Visa ett inlägg
Gammal 2012-03-26, 22:55   #4
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Ok, första tankar:

Orfeus Brodde får tipset i första, tätt följd av Kaffiren och Capello Bob. Tecos Wareco, hur ska den gamlingen kunna vinna ett sånt här lopp? Mer än stenhårt emot både för kusk och häst, skulle inte spela om den så stod i 100ggr.

Riktigt tunt på start i andra, men jag har svårt att se tilläggen vinna över kort för sett till summa är de inga kanoner direkt. 1,2,3,4,5,8,10 ska räcka långt här.

Häftigt försök till Olympiatravet och det är låst på Quarcio och Joke. Joke är verkligen en favorit för mig, men jag streckar nog Goop före då den bör bli mindre spelad.

Pling Plock första strecket och med Luddes två därtill känns det ganska låst, tror dessa tre är huvudet högre här.

Känslan i nästa stolopp att någon där framme hinner undan, men mer ovisst här. Bästa lärlingarna på start om man ska gå kort, 1,2,3,5,7.

Svårtippat i klass 1, roligast är Leader Tom med Erik från bra läge, Thorson har sjukligt bra form på stallet! Once In A While har varit riktigt bra senaste två och blir förhoppningsvis lite tappad nu från bakspår.

Online Damour och Beatles är bra, men jag väntar på Main Kronos som var oddshöjande svag i comebacken och Ouch som visat härlig fart och har chans trots att han står grishårt inne.

Sammanfattningsvis har jag inte några spikförslag på rak arm, men ser för en gångs skull heller inget lopp där det är motiverat att dra fram stora rollern...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat