Vill bara uppdatera för den nyfikne :-) Nu har jag krigat i en vecka enbart för att få tillbaka mitt konto då jag visste att det fanns mer pengar kvar (ett spel jag la innan nån ränsa kontot), polisanmälde f.ö det hela redan från start då dom sa att det kunde vara till nytt för mig. Tog cirka en vecka tills jag nu skulle få tillgång till kontot, nu valde flickan i supporten att öppna ett nytt konto, då ställde jag så klart fråga om dom flytta över mina pengar jag hade kvar till det nya kontot och hör och häpna får jag svaret: "Ja, vi sätter över dina 6657:- till det nya kontot så fort du loggat in med ditt nya lösenord".
Nu kommer nästa fundering, hur kommer det sig att jag fått tillbaka pengarna? polisanmälningen? eller det faktum att dom insåg att det inte var jag? men varför har dom då inte sagt nått för att göra mig till en glad spelare igen?
Starten på min helg kunde inte blivit bättre iaf, nu ska vi ut i solen och leva livet, tack för alla svar och all sympati, mäktigt forum detta