se någon motivering till hans spel?!

Om det nu är så att jag missat några djupgående analyser får ni gärna upplysa mig, är nu startsidan ikväll så som det brukar se ut borde Bettson skämmas för att utse detta till årets spelblogg...

Kudos till Boone som vågar stå upp för vad han tycker och tänker. De riktiga sharps som hänger här påverkas inte av detta och sharps ryktet kring Sharps.se skadas definitivt inte för någon av de ledande personerna dissar sånt här.

Just my five cents...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
isbjorn (+1), Guru (+1)
jepalano är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-04, 02:22   #33
 
NHL Gamblers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm!
Inlägg: 218
Sharp$: 241
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jepalano Visa inlägg
Har aldrig varit inne på NGs blogg föräns jag läste den här posten och måste säga två saker. Först å främst, tycker Boones reaktion på inledande PM är helt korrekt, den osar av högmod och ironi, min uppfattning iallafall sen om det var menat eller inte låter jag vara osagt.

För det andra, efter att nu har varit inne på NGs blogg och kollat finner jag det helt obegripligt att folk spelar hans rekar! Menar, startsidan denna kväll finner vi tips nr 1 (hoppas nu det är ok att pasta in "reken" här...):

"Speltips : Usla odds på Canes gör att om man ska spela nåt här så får det bli ML Bolts @ 2,500,tror en del på Ö 5,5 @ 1,980" - Jag menar, det är ingen analys, inga units för hur mycket han spelar, noll motivation till spelet - nada är där, förutom odds och på vad. Hur f*n kan någon bara spela helt blint? Är NG någon slags NHL gud som alla litar blint på utan att få se någon motivering till hans spel?!

Om det nu är så att jag missat några djupgående analyser får ni gärna upplysa mig, är nu startsidan ikväll så som det brukar se ut borde Bettson skämmas för att utse detta till årets spelblogg...

Kudos till Boone som vågar stå upp för vad han tycker och tänker. De riktiga sharps som hänger här påverkas inte av detta och sharps ryktet kring Sharps.se skadas definitivt inte för någon av de ledande personerna dissar sånt här.

Just my five cents...
Hej,jag lägger ner varje dag mellan 2-5 timmar att läsa på och ge tipsen ,ibland skriver jag motiveringar ibland inte,har gjort så under 2 säsonger med bloggen + INNAN bloggen tiden så dom som besöker bloggen är människor som litar på mig.. Ville aldrig skaffa en blogg utan det var en massa blivande läsare som ville ha mina tips och tjatade om att jag skulle skaffa en blogg,från början var tänkt att jag skulle skriva hos NHL-Mickes men sen gled jag över till wordpress. Jag gör allt gratis och pröjsar det mesta från egen ficka med bloggen sen så finns det tyvärr människor som Boone som störs sig på det och därför hade killen en hatisk ton när han svarade på min fråga om vi skulle kunna dra igång en kampanj med Unicef..


Ang röstningen så är det inte Betsson som röstade,det var andra människor/läsare som röstade fram.

Det är din uppfattning om du uppfattar det som ironi det jag skrev..Jag har aldrig haft problem med Sharps och skrev även till alla som frågade hur det skulle gå med röstningen att jag trodde Sharps skulle köra över utan problem därför blev jag förvånad... Rätt så komiskt btw att det snackas om Affiliate då jag personligen vägrar att ta in en massa bolag för att slippa se ut som övriga bloggar vars syfte är att leva på affiliate.

Mvh NG
__________________
NHL ÄR INTE LOTTO!

[§2.01 länk borttagen /admin]

Senast redigerad av NHL Gambler den 2012-03-04 klockan 02:25.
NHL Gambler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-04, 02:26   #34
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Kan du inte istället försvara ditt beslut att seriösa spelare inte för någon bokföring? Det + att du frågade Betsson om du fick surebetta ut ditt 10k-spel var det roligaste i konversationen.

