Visa ett inlägg
Gammal 2012-03-04, 03:04   #32
jepalano

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 331

Jepalano 2012
Stats: 78 - 49 - 0
ROI: 110.40%
Vinstprocent: 61.42%

Standard

Har aldrig varit inne på NGs blogg föräns jag läste den här posten och måste säga två saker. Först å främst, tycker Boones reaktion på inledande PM är helt korrekt, den osar av högmod och ironi, min uppfattning iallafall sen om det var menat eller inte låter jag vara osagt.

För det andra, efter att nu har varit inne på NGs blogg och kollat finner jag det helt obegripligt att folk spelar hans rekar! Menar, startsidan denna kväll finner vi tips nr 1 (hoppas nu det är ok att pasta in "reken" här...):

"Speltips : Usla odds på Canes gör att om man ska spela nåt här så får det bli ML Bolts @ 2,500,tror en del på Ö 5,5 @ 1,980" - Jag menar, det är ingen analys, inga units för hur mycket han spelar, noll motivation till spelet - nada är där, förutom odds och på vad. Hur f*n kan någon bara spela helt blint? Är NG någon slags NHL gud som alla litar blint på utan att få se någon motivering till hans spel?!

Om det nu är så att jag missat några djupgående analyser får ni gärna upplysa mig, är nu startsidan ikväll så som det brukar se ut borde Bettson skämmas för att utse detta till årets spelblogg...

Kudos till Boone som vågar stå upp för vad han tycker och tänker. De riktiga sharps som hänger här påverkas inte av detta och sharps ryktet kring Sharps.se skadas definitivt inte för någon av de ledande personerna dissar sånt här.

Just my five cents...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
isbjorn (+1), Guru (+1)
jepalano är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat