Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-03-04, 13:08   #46
 
NHL Gamblers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm!
Inlägg: 218
Sharp$: 241
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive Visa inlägg
Det enda riktiga här måste väl vara en Face-Off nu

10 matcher, 1 U insats på varje


Eftersom ni båda hatar med 0 stil, får ni väl visa vad ni kan istället.

Hej Lemasive!

Jag lovar dig att jag inte hatar andra människor,men Boone är bara ute efter att försöka trycka ner mig genom att håna mig. Har lovat några personer här inne hos Sharps att jag ska låta bli att svara tillbaka till Boone och kommer att hålla det.


Jag gillar tävlingar så ställer upp om du styr upp nåt här inne hos Sharps :thumbup : Extra roligt om fler kan va med kanske ? Skicka PM eller maila mig om du ska dra igång nåt [email protected]
__________________
NHL ÄR INTE LOTTO!

[§2.01 länk borttagen /admin]
NHL Gambler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-04, 13:25   #47
 
NHL Gamblers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm!
Inlägg: 218
Sharp$: 241
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joemag Visa inlägg
Håller med delvis men delvis inte. Boone säger aldrig själv att han är bättre utan han påpekar bristerna som finns hos NG. Dessutom är 10 matcher alldeles för få imo.

Angående NG förstår jag inte hur jävla jobbigt det ska vara att ha ett sheet. Det tar max 2 minuter att göra det, orkar inte du kan jag lägga upp allt åt dig om du publicerade data så alla såg hurvida du är bra eller icke.

Hej joemag,alla människor har brister ingen är perfekt..

Anledningen till att jag skippade Spreads är för att jag spelar en hel del spel i NHL och flera av dom spelen kan va på livebet plus en hel del singlar + Parlays som jag lägger in sent och nära till spelstopp och eftersom det finns en hel del ögon som söker efter varje snesteg hos mig så kan jag inte lägga in spel i spreadsheet sent under natten då folk skulle såklart även börja klaga på att jag lägger till spel i efterhand.. Så där har du en anledning till varför jag har slutat med spread.

Här är gamla spreads som har varit public i bloggen under 2 säsonger men siffrorna ljuger då jag som sagt tyvärr INTE la in rubbet,Bruins som vinnare förra säsongen gav mig 75units + det är tex inte med i Spreads.

Självklart kan jag dra igång Spreadsheet igen inga problem men jag kommer fortfarande inte att lägga in alla spel för det skulle se konstigt ut med spel som dyker upp 04:26 tex (Som jag spelade på Sharks ML + Kings ML OCH tyvärr brände ).



http://www.spreadsheet.se/nhlgambler
http://www.spreadsheet.se/nhlgambler2011
http://www.spreadsheet.se/ng
http://www.spreadsheet.se/ngjuni
http://www.spreadsheet.se/ng-mix
http://www.spreadsheet.se/ng11-12


Ska bara lägga till en grej för att ge svar på snacket om affiliate!? Jag har personligen valt att inte göra min blogg till en reklampelare för en massa bolag och spelsiter, har tackat nej till en massa förslag från andra spelsiter och Spelbolag som vill synas i bloggen. Betsson var dom enda som gick med på mina krav om att man ska ge spelarna en Valfri NHL-Tröja + 100% därför fick dom va med,tro mig jag tjänar nästan inget på den dealen då den gynnar spelarna och så ville jag ha det och fick det.


Hoppas du är nöjd med svaret och undrar du nåt mer så kan du hälsa på mig i Chatten så får du svar på dina frågor då jag har inget mer att skriva till mannen bakom tråden.


Mvh NG
__________________
NHL ÄR INTE LOTTO!

[§2.01 länk borttagen /admin]

Senast redigerad av NHL Gambler den 2012-03-04 klockan 13:45.
NHL Gambler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-04, 13:52   #48
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Hahaha!

Har lovat några personer här inne hos Sharps att jag ska låta bli att svara tillbaka till Boone = Har inte något bra svar på Boone's frågor.

Det är skönt att se dig gå 100% reklammode nu när det är dags att krypa till korset, efter att du valde att visa dig vara den pubertala tonåringen i PM. Tror du verkligen inte folk kan se igenom dig? Du befinner dig på Sharps, inte Rekat.

Och nu har du tydligen ändrat dig också, för tidigare hade du inte spread för det var bara för showoff eller för folk som byggde namn, nu har du inte spread för att du spelar så nära inpå spelstopp och livespel? Ärligt talat, om du nu ska kommer med bokförklaringar välj en och håll dig till den.

Enligt spreaden 11-12 tjänar du alltså -7642 kr i månaden. Betalar du dina utgifter i negativa pengar? Pinsamt att sluta med spreaden när du insåg att du var en förlorare, då är det såklart bäst att ta bort alla länkar till spreaden på bloggen och sen låtsas att det regnar.

Själv satte jag 10 units på Grekland som vinnare av fotbolls-EM 2004. Tyvärr inte med i spreads, för jag la aldrig spelet, just ja.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-04, 15:02   #49
 
Enroths avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 110
Sharp$: 114


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NHL Gambler Visa inlägg

Ska bara lägga till en grej för att ge svar på snacket om affiliate!? Jag har personligen valt att inte göra min blogg till en reklampelare för en massa bolag och spelsiter, har tackat nej till en massa förslag från andra spelsiter och Spelbolag som vill synas i bloggen. Betsson var dom enda som gick med på mina krav om att man ska ge spelarna en Valfri NHL-Tröja + 100% därför fick dom va med,tro mig jag tjänar nästan inget på den dealen då den gynnar spelarna och så ville jag ha det och fick det.

Mvh NG
Hörrdududu Dann... Ehm... "NHL Gambler".

Fyra gånger har du spammat in din affiliate länk på förstasidan... På samma sida har du totalt fem inlägg.

Sen skrev du väl lite såhär i PM till Boone

Citat:
Ursprungligen postat av NHL Gambler
Tjänade 17000:- under 12 månader affiliate hos Betsson din fitta,pröjsar varje månad 500kr för servern och du ska försöka trycka ner mig?
Nu vet ju inte jag vad Mamma och Pappa tar i hyra, men räkna bort din serverhyra så har du strax under 1000:- kvar... Kan det ändå vara möjligt, lever du faktiskt på bettingen?? Näe vänta, jag glömde, måste ju räkna in spelförlusterna varje månad också
Enroth är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-04, 15:54   #50
 
Soaps avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Det karga nord
Inlägg: 852
Sharp$: 1843
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av apekatt66 Visa inlägg
Ok, bra att Hatten föregår med gott exempel sedan en månad. Vad tycler du om att ingen av de övriga 13 skribenterna gör samma sak?
__________________
"I must inform you that your betting account has now been closed and no further business may be executed on your behalf. We would like to take this opportunity to thank you for your past custom."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
UnPapayaCoconut (+5)
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-04, 19:47   #51
 
apekatt66s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 543
Sharp$: 1129
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Soap Visa inlägg
Ok, bra att Hatten föregår med gott exempel sedan en månad. Vad tycler du om att ingen av de övriga 13 skribenterna gör samma sak?
Uselt givetvis. Postade mest för att informera om hans spreadsheet iom att du tydligen hade missat de.
__________________
Finska killar sover de också!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+1)
apekatt66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-05, 13:28   #52
 
6asdfs avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 112
Sharp$: 382
Standard

Skriver först:
"Driver du med mig? Va är det för svar!?!? Var du full när du skrev eller bara nerknarkad?

