Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen
hahaha! jag skrattar åt alla som inte fatta att flemming var stenklar. Och om ni tyckte det såg ut som åke hade chans såg fel för flemming lekte varje meter.Lär är detta en gång för alla.
|
Ha ha. Skön du är laxdasen. Snygg klaring. Men att håna alla som inte spikade eller trodde på den känns lite onödigt. Var nöjd med att du satte en stenklar spik istället! Och var glad över att alla inte trodde på den då jag antar att du bombade den på V-spelet eftersom den var klar!
Själv åkte jag på världens tråkigaste spik. Ludde i andra. Såg inte bra ut heller. Usch och fy. Och vad ska man säga om vinnaren i loppet Gigant Sånna? Inte heller någon rolig uppsyn i loppet.
Däremot satte jag själv mitt bästa drag i Armando Kievitshof. Spik på V75 och bank på DD. Så dagen blev bra ändå. Men eftersom jag inte skrev ut den innan (anmäldes ju barfota runt om och med helstängt så då blev det spik på den istället för alla där) efter sen balansinfo kan jag ju inte tala om för er hur dumma ni är som inte fattade att den skulle leda varje meter av loppet

. Däremot skrattade jag. För att jag var glad.