Vad är skillnaden på att ta in massa bolag och ha ett som man gör reklam för precis så mycket man bara kan få in?

Och hur kan följande inte uppfattas som ironi?
Citat:
...samt Sharps som valde att ställa upp i en bloggtävling bättre lycka nästa år!
Citat:
...vill bara säga först synd att ni inte lyckades bli 2011 års bästa blogg,trodde att ni hade fler läsare än mig och att ni skulle slakta alla små bloggare men men...
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-04, 02:54   #35
 
NHL Gamblers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm!
Inlägg: 218
Sharp$: 241
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Kan du inte istället försvara ditt beslut att seriösa spelare inte för någon bokföring? Det + att du frågade Betsson om du fick surebetta ut ditt 10k spel var det roligaste i konversationen.

Vad är skillnaden på att ta in massa bolag och ha ett som man gör reklam för precis så mycket man bara kan få in?

Behöver inte försvara nåt för dig som lever i en dingding värld med så mycket hat..

Men ang surebet så la jag inte till i PM att jag försökte lägga pengarna på 1,01 spel dom sa nej till mig och satte krav på oddset. Men det är Historia då Devils ML gjorde sitt och jag samt WWW.WSPA.SE blev väldigt väldigt glada.

Jag är seriös och spelar flera spel varje natt med rätt så stora summor och det är inget jag behöver skylta med. Har man sysslat med betting under 7 år och levt på det så har man siffror i skallen och saldot inne i spelkonton,trodde att dom flesta klarade av det men om man behöver hjälp med spreadsheet så kan jag förstå det och har inget emot det. Vill nån veta mina spel så får dom veta det inne chatten

Har bloggen för att visa hur jag tänker på varje match och mina egna spel plockas självklart därifrån. Är du så nyfiken så kan du klicka in till chatten där det sitter varje dag mellan 30-80 personer online, där inne jag skriver hur mycket som helst om mina egna spel och motivering...Spelade btw Tampa ML + Ö 5,5 men jag la in ett sent bet på Avs ML som jag har ångrat nu efter 2-0 Pens,har pengar på Sharks ML som är main spelet


Det är bara din konstiga hjärna som uppfattar det där som ironi! Har redan förklarat att det var Betsson som skrev "Bättre lycka nästa gång" !!!


Va inte så hatisk Boone,man mår bättre om man är glad och trevlig mot andra människor och jag tackade SHARPS.SE efter vinsten så se till att länka HELA TEXTEN TACK

"Vill tacka ALLA mina läsare som har röstat fram bloggen och såklart NG´s Crew som finns i chatten,ni är bäst!!

Delar bloggen och priset med er och jag är otroligt stolt och glad just nu över att ha fått priset som belöning efter all tid och jobb som jag lägger ner 7 dagar i veckan,tack så mycket!!

Det var en hel del tuffa konkurenter som var nominerade,Aftonbladet och deras läsare,”Hatten” samt Sharps som valde att ställa upp i en bloggtävling,bättre lycka nästa år!

Vill även passa på att tacka NHL-Micke som var den som fick mig att börja blogga , Gamblers Vardag med ”Hatten” som är en otroligt duktig Gambler som jag har träffat några gånger för att utbyta tankar och som inspirerade mig till att försöka ordna själv den bästa bloggen och självklart tack ROK där allt började en gång i tiden samt Sharp för goda råd att bli en bättre spelare.

Återkommer med priset och spelet som pengarna ska in på.. 10% till www.WSPA.se och en ny Server ska vi ordna nu!


Mvh NG

------------------------------------------------------------------------

Du får fortsätta göra bort dig själv kl är fyra och nu blir det sängen,du får kasta hur mycket skit du vill det är du som gör bort dig och jag kommer inte att svara igen. Vill du mig nåt så kan du säkert få tag på mig.


Må bäst
__________________
NHL ÄR INTE LOTTO!