Frågade om vi skulle dra en kampanj tillsammans din jävla dåre då jag gillade tanken bakom att skänka hela summan till en fond. Nu vet jag vilken JÄVLA FITTA du är... Tjänade 17000:- under 12 månader affiliate hos Betsson din fitta pröjsar varje månad 500kr för servern och du ska försöka trycka ner mig? Jag TACKADE Sharps.se din jävla fitta efter att jag fick priset som årets blogg för att ni fick mig att tänka på att bli en bättre spelare och du kallar mig självgod? Dåliga rekar? Hörru,jag har Sveriges bästa tips ute varje natt,visa mig en bättre blogg som lägger jag ner min. Men ok din pajas.. Nu vet jag hur du tänker och vilken äcklig och avundsjuk människa du är.."

och sen:

"Va inte så hatisk Boone,man mår bättre om man är glad och trevlig mot andra människor..."

---

Först:

"Spreadsheet är för snorungar och andra som vill göra showoff eller bygga upp ett namn,jag är klar med den tiden nu..Behöver inte bevisa nåt länge som sagt,dom enda som vill ha bevis är ju bara avundsjuka horungar som inte klarar av andra människors framgångar.."

Sen:

"Anledningen till att jag skippade Spreads är för att jag spelar en hel del spel i NHL och flera av dom spelen kan va på livebet plus en hel del singlar + Parlays som jag lägger in sent och nära till spelstopp och eftersom det finns en hel del ögon som söker efter varje snesteg hos mig så kan jag inte lägga in spel i spreadsheet sent under natten då folk skulle såklart även börja klaga på att jag lägger till spel i efterhand.. Så där har du en anledning till varför jag har slutat med spread."


Skiter fullständigt i situationen och har aldrig hört talas om dig NHL Gambler, men seriöst, jävla hycklare.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
anth (+10), RobinD (+10), kingscania (+10), eddieh (+5), Avej (+11), Boone (+10), frages (+10)

Senast redigerad av 6asdf den 2012-03-05 klockan 13:34.
6asdf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-05, 22:52   #53
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 5
Sharp$: 54
Standard

Jag är ny här. Jag började med sakfel i en hockeytråd. Det är jag medveten om så ni behöver inte påpeka det. Jag står för mina missar och försöker rätta till dem.

Men ärligt, vad är det här för smutskastningsdel? Det enda syfte jag kan se i det här är att försöka trycka ner konkurenterna och skapa fördelar för sig själv. Varför inte bara skita i vad andra sysslar med och ägna sig åt sitt och göra det förbannat bra?

En säker människa är i mina ögon en som ser efter sitt eget bo, är säker på att det hon gör är bättre än andras så hon slipper smutskasta andra.

Nhl-gambler gör sin grej. Om folk gillar det, låt dem göra det då? Är väl fan så mycket bättre att lägga ner krutet på en tråd om "varför jag ska välja sharp framför andra" istället? Eller är jag fel på det?

Gamblern ställde en fråga om en gemensam kampanj till förmån för utsatta i samhället. Istället för att svara på den frågan valde du att fokusera på vad han gör för fel, vad han är dålig på och att han är underlägsen dig verbalt. Så var pajkastningen igång...

Det första tecknet på att man själv gör fel, är när man börjar leta fel hos alla andra. Se om erat eget hus till att börja med är mitt råd, i alla välmening.

I övrigt en fin sida som även den har sina brister och förbättringsområden...

Coach.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AndreasB1897 (+10), UnPapayaCoconut (+10), befriamig (+10), KP (+1), nausea (+10)
hockeycoach är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-06, 01:12   #54
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Alla dessa helgon. Man skulle nästan kunna tro att min avdelning direktlänkades från Svenska kyrkans hemsida.

Här har ni nästa ställe ni kan gå in och klaga på att de lägger näsan i blöt:
http://svt.se/ug/omug/20110704105341...ta_redaktionen

* Vårt uppdrag är att blottlägga missförhållanden och maktmissbruk.
* Vi tar reda på det som du bör känna till, men som någon försöker dölja.

Låter nästan som det jag håller på med fast med snällare framtoning. Fy fan för dem/oss!

(OBS förtydligande för NHL-Gambler: Detta inlägget består delvis av ironi)
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-07, 03:21   #55
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 5
Sharp$: 54
Standard

Du är en världsspelare boone, på att vrida och vända saker och ting så att du slipper svara i sakfrågan; varför struntade du inte i allt som stod i det första meddelandet och svarade istället på hans tanke om en gemensam kampanj för de utsätta i samhället?

Om du nu referar till vår allas Janne Josefsson, så hade han nog blivit till sig av stolthet om du tagit det erbjudandet istället för att svara med att fomligen trycka ner en person som Du anser vara svagare... Inte mycket till granskning om du frågar mig.

Ironi, ja den finns säkert. Men är fruktansvärt svår att se.

Som jag var inne på, innan man börjar trycka ner andra bör man se sig själv i spegeln först. Den här sidan har potential att bli bra, men känns oerhört rörig.
Forumdelen är bra, inget snack om den saken. Klickar jag på rekar så står det att Djurgården ska vinna elitserien (han borde få sparken om ni anklagar andra för dåliga rekar?), sen är det massa gammalt skit bara. Är inte den levande? Eller är det meningen att jag ska betala 3000 kr om året för att få nån rek om dagen? Snacka om pengahoreri isåfall... Men det kanske bara är jag?

Ni har en hel del reklam för spelbolag ni också, så där tycker jag du är lite fel ute när du anklagar Gamblern för att bara jobba för afilate.

Boone, missuppfatta mig rätt här nu. Jag är inte här för att kasta skit på dig eller sharps för jag tycker ni har något på gång här. En skön sida man gärna glider in på. Jag tycker bara det är underhållande att ha en disskussion om dina avsikter gällande ditt hat(?) mot andra sidor.

Sen ska vi komma ihåg att det vi gör är att gissar, vissa bättre än andra. För när allt kommer omkring så spelar det ingen roll hur många timmar du suttit framför skärmen och läst på. Det ska spelas en match på planen också som inte alltid blir som i ditt huvud.

Hoppas på ett relativt relevant svar, det här kan bli kul. Tycker inte du?
hockeycoach är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-07, 04:58   #56
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hockeycoach Visa inlägg
Du är en världsspelare boone, på att vrida och vända saker och ting så att du slipper svara i sakfrågan; varför struntade du inte i allt som stod i det första meddelandet och svarade istället på hans tanke om en gemensam kampanj för de utsätta i samhället?

Om du nu referar till vår allas Janne Josefsson, så hade han nog blivit till sig av stolthet om du tagit det erbjudandet istället för att svara med att fomligen trycka ner en person som Du anser vara svagare... Inte mycket till granskning om du frågar mig.

Ironi, ja den finns säkert. Men är fruktansvärt svår att se.

Som jag var inne på, innan man börjar trycka ner andra bör man se sig själv i spegeln först. Den här sidan har potential att bli bra, men känns oerhört rörig.
Forumdelen är bra, inget snack om den saken. Klickar jag på rekar så står det att Djurgården ska vinna elitserien (han borde få sparken om ni anklagar andra för dåliga rekar?), sen är det massa gammalt skit bara. Är inte den levande? Eller är det meningen att jag ska betala 3000 kr om året för att få nån rek om dagen? Snacka om pengahoreri isåfall... Men det kanske bara är jag?

Ni har en hel del reklam för spelbolag ni också, så där tycker jag du är lite fel ute när du anklagar Gamblern för att bara jobba för afilate.

Boone, missuppfatta mig rätt här nu. Jag är inte här för att kasta skit på dig eller sharps för jag tycker ni har något på gång här. En skön sida man gärna glider in på. Jag tycker bara det är underhållande att ha en disskussion om dina avsikter gällande ditt hat(?) mot andra sidor.

Sen ska vi komma ihåg att det vi gör är att gissar, vissa bättre än andra. För när allt kommer omkring så spelar det ingen roll hur många timmar du suttit framför skärmen och läst på. Det ska spelas en match på planen också som inte alltid blir som i ditt huvud.

