Citat:
Ursprungligen postat av hockeycoach
Som jag var inne på, innan man börjar trycka ner andra bör man se sig själv i spegeln först. Den här sidan har potential att bli bra, men känns oerhört rörig.
|
Vad menar du med rörig? Jag undrar bara då jag själv inte fått den uppfattningen. Kan du säga något specifikt?
Citat:
Forumdelen är bra, inget snack om den saken. Klickar jag på rekar så står det att Djurgården ska vinna elitserien (han borde få sparken om ni anklagar andra för dåliga rekar?), sen är det massa gammalt skit bara.
|
Att medlemmarna här på Sharps inte är lika aktiva med att lägga upp rekar är väll inte ledningens fel? Precis som Boone säger så gillar folket att skriva i sina speldagböcker och i "dagens-trådar", men man uppmanas ju faktiskt att fylla i sina spelförslag/tankar som rekar.
Tycker förresten inte att du kan slå ner på DIF-reken, den var inte dålig när man kollade på pappret, för precis som du själv skrev:
Citat:
Sen ska vi komma ihåg att det vi gör är att gissar, vissa bättre än andra. För när allt kommer omkring så spelar det ingen roll hur många timmar du suttit framför skärmen och läst på. Det ska spelas en match på planen också som inte alltid blir som i ditt huvud.
|
EDIT: 55 matcher i det här exemplet t.o.m.
Citat:
Ni har en hel del reklam för spelbolag ni också, så där tycker jag du är lite fel ute när du anklagar Gamblern för att bara jobba för afilate.
|
Jämför du verkligen reklamen på sharps med den reklam som finns på t.ex. Aftonbladets spelsektion, R&K eller för all del NHL Gambler? Ser du inte skillnaden?