Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-03-15, 20:22   #16
 
joemags avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Linköping
Inlägg: 383
Sharp$: 731

Elitserien 12/13
Stats: 88 - 78 - 15
ROI: 104.08%
Vinstprocent: 53.01%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av djungelhjul Visa inlägg
Fick bara fram staden.
Har du IP-addressen kan du med lite hjälp spåra upp vem som står som ägare till IP-addressen.
joemag är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-15, 20:26   #17
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Man tycker ju att de borde lämna ut IP. Kan man styrka sin identitet så borde man ha rätt att veta vad som händer med sitt konto.
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-15, 20:29   #18
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 144
Sharp$: 1101


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

har råkat ut för samma, och de gav verkligen en vink om hur spelbolagen är...

Betsson, Bwin och Expekt var riktiga idioter, och hade ingen som helst lust att stänga ner allt kring mitt gamla konto, för att låta mig starta upp nyttt... Jag ville göra det, då man hade samma mejl/adress/användarnamn, och ville då plocka bort allt... Tyckte jag kunde vara värd det, då mina pengar försvunnit, men inget gehör...

Två konton var kapade, Nordicbet och Bettson. Nordicbet var otroligt hjälpsam, betsson brydde sig inte...

vad som hände var att man kapade någon spelsajt, vilken vet jag ej, men som typ "sharps" där jag då klantigt nog hade samma användarnamn/lösen...
Så se till att aldrig ha samma lösen/användarnamn på offentliga forum som är lätt att bli kapad.
mape är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-15, 21:04   #19
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Är ju ett par spelbolag som haft sina databaser på vift. Bl.a. bet24
Så ha aldrig samma lösenord på mail som på moneybookers/andra sidor/forum eller spelbolag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+1)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-15, 21:28   #20
 
Danilós avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 73
Sharp$: 33


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Donald; jag håller helt med dig. Tycker själv att man borde få ta del av ip:n, än mer nu när dom ändå "säger att det är jag", då borde det väl inte vara så farligt? Hur som haver var jag enligt "support-grabben" jag pratade med tvungen att kontakta polisen och gå via den vägen om jag vill få reda på ip:n
Daniló är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-15, 22:35   #21
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 2
Sharp$: 35
Standard

Det enda som har hänt mig är att jag signade upp hos bet365 fick full bonus osv spelade ett tag och tog sen en paus. När jag sen loggade in igen efter ett par månader var hela bonus beloppet borta då det självklart var mina insättningspengar jag hade spelat för, så 1000kr hade försvunnit...vet inte ifall det står något i deras avtal men surt var det... jag orkade inte gå vidare med det dumt nog. Någon som haft samma problem?

Kom på att omsättningskravet skulle uppfyllas inom 90 dagar...

Senast redigerad av Eirc den 2012-03-15 klockan 22:41. Anledning: slarv
Eirc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-16, 09:41   #22
 
Serjs avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Växjö
Inlägg: 407
Sharp$: 5152

NFL 2019
Stats: 79 - 82 - 4
ROI: 98.72%
Vinstprocent: 49.07%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Eirc Visa inlägg
Det enda som har hänt mig är att jag signade upp hos bet365 fick full bonus osv spelade ett tag och tog sen en paus. När jag sen loggade in igen efter ett par månader var hela bonus beloppet borta då det självklart var mina insättningspengar jag hade spelat för, så 1000kr hade försvunnit...vet inte ifall det står något i deras avtal men surt var det... jag orkade inte gå vidare med det dumt nog. Någon som haft samma problem?

Kom på att omsättningskravet skulle uppfyllas inom 90 dagar...
Surt värre.
Serj är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-23, 11:41   #23
 
Danilós avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 73
Sharp$: 33


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vill bara uppdatera för den nyfikne :-) Nu har jag krigat i en vecka enbart för att få tillbaka mitt konto då jag visste att det fanns mer pengar kvar (ett spel jag la innan nån ränsa kontot), polisanmälde f.ö det hela redan från start då dom sa att det kunde vara till nytt för mig. Tog cirka en vecka tills jag nu skulle få tillgång till kontot, nu valde flickan i supporten att öppna ett nytt konto, då ställde jag så klart fråga om dom flytta över mina pengar jag hade kvar till det nya kontot och hör och häpna får jag svaret: "Ja, vi sätter över dina 6657:- till det nya kontot så fort du loggat in med ditt nya lösenord".

Nu kommer nästa fundering, hur kommer det sig att jag fått tillbaka pengarna? polisanmälningen? eller det faktum att dom insåg att det inte var jag? men varför har dom då inte sagt nått för att göra mig till en glad spelare igen?

Starten på min helg kunde inte blivit bättre iaf, nu ska vi ut i solen och leva livet, tack för alla svar och all sympati, mäktigt forum detta
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hardballs (+2), eddieh (+1), Boone (+5)
Daniló är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td