Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-03-03, 15:21   #76
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 427
Sharp$: 565
Standard

Dd-spel nu på Lotus Elan mot 4,14 andra där Björn gärna får glänsa. Otroligt hur fel jag hade då jag trodde detta skulle bli årets roligaste omgång. Blev som en sömnig Vallalunk alltsammans.
criba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-03, 15:38   #77
 
dirteehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Skåne
Inlägg: 457
Sharp$: 216
Standard

hahahahah vilken äcklig jävla travdag... allt gick verkligen tvärtom
dirteeh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-03, 15:57   #78
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

inte många rätt idag.

Harry Boy måste ha haft en hyffsad dag däremot
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-03, 18:23   #79
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 156
Sharp$: 172


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

travet fuckar ens liv ännu en lördag! Bara att supa ner sig och hoppas på bättre lycka nästa vecka!
betsharp är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-03, 18:45   #80
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 17
Sharp$: 1192
Standard

Att man aldrig lär sig, aldrig spika Ludde då blir det jämt galopp.
Finns bara två lägen på hans hästar, antingen vinner de överlägset som 2:an i avd 6 eller så hoppar dem som alla andra gjorde idag. Att spika Ludde är som att luta sig mot ett duschdraperi... jag spikade både Hurricane o Juggle Face :(

Senast redigerad av mazet den 2012-03-03 klockan 20:22.
mazet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-04, 08:14   #81
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 873
Sharp$: 1373
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
hahaha! jag skrattar åt alla som inte fatta att flemming var stenklar. Och om ni tyckte det såg ut som åke hade chans såg fel för flemming lekte varje meter.Lär är detta en gång för alla.
Ha ha. Skön du är laxdasen. Snygg klaring. Men att håna alla som inte spikade eller trodde på den känns lite onödigt. Var nöjd med att du satte en stenklar spik istället! Och var glad över att alla inte trodde på den då jag antar att du bombade den på V-spelet eftersom den var klar!

Själv åkte jag på världens tråkigaste spik. Ludde i andra. Såg inte bra ut heller. Usch och fy. Och vad ska man säga om vinnaren i loppet Gigant Sånna? Inte heller någon rolig uppsyn i loppet.
Däremot satte jag själv mitt bästa drag i Armando Kievitshof. Spik på V75 och bank på DD. Så dagen blev bra ändå. Men eftersom jag inte skrev ut den innan (anmäldes ju barfota runt om och med helstängt så då blev det spik på den istället för alla där) efter sen balansinfo kan jag ju inte tala om för er hur dumma ni är som inte fattade att den skulle leda varje meter av loppet . Däremot skrattade jag. För att jag var glad.
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-04, 08:21   #82
 
Reg.datum: dec 2011
Ort: Uppsala
Inlägg: 866
Sharp$: 7876
Standard

Det är kul med kaxiga typer som laxdasen i bland men jag tror att ödmjuka personer som copiad vinner i längden.
hanscrispi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-04, 10:08   #83
 
korpos avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 1 147
Sharp$: 5719
Standard

Eftersnack V75

Det var verkligen inte vår dag igår och i princip allt gick fel. Även om vi beklagar det så är det sådant vi får leva med i travets och spelets värld - att man är helt ute och cyklar ibland.
(spelarserservics utskick idag)
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-04, 11:48   #84
 
korpos avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 1 147
Sharp$: 5719
Standard

Storavinsters V75 Analys.

Ingen vinnare var sämre rankad än fyra i vår V75-analys, men då spiken Fantoccini hoppade efter att "Hockey" kört på ett sportsligt sätt så var det god natt. En tröst är att vi lämnade bra info (barfota och helstängt & Kolgjini helnöjd) med tredjerankade Armando Kivetshof i DD-1. Han var loppets mest streckvärda outsider. Tillsammans med Belgrado som vi också tredjerankade gav DD drygt 100 gånger pengarna
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-04, 12:09   #85
 
NoobieClowns avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Himmelriket
Inlägg: 500
Sharp$: 5042
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av korpo Visa inlägg
Storavinsters V75 Analys.

Ingen vinnare var sämre rankad än fyra i vår V75-analys, men då spiken Fantoccini hoppade efter att "Hockey" kört på ett sportsligt sätt så var det god natt. En tröst är att vi lämnade bra info (barfota och helstängt & Kolgjini helnöjd) med tredjerankade Armando Kivetshof i DD-1. Han var loppets mest streckvärda outsider. Tillsammans med Belgrado som vi också tredjerankade gav DD drygt 100 gånger pengarna
Alltid lika rolig att läsa efterhandssnacken från betalsidorna. SS sa iaf som det var igår men oftast skryter de flesta oavsett resultat då 1 av 25 hästar som dom varnade för på ett eller annat sätt vann...
Eller om inte ens det gick in så tar dom en intervju där tränaren varande för en skräll som gick in och oavsett om sajten har med den eller ej på systemet så tar man upp det som att det lönar sig att....bla bla bla

Nej, eftersnacken är som sagt var roliga men oftast bara PR och ofta obefogad. Skryt när det ramlar in pengar eller om dom var rätt ute men hade lite otur. Men inte för att det lät ok i en intervju som vissa gör.

Så nu fick jag ur mig det och går vidare med min söndag, haha!

Snart nya listor ute till nästa lördag!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hanscrispi (+2)
NoobieClown är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/11122-v75-axevalla-3-3-a/
Postat av For Type Datum
tompetrav.egetforum.se • Visa tr This thread Refback 2012-03-02 10:38
tompetrav.egetforum.se • Visa tr This thread Refback 2012-03-01 00:48
tompetrav.egetforum.se • Visa tr This thread Refback 2012-02-29 15:00
tompetrav.egetforum.se • Visa tr This thread Refback 2012-02-29 14:57

td