Citat:
Ursprungligen postat av doob
Mina "tidiga tankar" trots att det är sent i veckan... 
Avstår att ranka utan nämner bara mina tankar om loppet i stort och dom hästar jag fastnar för oavsett om det är positivt eller negativt!
Avd.1:
Jag har inte läst någon fackpress alls än så ni får ursäkta om jag svamlar och har fel om taktik och upplägg men första loppet finns lite olika scenarion i... OM 6 Jackal Face får överta så är loppet över - spika och bläddra! Om däremot någon inifrån får för sig att svara så öppnar loppet upp sig något och det kan mycket väl tänkas att någon vill prova? 1 Zapdos Håjt är mycket startsnabb och om den är iordning och svarar så kan 1.11 första 500 och varvet på 15 mycket väl räcka till vinst! Z.H. är en mycket duglig sprinter! Det borde spritta i benen på den här gamla hingsten för lite kuriosa är att hästen har från juli månad 2009 och fram till och med december 2012 startat minst en gång per månad oavbrutet! Snacka om hedershäst och det var först med den matchningen som den tog ytterligare kliv i utveckling och karriär! Det är väl främst den jag tänker på kan häxa för favoriten om nu inte Ludde får för sig att trycka av och köra hela vägen med 2 Ridgehead Cahore men där är väl formen mer tveksam och går den överhuvudtaget felfritt om den laddas? Spår 3, 4, 5 kan alla slå till om körning och överpace! En eller många!
Fortsättning följer...
|
Fan, bestämde mig igår att dubbla i silver med Harry H. Nu har Raffe den veckans "rivjärn" så det blir nog till att spika ändå om jag inte får nån annan ide...