Citat:
Ursprungligen postat av Donald
Jag älskade Inter till 2.00, skulle nog lira till 1.95 också.
Inter har ju sett betydligt bättre ut de senaste matcherna, är definitivt på gång nu. Marseille har fyra raka förluster i Ligue 1 mot mediokert motstånd, inte godkänt alls. Reser riktigt dåligt och har faktiskt förlorat nästan hälften av bortamatcherna i ligan (6/13). Chivu avstängd, annars inget truppmässigt att reagera på.
|
Här tycker jag att man även bör överväga "Inter att kvalificera sig". Finns till 3.0 @ BlueSQ. Om Inter vinner matchen ser jag även chanserna att kvalificera sig som goda. Marseille har ett hemmamål med sig vilket knappast borde vara en övermäktig uppgift för Inter, speciellt med tanke på att de skapade mer även i bortamatchen.
I övrigt gillar jag "båda gör mål" i Athletic Bilbao - Man Utd. Oddset är förvisso inte särskilt högt men med tanke på att Bilbao är otroligt hemmastarka och har gjort mål i alla hemmamatcher utom en under hela säsongen samtidigt som United säkerligen kommer försöka vända på det hela tycker jag ändå att 1.61 (Paddypower) är spelvärt. Överspel är också intressant i denna batalj. När Bilbao spelar hemma brukar det bli mycket mål och man är inte överdrivet täta bakåt. Hursom har jag svårt att tänka mig att Bilbao försöker köra 0-0 taktik här.