Visa ett inlägg
Gammal 2012-03-23, 07:54   #1
sheriffen78

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 4413
Standard

V4 Örebro 24/3

Morgonkaffe och en första koll på dagesn V4:a.

Avd1: Stor favorit blir Jorma bakom 5 Secret De Peschard som nog kommer ha bra vinstchans. Eftersom renset kommer blir stort om den faller så kan det vara läge att leta motbud... 1 Orbit vann direkt i årsdebuten, kan nog få ett fint lopp från innerspår. 3 Ingo Rols gjorde fler bra lopp under fjolåret, varit ute i tuffa sällskap på slutet. Finns flera roliga skrälalr som är lågt streckade... Bland annat 7 Trisse & 8 Linethemup känns som roliga skrällar.

Avd2: Förstastrecket här, måste definivt vara på 11 Viggen S.S som har ett bra läge från springspåret här om nu bara P-O kör för seger idag. Ruskigt låg klass på detta lopp, här får man nog strecka på rejält om det inte dyker upp några guldkorn.

Avd3: Lågklassigt även i 3:e över kort distans. Har nog relativt klart för mig här, 4 streck känns som att det räcker, sen får man se vsad värmningar och dylikt ger. 5 His Pano gör Comeback efter 2 månaders vila. Kanske är bästa hästen, får se vad dom säger om den är i form. 9 Navajo Lavec gjorde debut på svensk mark senast, blev skrik då, då den startade från bricka 12 i ett sprinterlopp som vanns av Notorius Bi. Spelades hårt till 79 för 10. Felade då och kanske är bättre denna gång? Övriga 2 är 1 My Account och 8 Jameson Lee

Avd4: Fungerar 10 Moon Night och tar han sig ut från innerspåret borde han vara överlägsen i detta gäng och kan mycket väl bli min spik. Värst emot tycker jag 6 Mr Mann & 7 Donald Duck Tooma är.
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat