Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-03-09, 06:35   #31
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Mina "tidiga tankar" trots att det är sent i veckan...
Avstår att ranka utan nämner bara mina tankar om loppet i stort och dom hästar jag fastnar för oavsett om det är positivt eller negativt!

Avd.1:

Jag har inte läst någon fackpress alls än så ni får ursäkta om jag svamlar och har fel om taktik och upplägg men första loppet finns lite olika scenarion i... OM 6 Jackal Face får överta så är loppet över - spika och bläddra! Om däremot någon inifrån får för sig att svara så öppnar loppet upp sig något och det kan mycket väl tänkas att någon vill prova? 1 Zapdos Håjt är mycket startsnabb och om den är iordning och svarar så kan 1.11 första 500 och varvet på 15 mycket väl räcka till vinst! Z.H. är en mycket duglig sprinter! Det borde spritta i benen på den här gamla hingsten för lite kuriosa är att hästen har från juli månad 2009 och fram till och med december 2012 startat minst en gång per månad oavbrutet! Snacka om hedershäst och det var först med den matchningen som den tog ytterligare kliv i utveckling och karriär! Det är väl främst den jag tänker på kan häxa för favoriten om nu inte Ludde får för sig att trycka av och köra hela vägen med 2 Ridgehead Cahore men där är väl formen mer tveksam och går den överhuvudtaget felfritt om den laddas? Spår 3, 4, 5 kan alla slå till om körning och överpace! En eller många!


Fortsättning följer...
Fan, bestämde mig igår att dubbla i silver med Harry H. Nu har Raffe den veckans "rivjärn" så det blir nog till att spika ändå om jag inte får nån annan ide...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-09, 07:31   #32
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 967
Sharp$: 4413
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Fan, bestämde mig igår att dubbla i silver med Harry H. Nu har Raffe den veckans "rivjärn" så det blir nog till att spika ändå om jag inte får nån annan ide...
Ja då är det väl ytterligare ett klartecken på J.F. Att Raffe sänker H.H är ju taskigt mot Untersteiner

Har svårt att se Z.H kunna stå emot J.F i årsdebut, som det skrivs om Z.H, varit bäst när han fått tävla på, nu återkommer han efter 4 månaders uppehåll, och jag gissar att denna gamling kommer behöva några lopp i kroppen innan full form.
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-09, 07:43   #33
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 377
Sharp$: 2625
Standard

Zaptos Hojt kan inte ens ta i mot Jackal även om Tomas försöker. Jackal sitter i spets tidigt och sen är loppet slut. Det finns ingen som är modig nog att trycka upp tempot och även om det skulle finnas det så har Jackal visat att han klarar av det. Att då dubbla med Harry som vunnit lika många lopp som en boisare har fingrar känns inte aktuellt.

Jag gillar Bonnie Maggie och om jag inte spikar Angie så ska hon med. Chans finns till spets och då ger hon sig inte i första taget.
Snapphanen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-09, 08:46   #34
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Standard

Ahh Fan Raffe, vad skulle du på min ide Lyckes Per!!!!!

Såg nu att Tomas Öhman också varnar för Lyckes Per och Brave Run.

Senast redigerad av AbbeAce den 2012-03-09 klockan 08:57.
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-09, 09:39   #35
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 35
Sharp$: 2029
Standard

Zapdos håjt håller ledningen. Jackal face dödens här blir det skräll.
martin10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-09, 10:17   #36
 
Misärs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 358
Sharp$: 5616

Winter - VS
Stats: 73 - 53 - 7
ROI: 116.79%
Vinstprocent: 57.94%

Standard

Bra att Zapdos ska gå i spets. Gardering på Jackal än viktigare.

Jag drar ned chanserna för Fragola, ingen spik. Intressantare däremot på Kerns andra häst, Major Eck, mycket uppåt. Kommer köras offensivt. Blir vinnarspel på båda. Udo's Oliver, Goop upp för första gången =plus! Stark. Släpps han till ledning blir han livsfarlig. Hamnar han i dödens blir det fin draghjälp för Kern. Måste läsa på hur loppet blir kört.
Misär är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-09, 10:19   #37
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 967
Sharp$: 4413
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Misär Visa inlägg
Bra att Zapdos ska gå i spets. Gardering på Jackal än viktigare.

