Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-03-09, 19:36   #46
 
madsens avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: örnsköldsvik
Inlägg: 240
Sharp$: 7370
Standard

spikar i sjätte


jag har spikat yamani hornline i 6:e lite bortglömd tycker jag! går den bara felfri så vinner den nog från dödens en chansning men va fan man får ju fler chanser
madsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-09, 20:30   #47
 
dirteehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Skåne
Inlägg: 457
Sharp$: 216
Standard

Avd 1: Daniel Olsson är ju jävligt glad för att spetsa från framspår.. han kommer ladda Ridgehead Cahore så långt det bara går, kommer förmodligen hålla högt tempo för att gynna sin stallkamrat Adrian med 10 Noak L.B som egentligen är en riktigt bra häst. Om inte RC galopperar i starten så talar mycket för Noak L.B tycker jag. Blir det startgalopp så vinner Jackal Face enkelt.

Avd 2: Chansspik 7. Tror han laddar mot ledningen trots spår 7. Hästen är den mest härdade i gänget och gått bra mot tuffare motstånd. Når han lednigen tidigt är det toppchans. Tar ställning då jag kommer måla på med ytterligare 5 streck annars, blir dyrt

Avd 3: Angie boko hör hemma på solvalla? återstår att se.. jag tar ställning och nöjer mig med Global Nelly. Är egentligen mycket spelvärd spik för dagen tycker jag

Avd 4: Låg klass, ston, helgarderar

Avd 5: 4,7,8,9,12,13 är väl heltäckt? saknar motivering i detta skitlopp..

Avd 6: Ville först låsa på 1 och 12 men jag gillar inte Söderkvist i V75 så jag chansspikar 12 som gillar distansen och Kihlström är kylig trots spår 12

Avd 7: 9 på momentum från föregående lopp samt toppform på hästen. Lennart totalt bortglömd, låser på dessa två

Avd 1: 2,6,10
Avd 2: 7
Avd 3: 4
Avd 4: ALLA
Avd 5: 4,7,8,9,12,13
Avd 6: 12
Avd 7: 8,9

216:-
dirteeh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-09, 23:15   #48
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2151


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lämnar in ett roligt litet chanssystem nu på fredagskvällen. Kör det stora systemet imorgon och det kommer nog inte se ut ett dugg som det här...



Avd 1: Spik, 6 Jackal Face. Ville inte spika först, men det är trots allt bästa hästen. Har nu dessutom fått det överlägsna femtespåret. Tror på viss spetschans faktiskt. Även om det blir dödens så borde han plocka ner Zapdos Håjt som har vilat länge nu.

Avd 2: 2,3,11,12 Varning för Mr Fitch som kör barfota.

Avd 3: 1,3,4,5,6,7,8,9,12,14 Global Nelly får gärna galoppera i starten och sen är det bara jobba in storskrällen.

Avd 4: 1,2,4,5 Låg klass. Tror att de med bästa lägena har störst chans.

Avd 5: Chansspik, 13 Lyckes Per. Titta på hästarna som den har sprungit jämnt med och jämför sedan med hästarna som favoriten har slagit... Galopp 7/12 ggr för favoriten dessutom? Pajas-favorit.

Avd 6: 1,3 Testar att låsa på två av de bästa hästarna i loppet som dessutom har fått bra lägen. Mycket snack om Åkes häst här, men jag tror den är för vek. Känns dock inte bra att utelämna Yamani som har ruggig kapacitet.

Avd 7: 6,8 Chansar i sista avdelningen för att bomba upp utdelningen lite. Lennart KAN flyga till spets och stanna där hela vägen. Ritano verkar bli bortglömd och kan visa sig bli väldigt spelvärd. Borde hitta en position i andra eller tredje ytter och har då bra chans att speeda ner alla över upploppet. Favoriten tror jag hamnar för långt bak den här gången. Tycker den blir överspelad nu även om den var grym senast. Så jävla mycket har den inte visat innan det loppet...

320 kr

Senast redigerad av LeBanner den 2012-03-09 klockan 23:24.
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-09, 23:32   #49
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 143
Sharp$: 244
Standard

Angie Boko är stenklar imorgon...!

Flera startsnabba ston i främre ledet gör att fältet kommer splittras upp från början och Jorma kan välja upplägg... Har heller ingen direkt bakom sig i rygg (20 meter bakom) och kan därmed gå ut i andraspår utan problem... Goppens ett knepigt fjärdespår som kan ställa till det för ett orutinerat sto som vill iväg från start...

Nu lär Goppens kuse få svar och även få kämpa för spets, om felfri, och därmed sårbar - detta är inte skithästar från landsorten hon möter nu... Detta trots den breda bankroppen på Kalmartravet.

Detta vinner AB fram och baklänges...!!! Till 51% är hon ett kap i nuläget!

Senast redigerad av Knaborg den 2012-03-09 klockan 23:35.
Knaborg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-09, 23:45   #50
 
Traviss avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 14
Sharp$: 175
Standard

Systemet


1) 6,4,5
2)ALLA 4
3)4,9
4)10,1,9,4
5) 7,9,13
6)1,12,6,4,7,3
7)1

Krav:
Minst 2 A och minst 1 E A=Fet E = kursivt
ELLER
minst 2 E


Vad tror ni om det?
Travis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-09, 23:47   #51
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 143
Sharp$: 244
Standard

Jag inleder med tre spik imorgon... Jackal Face oslagbar från ledningen vilket han lätt tar - hur faen skall ZH kunna svara - har ni sett trav förut, eller?

Sedan vinner Sandman Sand som både är snabb, speedig och stark samt har ett bra läge - varför krångla till det? Hyfsad kusk, därtill! Kommer få bestämma till en 16 första varvet...