Hoppas på ett relativt relevant svar, det här kan bli kul. Tycker inte du?
Då kan vi börja med basics då; det är svårt att hamna på min goda sida och lätt att hamna på min dåliga sida. Jag är långsint, oförlåtande och duktig på att provocera folk vilket jag inte drar mig för att göra om jag känner jag att någon gjort sitt förtjänt av det.

Jag har fram tills svaret på PM:et varit väldigt respektfull mot NHL Gambler och gett honom en väldigt lång lina att löpa på, något som har åtgäldas med grundlösa anklagelser och krav på specialregler. Här är en tråd som förklarar det mesta:

https://www.sharps.se/forums/pappersk...ambler-hockey/

Efter detta så kan man tro att NHL Gambler fattat poängen. Sharps ska inte ses som någon sida där man kan annonsera gratis, men nej, istället forsätter han att med inlägg som:

Citat:
Ursprungligen postat av NHL Gambler
Vill ni läsa mer så finns spel 9 här: -url-
Citat:
Ursprungligen postat av NHL Gambler
Nu har jag uppdaterat bloggen med övriga matcher.
Citat:
Ursprungligen postat av NHL Gambler
Mina tankar är ute nu.
Lite försenad idag . -url-
Citat:
Ursprungligen postat av NHL Gambler
Bloggen kvar för nattens omngång..
-url-
Han har fått mängder med tillsägelser även efter detta och vad gör han då, jo då lägger han länken i sin signatur istället och blir väldigt upprörd över att ingen varnat honom om att man inte får ha det så (läs reglerna?) och att den redigeras utan hans godkännande.

Citat:
Ursprungligen postat av NHL Gambler
Så pinsamt att NI går in och raderar min signatur... Så jävla ÄCKLIGT gjort så det finns inte.

Som jag skrev till Apan som tog kontakt med mig och varnade: Varför talar du då inte om för mig att min signatur är olämplig så att JAG SJÄLV GÅR IN OCH ÄNDRAR.
Om man
  • Kastar skit på en annan sida likt han har gjort över R&K.
  • Använder Sharps vid upprepade tillfällen som en språngbräda för sin egen blogg med vinstintresse trots flera tillsägelser att det inte är tillåtet.
  • Vad jag upplevde som hånar, "ställde upp i en bloggtävling", "synd" etc. även om det nu kanske inte var menat.
så tycker jag man har gett sig in i leken och får därför tåla konsekvenserna av mitt, som ni valt att kalla det, hat.

Nu skulle jag såklart kunnat svara på meddelandet att "Nej tack, du har tillskansat dig tillräckligt mycket reklam från Sharps och skulle vi vilja göra en kampanj för välgörenhet så skulle vi inte göra den i samarbete med dig." och det hade jag gjort också, om han nu inte hade varit den uppmärksamhetskåta lurendrejarn jag har intrycket av att han är. När han tog bort sina spreadsheets och låtsades som att det regnade sjönk han ännu mer i mina ögon för nu visste jag att han försöker missleda sina användare.

Hur kan jag då visa medlemmarna på Sharps och andra intressenter som hittar hit via Google den sanna bilden av honom? Jo, genom att provocera honom till att svara på mina frågor. Jag vet att han har en kort stubin och gick såklart rakt in i fällan och kvar blev konversationen där han la krokben för sig själv.

Delen angående Sharps får du ta i feedback-delen, vi försöker ständigt förbättra forumet varav "Rekar"-funktionen var en av dessa, dessvärre föredrar användare att använda sig av lite mer anonyma speldagböcker eller dagens-trådar. Sharps växer med ungefär 20 användare om dagen så nog gillar folk det dem ser i alla fall men som sagt så jobbar vi på att förbättra användarvänligheten.