[§2.01 länk borttagen /admin]

Senast redigerad av NHL Gambler den 2012-03-04 klockan 02:55.
NHL Gambler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-04, 03:14   #36
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NHL Gambler Visa inlägg
Behöver inte försvara nåt för dig som lever i en dingding värld med så mycket hat..

Men ang surebet så la jag inte till i PM att jag försökte lägga pengarna på 1,01 spel dom sa nej till mig och satte krav på oddset. Men det är Historia då Devils ML gjorde sitt och jag samt WWW.WSPA.SE blev väldigt väldigt glada.
Läs på vad surebetta är, sen sätter du på dig dumstruten.

Citat:
Jag är seriös och spelar flera spel varje natt med rätt så stora summor och det är inget jag behöver skylta med. Har man sysslat med betting under 7 år och levt på det så har man siffror i skallen och saldot inne i spelkonton,trodde att dom flesta klarade av det men om man behöver hjälp med spreadsheet så kan jag förstå det och har inget emot det. Vill nån veta mina spel så får dom veta det inne chatten
Du verkar helt bortkommen även när det kommer till detta. Försöker du inte förbättra ditt spelande är du ingen seriös spelare. Det handlar inte om att hålla ordning på saldon, det handlar om att utvärdera sina egna spel och förbättra sig själv. Lever du i tron om att du är fullärd tycker jag synd om dig.

Citat:
Har bloggen för att visa hur jag tänker på varje match och mina egna spel plockas självklart därifrån. Är du så nyfiken så kan du klicka in till chatten där det sitter varje dag mellan 30-80 personer online, där inne jag skriver hur mycket som helst om mina egna spel och motivering...Spelade btw Tampa ML + Ö 5,5 men jag la in ett sent bet på Avs ML som jag har ångrat nu efter 2-0 Pens,har pengar på Sharks ML som är main spelet
Jaha, för det är inte den informationen folk vill ha när de läser din blogg eller? Snacka om amatörmässigt att använda chatten som blogg och bloggen som chatt.

Citat:
Det är bara din konstiga hjärna som uppfattar det där som ironi! Har redan förklarat att det var Betsson som skrev "Bättre lycka nästa gång" !!!

Va inte så hatisk Boone,man mår bättre om man är glad och trevlig mot andra människor och jag tackade SHARPS.SE efter vinsten så se till att länka HELA TEXTEN TACK
Jag till och med kursiverar den ironiska delen och ändå lyckas du missförstå vad som en vanlig människa tolkar som ironi. Jag skriver det i klartext då: "...som valde att ställa upp i en bloggtävling..." precis som om vi inte hade rätten att göra det och dessutom förlorade. Tacket till Sharps redigerade du dit långt senare så det ger jag inte mycket för, tänkte du inte på oss initialt så spelar det ingen roll.

Citat:
Du får fortsätta göra bort dig själv kl är fyra och nu blir det sängen,du får kasta hur mycket skit du vill det är du som gör bort dig och jag kommer inte att svara igen. Vill du mig nåt så kan du säkert få tag på mig.


Må bäst
Snyggt av dig. Spring nu och göm dig när det börjar hettas upp. Jag begär inte du ska svara på mina frågor i natt, du kan svara när du känner för det.

1. Varför är det värre att annonsera ut flera bolag än ett? Det är väl ändå hur stor reklamytan är som spelar roll, inte vad den innehåller?

2. Tror du på fullaste allvar att din genomsnittliga läsare, till skillnad från alla andra läsare av spelbloggar/sidor, hellre vill läsa om dina 'tips' på varenda match med en-radsmotivering eller några få utvalda med styrkeindikator i form av t.ex. units och med ordentliga motiveringar? Ding ding värld var det du sa va?

3. Om du nu levde på dina spel, så vet jag att du absolut inte spelar på Betsson (p.g.a limiteringar) och dessutom har Betsson väldigt sällan marknadshögsta på NHL-odds. Hur har du då mage att som enda bolag rekommendera dem till dina användare? Hypokritisk som få.

