Visa ett inlägg
Gammal 2012-03-12, 17:15   #61
Jurado

Jurados avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 45
Standard

Som Hipossum uppmärksammade höjdes Worms odds ganska snabbt i början av matchen. De vann slutligen som väntat, även om siffrorna kunde varit större.

Idag finns många tänkbara spel enligt mig, tyvärr har alla ganska lågt odds. Lika bra att lägga ut dem, men motiverar inte de som inte spelas (om ingen undrar):

Arsenal - Newcastle Över 2,5 (1,62) - Även Arsenalvinst fungerar!
Cambuur - Apeldoorn Över 2,5 (1,33)
Kriens - St Gallen Över 2,5 (1,47)
Villarreal - Getafe 1 (1,90)
Trabzonspor - Sivasspor Över 2,5 (1,57)

Som ni ser har vissa matcher - särskilt den holländska - löjligt låga odds. Jag tycker ändå att oddsen sitter rätt. 1,33 finns till exempel inget värde i, men det ska vara något extremt som händer om den inte sitter.

Men nu tänker jag inrikta mig på nästa spel istället för spel som "bara" ser bra ut. Eftersom min kunskap ligger i England, och Arsenal - Newcastle blir matchen man ser ikväll, är det självklart dumt att välja något annat spel. I normala fall hade jag varit tveksam till ett överspel här, eftersom så mycket hänger på van Persie och Ba. Nu finns även Cisse som vet hur man gör mål, och överspelet spelas. Baserat på Newcastles form (2 poäng på 3 matcher, målskillnad 3-8) skulle det inte förvåna mig om ett formstarkt och hemmastarkt lag i Arsenal fixar överspelet utan Newcastles hjälp. 4-1? Det kan lika gärna sluta 2-1 eller 3-2, därmed överspel framför hcp-spel.

Jag tänkte lägga in den holländska matchen för att höja oddsen, men jag avstår. Även Liverpoolhörnor var ett "säkert" spel, och det vet vi ju hur det gick...

Arsenal - Newcastle Över 2,5 mål (1,62) blir därmed nästa spel för 500 kronor (Worm-matchen säkrade upp startsumman). Spreadsheetet uppdateras strax. Heja van Persie!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Jurado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat