Jurado går all in (fotboll)
Hejsan! Jag är en spelare med ganska kraftiga egenskaper, både vad gäller positiva och negativa sådana. Trots att jag aldrig har orkat föra spreadsheet (dags snart?) är jag ganska övertygad om att jag hade kunnat vara en vinnande spelare, om det inte varit för den bedrövliga disciplinen och girigheten.
Inspirerat från användaren ”DekiMalme” på Flashback valde jag därmed att testa en metod som går ut på att gå all in på varje spel, och sedan stanna efter ett förutbestämt antal rätta spel/förutsagd summa. Detta sätt har fått mig att tänka till en extra gång på vilka spel som vals, och är en mycket bra metod för någon med disciplinära problem, anser jag. Man spelar på så sätt endast ett spel åt gången, och kan därmed fokusera på att leta information angående just den matchen innan spelet läggs.
Nu tänkte jag bokföra mina försök till rikedom via denna metod. Jag är fullt medveten om att en nyregistrerad användare utan bokförda spel kan ses som oseriös, och självklart ska ni tolka mina spel kritiskt. Om ni blir övertygade efter ett par spel eller inte är upp till er, jag ska göra mitt bästa för att klara målen på 100 000 kronor! Hur många vinnande serier som krävs för detta återstår att se.
Mitt specialområde är England, framför allt Premier League och Championship, men faktum är att de sju högsta divisionerna i landet följs. Det blir även spel i övriga världen, men det kommer främst att bestå av information från andra källor som ryggas. I vilket fall som helst kommer jag att ge motiveringar till spelen. Jag gillar personligen inte att rygga folk som inte berättar varför de spelar på sin match, så varför ska jag förutsätta att ni gör det?
Kanske även ska tillägga att jag ska försöka undvika spelande för spelandets skull. Gillar jag inte utbudet en dag föredrar jag att avstå och invänta något vettigare spel. Era tips är välkomna, oavsett hur bra/dåligt utbud dagen bjuder på.
Var gärna tveksamma mot mig till ni vet vad jag går för, men ge mig en chans, så går både jag och ryggarna förhoppningsvis plus. Är något oklart? Det kan aldrig bli för många frågor, så fråga på. Frågor, tips, respons och diskussioner tas emot med glädje.
Nu kör vi!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|