4. Du sa att jag har försökt trycka ner dig 99 gånger förut. Kan jag få lite exempel på dessa gånger?

Jag är förresten inte hatisk utan snarare väldigt underhållen, det är kul att sätta personer på plats som lever i en bubbla. Du kan se mig som en glad Sveker Olofsson om det hjälper dig sova bättre. Sen måste jag också säga att anledning till att jag svarade så spydigt från första början var för att jag trodde du ironisk, men om du nu genuint inte var det så ber jag om ursäkt och lovar att jag aldrig ska överskatta ditt intellekt igen.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-04, 03:39   #37
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 119
Sharp$: 449

albygårlös
Stats: 15 - 15 - 0
ROI: 115.51%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Boone, jag förstår inte varför du outar en person som öppenbarligen lider av någon psykisk åkomma. Jag vistas endast här för sammanhållningen. Skådar sällan obefogad kritik eller dålig attityd här. Bettingen för all del, mycket vinnande spelare, men harmonin i forumet är guldvärd. Jag förstår dig och varför du stör dig på denne NHL-Gambler, fullt mänskligt, du tacklar det som en man, MEN, snälla, för Sharps.se, försök hålla fokus på det relevanta. Du kan klaga på den sämsta i fotbollslaget, avsky dennes passningar, avslut, ja i princip allt, men kan det i ärlighetens namn hjälpa ditt egna spel, eller drar det snarare fokus ifrån ditt egna spel?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
capital-pb (+1)
alby18 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-04, 05:43   #38
 
Enroths avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 110
Sharp$: 114


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

NG: Du lever på spelandet men bor som 21-åring fortfarande hemma hos mamma och pappa?

Du vet inte vad ett sk. "surebet" är och för ingen statistik över ditt spelande.

Du kallar dig seriös men försöker vara anonym och smyger in lika mycket smygreklam som R&K?

Jag anser inte att sharps.se skulle varit med i Betssons tävling - Sharps är ingen blogg utan ett community. Att enskilda spelares bloggar här på sharps.se borde varit med, det råder det däremot ingen tvekan om - här finns spelare med 100% verifierade tips, utan dolda agendor och som dessutom är vinstgivande.

Vidare vägrar jag erkänna Betssons tävling över huvud taget då arrangören har ett eget intresse i vem som vinner (konstigt att sidan med mest Betsson-reklam vann?).

Senast redigerad av Enroth den 2012-03-04 klockan 05:44.
Enroth är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-04, 06:11   #39
 
RizZlas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Ume
Inlägg: 850
Sharp$: 718


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Pajkastning

Where to start..?

Mister NG:
Citat:
"Min blogg dunkar in vinnande tips dygnet runt,du hittar inte bättre och säkrare tips under varje omgång.. Och du,mellan 3500-6000 unika besökare VARJE DAG kan inte ha fel,det finns bara en NG och dom älskar bloggen och numera även Sveriges bästa chat"
Denna texten säger nästan det mesta. Man hittar alltså inte bättre och säkrare tips inför VARJE omgång? Dessa 3500-6000 unika besökare måste vara folk som har problem med simpel matematik. Jag har vid flertalet tillfällen fått citerat av andra medlemmar där du ger ett lag mindre än 50% chans att vinna och tycker att ett odds lägre än 2.00 är spelbart. Sveriges bästa betting-blog?

Skulle för övrigt aldrig kunna ta någon seriöst som använder så mycket svordomar som dig. Pekar på en väldigt låg intelligens och att man känner sig underlägsen sin motpart i en diskussion då man inte kan uttrycka sig i skrift på ett vårdat sätt.

