Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-03-12, 16:15   #61
 
Jurados avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 23
Sharp$: 45
Standard

Som Hipossum uppmärksammade höjdes Worms odds ganska snabbt i början av matchen. De vann slutligen som väntat, även om siffrorna kunde varit större.

Idag finns många tänkbara spel enligt mig, tyvärr har alla ganska lågt odds. Lika bra att lägga ut dem, men motiverar inte de som inte spelas (om ingen undrar):

Arsenal - Newcastle Över 2,5 (1,62) - Även Arsenalvinst fungerar!
Cambuur - Apeldoorn Över 2,5 (1,33)
Kriens - St Gallen Över 2,5 (1,47)
Villarreal - Getafe 1 (1,90)
Trabzonspor - Sivasspor Över 2,5 (1,57)

Som ni ser har vissa matcher - särskilt den holländska - löjligt låga odds. Jag tycker ändå att oddsen sitter rätt. 1,33 finns till exempel inget värde i, men det ska vara något extremt som händer om den inte sitter.

Men nu tänker jag inrikta mig på nästa spel istället för spel som "bara" ser bra ut. Eftersom min kunskap ligger i England, och Arsenal - Newcastle blir matchen man ser ikväll, är det självklart dumt att välja något annat spel. I normala fall hade jag varit tveksam till ett överspel här, eftersom så mycket hänger på van Persie och Ba. Nu finns även Cisse som vet hur man gör mål, och överspelet spelas. Baserat på Newcastles form (2 poäng på 3 matcher, målskillnad 3-8) skulle det inte förvåna mig om ett formstarkt och hemmastarkt lag i Arsenal fixar överspelet utan Newcastles hjälp. 4-1? Det kan lika gärna sluta 2-1 eller 3-2, därmed överspel framför hcp-spel.

Jag tänkte lägga in den holländska matchen för att höja oddsen, men jag avstår. Även Liverpoolhörnor var ett "säkert" spel, och det vet vi ju hur det gick...

Arsenal - Newcastle Över 2,5 mål (1,62) blir därmed nästa spel för 500 kronor (Worm-matchen säkrade upp startsumman). Spreadsheetet uppdateras strax. Heja van Persie!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Jurado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-12, 16:41   #62
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 112
Sharp$: 724


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Båda lagen att göra mål i Arsenal-Newcastle @1.83 på Bet365 finns annars också. Tror inte heller Arsenal klarar överspelet själva
suddenneddus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-12, 16:51   #63
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 119
Sharp$: 449

albygårlös
Stats: 15 - 15 - 0
ROI: 115.51%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Trabzonspormatchen har mest värde enligt mig, Yilmaz i galen målform mot liga 8:an Sivasspor som släppt in 48 bollar och nätat 50 på 30 matcher. Yilmaz i galen målform(30/30) bådar för mycket mål när Trabzonspor nu har möjlighet att gå om rivalen Besiktas och kliva upp på en respektabel 3:djeplats. Något väldigt ovanligt måste hända om matchen inte går över, historiken berättar att detta möte brukar bli hett, de sex senaste mötena lagen emellan gick över 3.5. Trabzonspors matcher slutar i snitt med 3,13 mål. Sivasspors matcher slutar i snitt 3,38 mål, utgångsspunkten är dessutom bättre idag när Trabzonspor jagar 3:dje plats och Sivasspor jagar plats till EM-playoff. Båda lagen kommer gå för tre pinnar och det kommer förvåna mig å de grövsta om överspelet inte sitter. Sivasspor har släppt in 11 bollar de tre senaste matcherna(men också nätat 5). Bolagen ger överspelet runt 60 procents chans, jag ger det 70-75. Å andra sidan plockade jag spelet till 1.63, men anser ändå att det är spelvärt ner till 1.50. Är såpass övertygad att jag själv lirar 10 u på över 2.5, 3 u på över 3.5.
alby18 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-12, 18:16   #64
 
Jurados avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 23
Sharp$: 45
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av suddenneddus Visa inlägg
Båda lagen att göra mål i Arsenal-Newcastle @1.83 på Bet365 finns annars också. Tror inte heller Arsenal klarar överspelet själva
Går överspelet in har du nog rätt i att det där också går in. Måste samtidigt ge Arsenal mål i båda halvlekarna (2,10) en ganska bra chans om man vågar riskera att försvinna redan efter 45 min. Vi får hoppas på att samtliga anfallare har en bra dag!

Citat:
Ursprungligen postat av alby18 Visa inlägg
Trabzonspormatchen har mest värde enligt mig, Yilmaz i galen målform mot liga 8:an Sivasspor som släppt in 48 bollar och nätat 50 på 30 matcher. Yilmaz i galen målform(30/30) bådar för mycket mål när Trabzonspor nu har möjlighet att gå om rivalen Besiktas och kliva upp på en respektabel 3:djeplats. Något väldigt ovanligt måste hända om matchen inte går över, historiken berättar att detta möte brukar bli hett, de sex senaste mötena lagen emellan gick över 3.5. Trabzonspors matcher slutar i snitt med 3,13 mål. Sivasspors matcher slutar i snitt 3,38 mål, utgångsspunkten är dessutom bättre idag när Trabzonspor jagar 3:dje plats och Sivasspor jagar plats till EM-playoff. Båda lagen kommer gå för tre pinnar och det kommer förvåna mig å de grövsta om överspelet inte sitter. Sivasspor har släppt in 11 bollar de tre senaste matcherna(men också nätat 5). Bolagen ger överspelet runt 60 procents chans, jag ger det 70-75. Å andra sidan plockade jag spelet till 1.63, men anser ändå att det är spelvärt ner till 1.50. Är såpass övertygad att jag själv lirar 10 u på över 2.5, 3 u på över 3.5.
Gillar den motiveringen. Måste hålla med, mycket bra spel. Kan säga att även jag spelat på detta, fast inte med all in-systemet. Gått 15 minuter nu, hoppas på 1-2 mål innan halvtid. Jag brukar bara kolla någon enstaka turkmatch, och sedan följa resten, men är det inte så att matcherna gärna resulterar i många sena mål i den ligan? Att spela live framåt 75-80 minuter kan ju vara nåt för de som gillar sånt i så fall.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Jurado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-12, 18:18   #65
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 9
Sharp$: 10
Standard

Frågan är om man kör på att båda lagen gör mål(1.80) eller Ö 2.5 (1.60)
monradss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-12, 20:20   #66
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 112
Sharp$: 724


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Båda lagen gör mål , inne efter 14 min
suddenneddus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-12, 20:50   #67
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 14
Sharp$: 382
Standard

Grymt spelat sudden.. Jag trodde inte Newcastle skulle öppna matchen. Var mer inne på ett tröstmål. Ö2.5 spelet lär nog sitta det också!
fantaburken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-12, 22:29   #68
 
Jurados avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 23
Sharp$: 45
Standard

Tydligen satt de flestas tankar, då båda lagen gjorde mål. Det var väl inte direkt med marginal överspelet satt, men det satt. Skönt det. Riktigt bra spelat av er smarta som valde det högre oddset i att båda gör mål istället!

Jag tänker bara ge en varning redan nu, det kan bli dålig uppdatering den närmaste tiden (om ens det). Kvällen bjöd, trots ännu en sen frälsning av Vermaelen, på en lite mindre trevlig överraskning, och spel går inte först den närmaste tiden. Det lär märkas om det blir något den närmaste tiden, förhoppningsvis blir det så. Annars får vi se när jag återkommer.

Fortsätt vinna pengar under tiden, och helst efteråt också!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Jurado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td