Vi har affiliate-avtal, ja det stämmer, men det en väldigt stor skillnad att ha den diskreta reklamen vi har att jämföra med 30%+ av sidans yta av reklam och sen kommer fulheten som även Rekatochklart sysslar med, affiliate tillsammans med dåliga rekar med rekommenderat spel på vad som inte är marknadshögsta odds. Vi gör ingetdera, men NHL Gambler och Rekatochklart gör båda.

Relevant nog?
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-07, 07:00   #57
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Du missade en relevant sak boone, ingen betalar 3000 spänn för rekarna här på sharps, de är gratis. Däremot betalspelen kostar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Boone (+5)
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-07, 11:51   #58
 
6asdfs avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 112
Sharp$: 382
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hockeycoach Visa inlägg
Som jag var inne på, innan man börjar trycka ner andra bör man se sig själv i spegeln först. Den här sidan har potential att bli bra, men känns oerhört rörig.
Vad menar du med rörig? Jag undrar bara då jag själv inte fått den uppfattningen. Kan du säga något specifikt?

Citat:
Ursprungligen postat av hockeycoach Visa inlägg
Forumdelen är bra, inget snack om den saken. Klickar jag på rekar så står det att Djurgården ska vinna elitserien (han borde få sparken om ni anklagar andra för dåliga rekar?), sen är det massa gammalt skit bara.
Att medlemmarna här på Sharps inte är lika aktiva med att lägga upp rekar är väll inte ledningens fel? Precis som Boone säger så gillar folket att skriva i sina speldagböcker och i "dagens-trådar", men man uppmanas ju faktiskt att fylla i sina spelförslag/tankar som rekar.
Tycker förresten inte att du kan slå ner på DIF-reken, den var inte dålig när man kollade på pappret, för precis som du själv skrev:
Citat:
Ursprungligen postat av hockeycoach Visa inlägg
Sen ska vi komma ihåg att det vi gör är att gissar, vissa bättre än andra. För när allt kommer omkring så spelar det ingen roll hur många timmar du suttit framför skärmen och läst på. Det ska spelas en match på planen också som inte alltid blir som i ditt huvud.
EDIT: 55 matcher i det här exemplet t.o.m.


Citat:
Ursprungligen postat av hockeycoach Visa inlägg
Ni har en hel del reklam för spelbolag ni också, så där tycker jag du är lite fel ute när du anklagar Gamblern för att bara jobba för afilate.
Jämför du verkligen reklamen på sharps med den reklam som finns på t.ex. Aftonbladets spelsektion, R&K eller för all del NHL Gambler? Ser du inte skillnaden?

Senast redigerad av 6asdf den 2012-03-07 klockan 11:55.
6asdf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-07, 13:38   #59
 
Arre08s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: gbg
Inlägg: 206
Sharp$: 1648


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Då kan vi börja med basics då; det är svårt att hamna på min goda sida och lätt att hamna på min dåliga sida. Jag är långsint, oförlåtande och duktig på att provocera folk vilket jag inte drar mig för att göra om jag känner jag att någon gjort sitt förtjänt av det.

Jag har fram tills svaret på PM:et varit väldigt respektfull mot NHL Gambler och gett honom en väldigt lång lina att löpa på, något som har åtgäldas med grundlösa anklagelser och krav på specialregler. Här är en tråd som förklarar det mesta:

https://www.sharps.se/forums/pappersk...ambler-hockey/

Efter detta så kan man tro att NHL Gambler fattat poängen. Sharps ska inte ses som någon sida där man kan annonsera gratis, men nej, istället forsätter han att med inlägg som:






Han har fått mängder med tillsägelser även efter detta och vad gör han då, jo då lägger han länken i sin signatur istället och blir väldigt upprörd över att ingen varnat honom om att man inte får ha det så (läs reglerna?) och att den redigeras utan hans godkännande.



