Tyvärr tror jag att Jonsson släpper med Zapdos Hojt och försöker kopiera enda tidigare v75-segern. Lucka från vinnarhålet. Garanterad fina pengar då.
- 1 Zapdos Håjt (V75-1) fick drömförutsättningar här med spår 1 över sprinterdistans och hemmaplan. Han kommer att gå barfota runt om och jag är väldigt sugen på att köra i ledningen. Allt känns bra på förhand och får favoriten Jackal Face bara lite tung väg fram så är jag som sagt var sugen på att svara honom.
V75 26/6 2011
Första 500: 09,0 1000: 13,5 Sista 500: 10,5
2 ZAPDOS HÅJT ledningen, släppte in i första sväng, fritt i sista sväng, på 200 kvar, avgjorde knappt. Mycket bra av häst och kusk. 4 SANITY utan rygg, pressade upp farten rejält 500 kvar, gav sig aldrig och höll tappert. 3 YUKON BOKO snabb ut och lyckades svara ut Sanity och tog ledningen. Pressad i sista sväng, stred tappert men fick ge sig kort före mål. 8 MACHO GOSSIP femte ytter, med i spåren 800 kvar, på själv 300 kvar, bra upplopp. 7 YOUPIE andra ytter, satt kvar, hängde mest med, utan det rätta trycket. 10 CLASSIC TILE galopperade efter 200 meter, ikapp, tappade.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|