Angie Boko bara bäst!!!

Senast redigerad av Knaborg den 2012-03-09 klockan 23:48.
Knaborg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-09, 23:56   #52
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 143
Sharp$: 244
Standard

Fyra spik imorgon - spikar även Friction i sista...!
Knaborg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-10, 00:31   #53
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 143
Sharp$: 244
Standard

Även löjligt bra odds på Gigant Slugger som går ända in i mål mot en rostig ZH som oftast springer av sig i tid när han möter hårt motstånd... Segrarna är inte av rang och på landsorten... Oddset är 2.55 på Giganten mot Zaptos H. på Expekt - löjligt högt! Särskilt över Kalmars långa upplopp!
Knaborg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-10, 00:34   #54
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 143
Sharp$: 244
Standard

Även Friction mot Global manhattan till 1.80, på Bet365, är ett kap - rätt odds ner mot ca. 1.55!
Knaborg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-10, 00:46   #55
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 143
Sharp$: 244
Standard

Ni som anser att Zaptos Håjt kommer kunna/vilja svara spets imorgon kan knappast sett trav! En häst som kommer ut efter x antal månaders vila kommer inte kunna/vilja svara spets mot en grymt bra favorit/rygg! 75 000 i andrapris - varför riskera detta om nu hästen är i så bra form att den kan ta andrapriset med en ryggresa, istället skall denne nu köra för att svara ut storfavoriten och därmed missa en prisplacering över huvudtaget? Förstår inte hur ni tänker...? Jackal Face kommer bara flyga förbi denne och alla andra invändigt direkt...

Aldrig att TJ kommer offra sin springare så här tidigt på säsongen... Han är ingen Timo Nurmos, Stig H. Johansson och/eller Walmann som kan offra vissa kusar i vissa lopp - detta är hans stjärna och självklart kommer han inte offra denne i årets första start!

Sjukt, att ni ens kan spekulera i detta! Travkunskaper har ni då inte om ni tror detta!!!

Senast redigerad av Knaborg den 2012-03-10 klockan 01:37.
Knaborg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-10, 05:49   #56
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 427
Sharp$: 565
Standard

Noterar att Åke Svanstedt ersätter Peter Ingves bakom 3 Zenit Rapida vilket känns som en fördel inte minst i startmomentet. Håller Åke som en klart bättre startkusk än Kern och tror han tar sig förbi tysken här och även och från vinnarhålet så känns chansen till minst en andraplats fin för inte ens Åke svarar väl med denna när Björn kommer med favoriten? Nej, 3 Zenit Rapida får bli dagens utgångstvilling för mig på första Åke,balanslättning och fin smygform. Tar nog med Kontio oxå om det skulle lösa sig för honom, då Angie Boko är bäst i fältet. Kommer luckan i tid kan hon avsluta oxå så får även ett streck på V75-lappen på det. spelet alltså: utgång på 3 Zenita Rapida mot 4,9 till ett glatt odds.
criba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-10, 07:33   #57
 
Reg.datum: dec 2011
Ort: Uppsala
Inlägg: 866
Sharp$: 7876
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Knaborg Visa inlägg
Jag inleder med tre spik imorgon... Jackal Face oslagbar från ledningen vilket han lätt tar - hur faen skall ZH kunna svara - har ni sett trav förut, eller?

Sedan vinner Sandman Sand som både är snabb, speedig och stark samt har ett bra läge - varför krångla till det? Hyfsad kusk, därtill! Kommer få bestämma till en 16 första varvet...

Angie Boko bara bäst!!!
Du har rätt Knaborg. Jag ryggar helt dina ideer med tre spikar och även Friction. I dag tar vi dom, hur lätt är inte TRAV i bland.NU KÖR VI!!!!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Knaborg (+5)
hanscrispi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-10, 07:50   #58
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 696
Standard

missa inte liven i tv kl 1400 på 7an

Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-10, 08:10   #59
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 114
Sharp$: 1155
Standard

Kollade med tidtagning i lopparkivet, Nino Coger gick 1.08,6 sista 500 senast från 5:e utvändigt fram till täten och slutade 4:a. Kan bli liknande scenario idag...
Windorf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-10, 08:44   #60
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 19
Sharp$: 1012
Standard

Tyvärr tror jag att Jonsson släpper med Zapdos Hojt och försöker kopiera enda tidigare v75-segern. Lucka från vinnarhålet. Garanterad fina pengar då.

- 1 Zapdos Håjt (V75-1) fick drömförutsättningar här med spår 1 över sprinterdistans och hemmaplan. Han kommer att gå barfota runt om och jag är väldigt sugen på att köra i ledningen. Allt känns bra på förhand och får favoriten Jackal Face bara lite tung väg fram så är jag som sagt var sugen på att svara honom.

V75 26/6 2011
Första 500: 09,0 1000: 13,5 Sista 500: 10,5
2 ZAPDOS HÅJT ledningen, släppte in i första sväng, fritt i sista sväng, på 200 kvar, avgjorde knappt. Mycket bra av häst och kusk. 4 SANITY utan rygg, pressade upp farten rejält 500 kvar, gav sig aldrig och höll tappert. 3 YUKON BOKO snabb ut och lyckades svara ut Sanity och tog ledningen. Pressad i sista sväng, stred tappert men fick ge sig kort före mål. 8 MACHO GOSSIP femte ytter, med i spåren 800 kvar, på själv 300 kvar, bra upplopp. 7 YOUPIE andra ytter, satt kvar, hängde mest med, utan det rätta trycket. 10 CLASSIC TILE galopperade efter 200 meter, ikapp, tappade.
Traveller är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td