Om man
  • Kastar skit på en annan sida likt han har gjort över R&K.
  • Använder Sharps vid upprepade tillfällen som en språngbräda för sin egen blogg med vinstintresse trots flera tillsägelser att det inte är tillåtet.
  • Vad jag upplevde som hån, "ställde upp i en bloggtävling", "synd" etc. även om det nu kanske inte var menat så.
så tycker jag man har gett sig in i leken och får därför tåla konsekvenserna av mitt, som ni valt att kalla det, hat.

Nu skulle jag såklart kunnat svara på meddelandet att "Nej tack, du har tillskansat dig tillräckligt mycket reklam från Sharps och skulle vi vilja göra en kampanj för välgörenhet så skulle vi inte göra den i samarbete med dig." och det hade jag gjort också, om han nu inte hade varit den uppmärksamhetskåta lurendrejarn jag har intrycket av att han är. När han tog bort sina spreadsheets och låtsades som att det regnade sjönk han ännu mer i mina ögon för nu visste jag att han försöker missleda sina användare.

Hur kan jag då visa medlemmarna på Sharps och andra intressenter som hittar hit via Google den sanna bilden av honom? Jo, genom att provocera honom till att svara på mina frågor. Jag vet att han har en kort stubin och gick såklart rakt in i fällan och kvar blev konversationen där han la krokben för sig själv.

Delen angående Sharps får du ta i feedback-delen, vi försöker ständigt förbättra forumet varav "Rekar"-funktionen var en av dessa, dessvärre föredrar användare att använda sig av lite mer anonyma speldagböcker eller dagens-trådar. Sharps växer med ungefär 20 användare om dagen så nog gillar folk det dem ser i alla fall men som sagt så jobbar vi på att förbättra användarvänligheten.

Vi har affiliate-avtal, ja det stämmer, men det en väldigt stor skillnad att ha den diskreta reklamen vi har att jämföra med 30%+ av sidans yta av reklam och sen kommer fulheten som även Rekatochklart sysslar med, affiliate tillsammans med dåliga rekar med rekommenderat spel på vad som inte är marknadshögsta odds. Vi gör ingetdera, men NHL Gambler och Rekatochklart gör båda.

Relevant nog?

YES! Jag bara satt och väntade på det här inlägget!!! Har suttit och läst in mig på Gambler och kom fram till samma slutsats som du gör här Boone (blev nästan små frustrerad att du inte uttryckte dig på detta viset), glädjer mig att du klargör dina tankar här. Cred för det! Gillar Sharps så in i bomben och folket som hänger här, har lärt mig fruktansvärt mkt angående betting här på forumet. Underbart att få en "gratis utbildning" i betting och hela tiden se och ta in hur folk tänker och resonerar. Finns som sagt mkt kunnigt folk här inne som jag tagit lärdom av som också har gett mig en helt annan syn på betting och för det är jag tacksam!

Stort Cred till alla på sharps!
Kärlek till er alla...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
6asdf (+10)

Senast redigerad av Arre08 den 2012-03-07 klockan 13:39.
Arre08 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-07, 17:18   #60
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 6asdf Visa inlägg
Tycker förresten inte att du kan slå ner på DIF-reken, den var inte dålig när man kollade på pappret, för precis som du själv skrev:

EDIT: 55 matcher i det här exemplet t.o.m.
Blir off-topic nu men känner att jag måste svara

Jag som rekade den och det är bara att erkänna att jag hade tokfel. Håller fortfarande fast vid att DIF's trupp var bland de starkaste på pappret inför säsongen, speciellt på backsidan. Tror inte att någon hade räknat med att de skulle hamna i kvalserien.
Och nej, jag ska fan inte få sparken! Har rekat ungefär 6 gånger och vunnit på alla utom DIF-reken samt fått push på en. Även en ytterst kompetent spelare som jag måste få ha fel!!
Snälla behåll miiig, Boone dessutom ska jag ha lönehöjning.
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+5), Boone (+10)

Senast redigerad av Grnvit den 2012-03-07 klockan 17:20.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara


td