"Det finns bara en NG" Det tackar vi gudarna för.
__________________
Jojo..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Overcome (+1)

Senast redigerad av RizZla den 2012-03-04 klockan 06:21.
RizZla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-04, 08:15   #40
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Rizzla han före mig men redan för dryga året sedan sågade jag NG som en tomte efter rekar som "50-50 mellan lagen, jag tar Pens @ 1.90"

Då fick jag skit för att NG flytade in 28/32 spel, verkligheten kommer alltid ikapp.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Donald (+5)
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-04, 08:25   #41
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Det enda riktiga här måste väl vara en Face-Off nu

10 matcher, 1 U insats på varje


Eftersom ni båda hatar med 0 stil, får ni väl visa vad ni kan istället.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
LasVegaz (+5), Zzz (+5), NHL Gambler (+10)
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-04, 10:45   #42
 
joemags avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Linköping
Inlägg: 383
Sharp$: 731

Elitserien 12/13
Stats: 88 - 78 - 15
ROI: 104.08%
Vinstprocent: 53.01%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive Visa inlägg
Det enda riktiga här måste väl vara en Face-Off nu

10 matcher, 1 U insats på varje


Eftersom ni båda hatar med 0 stil, får ni väl visa vad ni kan istället.
Håller med delvis men delvis inte. Boone säger aldrig själv att han är bättre utan han påpekar bristerna som finns hos NG. Dessutom är 10 matcher alldeles för få imo.

Angående NG förstår jag inte hur jävla jobbigt det ska vara att ha ett sheet. Det tar max 2 minuter att göra det, orkar inte du kan jag lägga upp allt åt dig om du publicerade data så alla såg hurvida du är bra eller icke.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
NHL Gambler (+1)
joemag är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-04, 10:54   #43
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 89
Sharp$: 822
Standard

Seriöst.

Vem fan orkar bry sig övht?

Totalt ointressant diskussion i min bok.

Sånt här kan ni väl ta över PM?

__________________
It's just a game. Until you bet it.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
IlDuce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-04, 11:35   #44
 
Enroths avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 110
Sharp$: 114


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joemag Visa inlägg
Håller med delvis men delvis inte. Boone säger aldrig själv att han är bättre utan han påpekar bristerna som finns hos NG. Dessutom är 10 matcher alldeles för få imo.
Håller med, Boone vill visa upp vem NG är - inte att han vore en bättre Sharp än NG.

Citat:
Ursprungligen postat av joemag Visa inlägg
Angående NG förstår jag inte hur jävla jobbigt det ska vara att ha ett sheet. Det tar max 2 minuter att göra det, orkar inte du kan jag lägga upp allt åt dig om du publicerade data så alla såg hurvida du är bra eller icke.
Jag satte mig faktiskt ned i dag och tänkte summera NG:s tips från årets säsong.

Men gav upp efter några inlägg då jag insåg att det var nästintill omöjligt att urskilja vad som var tips och tips - samt skillnaden mellan dessa.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
joemag (+3)
Enroth är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-04, 12:51   #45
 
apekatt66s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 543
Sharp$: 1129
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Soap Visa inlägg
Självfallet dålig stil att inte föra stats över rekar. Men är inte det här väldigt gammal skåpmat som gäller precis alla bettingbloggar som inte visar officiella stats för public? Budskapet "vi har sveriges bästa rekar / vinn med oss" utropas ju stup i kvarten av både kreti, Ulrik på Aftonbladet, vissa på Sharps och pleti. Om sen en av Europas största pajasbookies gör ett jippo och utser en blogg till den bästa så känns det bara som en pr-grej i mängden. Ingen reagerade när Gamblers Vardag fick utmärkelsen 2010, Hatten + crew har väl inga spread som besökarna kan ta del av såvitt jag vet (att Hatten är kompetent vet de flesta, men om vi ska fokusera på avsaknad av bokföring så kommer GV inte undan här heller).
http://www.spreadsheet.se/44407
__________________
Finska killar sover de också!
apekatt66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara


td