Jag drar ned chanserna för Fragola, ingen spik. Intressantare däremot på Kerns andra häst, Major Eck, mycket uppåt. Kommer köras offensivt. Blir vinnarspel på båda. Udo's Oliver, Goop upp för första gången =plus! Stark. Släpps han till ledning blir han livsfarlig. Hamnar han i dödens blir det fin draghjälp för Kern. Måste läsa på hur loppet blir kört.
Var det inte slitna Hovar på Major Eck så den va tvungen gå med skor nu?

Sen undrr jag om Udo´s Oiler gillar långresor?
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-09, 10:21   #38
 
Misärs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 358
Sharp$: 5616

Winter - VS
Stats: 73 - 53 - 7
ROI: 116.79%
Vinstprocent: 57.94%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sheriffen78 Visa inlägg
Var det inte slitna Hovar på Major Eck så den va tvungen gå med skor nu?

Sen undrr jag om Udo´s Oiler gillar långresor?
Hovarna måste vi kolla upp på Major Eck. Samma sak får vi kolla hur Udo tagit resan om han nu har problem med resande (?).
Misär är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-09, 10:53   #39
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 967
Sharp$: 4413
Standard

Statistik på Udo´s oiler

2 starter på Bergsåker, 1:a & 2:a
4 starter på Östersund, 2 segrar & 2 Diskad Galopp
1 start Åby, 6:e plats i ett 25K lopp
3 starter Valla alla gånger Diskad Galopp
1 start Bollnäs, Seger
1 start Umåker, 4:a med Galopp

Högsta segerpremie: 25K i ett V5 lopp i Ö-sund. Spelad då till 2,24.
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-09, 13:46   #40
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 35
Sharp$: 2029
Standard

Kollade i lopparkivet från ifjol när zapdos hojt vann på midsommar i kalmar slog en så pass medioker häst som sanity. Jackal face vunnit 6 av 7 från ledning inte ledningen 4 av 24 tror inte zapdos missar ledningen. Det här loppet har Tomas siktat på länge är riktigt bra iordning. Svaret har vi imorgon.
martin10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-09, 14:33   #41
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 35
Sharp$: 2029
Standard

Avd 2 Spets o slut på nr 2 blir det toktempo heter vinnaren Pling plong. Ett bra lås.
martin10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-09, 14:46   #42
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 1
Sharp$: 6
Standard

V75 1. Här är Thomas Jonsson inne på att köra i ledningen med Z Håjt !
Jackal F tar knappast ledningen av egen kraft.Även untersteiner vill ladda för att
sedan släppa till Jackal F.

V75 3. Här är även jag (som alla andra) inne på att A Boko vinner från dödens!
Blir G Nelly favorit är A Boko omg bästa spik !!!!! Enligt mig....
micklee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-09, 17:31   #43
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 24
Sharp$: 997
Standard

Omgångens mest bortglömda är helt klart 10 playboy ch med ralf karlstedt.
3:e starten i år och jag kommer köra hästen som utgång på mitt system.
Ralf tror på vinstchans
maczoot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-09, 18:46   #44
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7862
Standard

Tycker att deras system ser rätt bra ut denna gång.Tyvärr har jag liknande idee`r och de var inte direkt vassa förra veckan.
Deras utgång i DD1 tror jag inget på men den kanske leder runt om. tror dock allaballa kommer trycka en del i början..
Mellby känns som ett måste i 5e. Spikar förmodligen.
Lennart känns hyfsat bortkastat därifrån men nja kanske där också.Börjar få lite lopp i kroppen. Bra i grunden.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-09, 18:50   #45
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Betaltjänster aka Serviceplays läggs upp i just Serviceplays forumet och EJ här.
Flertalet inlägg raderade./MOD
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td