Kul med tvivel! Som väntat sporrar det lite extra. Som K_UGER säger är förmodligen en dagbok ett bra sätt att öka disciplinen på. Jag är medveten om det problemet, och försöker göra allt för att förbättra det. Redan nu syns bättring, även om det är långt kvar till de bästas nivå.
Citat:
Ursprungligen postat av Majo
Jag har de senaste åren sett hundratals såna här all-in idéer i olika varianter.
Gemensamt för ALLA är att de inte har kunnat uppvisa någon longterm profit.
Mitt råd till dig är att köra med papertrailing alternativt mkt små insatser.
Du kommer lära dig en hel del längs resans gång.
|
Jo då, du har rätt. Jag förväntar mig inte att gå plus, utan gör snarare ett seriöst försök, och hoppas på det. Tror iofs inte att metoden leder till minus heller. Jag föredrar nämligen att säkra upp startkassan, ta ut den när det går, och sedan spela för vinsten. Detta gäller alltså bara all in-projektet.
Detta är ett projekt vid sidan av den privata spelkassan (som självklart spelas med 1-5 units). Jag är fortfarande ung, men helt blåst angående spel är man inte. Som sagt mest till för att vara ett roligt projekt. Helt omöjligt är det ändå inte att sätta 5-10 spel på rad
Idag blir det spel, återkommer med vilka. Ska försöka undvika den där dubbeln som lockar just nu. Återkommer, som sagt!