Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-03-26, 17:52   #1
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Talking

Uppsnack V75 Jägersro 31/3


Eftersom det är Hemmabana startar jag linan tidigt..
Och det ser ut att behövas!!!!!
Kung Lutfis domäner ,men brukar han inte floppa med sina favoriter på Jägers men kan dock mycket väl skrällvinna med någon mindre betrodd, finns kanske statistik på det också men bara en känsla jag har.
Har bara skuggat igenom och letat feeling, änsålänge...

I första får man nog ta ställning Gillar Uhrbergs nr2
ORFEUS BRODDA. -NOAK L.B. -TESCOS WARECO.-TARA DEFI

2. Svårt detta men min första blick hamna på BRAÅS PALEMA

Är det inte lite hästar med i delfinal till Olympia???
Tar JOKE FACE detta? ICELAND rätt distans nu? Q D C upp till bevis nu!

PLING PLONG tycker jag kämpar bra men hoppar lite omotiverat, fick lite feeling för Goopen här med den äldsta hästen i loppet,en 9åring bland 4-5åringar,Lite skumt...

Lärlingslopp!!!! Här får man väl gå på kuskar som vanligt, gillar HYACINT men Frank vinner tyvärr inte så ofta(men bland lärlingar är väl seger% runt 10 helt ok)men vinner sällan på V75

Här kan det smälla,,de jag gillar har inte så bra läge eller är på fel distans. 12,10,7,6

Vågar man säga att här kommer omg Spik ONLINE D'AMOUR

Ja då var snacket igång,,Vi kanske ses på Jägers

Senast redigerad av AbbeAce den 2012-03-27 klockan 14:24.
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-26, 18:37   #2
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 427
Sharp$: 566
Standard

Har nu uppdaterat bloggen med egna analyser till alla lopp. Tror mest på Nanok Djuhm i avdelning 7.

http://www.gratistravtips.se/v75-tip...o-31-mars-2012

Senast redigerad av criba den 2012-03-27 klockan 22:45. Anledning: Uppdatering
criba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-26, 19:34   #3
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 17
Sharp$: 1192
Standard

Mitt minne säger mig också att Ludde brukar bränna med nån/några av de mer betrodda och sen sätta dit en 10% are
mazet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-26, 21:55   #4
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Ok, första tankar:

Orfeus Brodde får tipset i första, tätt följd av Kaffiren och Capello Bob. Tecos Wareco, hur ska den gamlingen kunna vinna ett sånt här lopp? Mer än stenhårt emot både för kusk och häst, skulle inte spela om den så stod i 100ggr.

Riktigt tunt på start i andra, men jag har svårt att se tilläggen vinna över kort för sett till summa är de inga kanoner direkt. 1,2,3,4,5,8,10 ska räcka långt här.

Häftigt försök till Olympiatravet och det är låst på Quarcio och Joke. Joke är verkligen en favorit för mig, men jag streckar nog Goop före då den bör bli mindre spelad.

Pling Plock första strecket och med Luddes två därtill känns det ganska låst, tror dessa tre är huvudet högre här.

Känslan i nästa stolopp att någon där framme hinner undan, men mer ovisst här. Bästa lärlingarna på start om man ska gå kort, 1,2,3,5,7.

Svårtippat i klass 1, roligast är Leader Tom med Erik från bra läge, Thorson har sjukligt bra form på stallet! Once In A While har varit riktigt bra senaste två och blir förhoppningsvis lite tappad nu från bakspår.

Online Damour och Beatles är bra, men jag väntar på Main Kronos som var oddshöjande svag i comebacken och Ouch som visat härlig fart och har chans trots att han står grishårt inne.



Sammanfattningsvis har jag inte några spikförslag på rak arm, men ser för en gångs skull heller inget lopp där det är motiverat att dra fram stora rollern...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-26, 21:57   #5
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mazet Visa inlägg
Mitt minne säger mig också att Ludde brukar bränna med nån/några av de mer betrodda och sen sätta dit en 10% are
Ligger mycket sanning i det!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-26, 22:13   #6
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Stats Jägers (89 omgångar)!

Antal favoriter / andel

0 / 5,6%
1 / 15,7%
2 / 32,6%
3 / 25,8%
4 / 14,6%
5 / 5,6%
6 / 0%
7 / 0%

Där ser man, mindre favoritbetonat än jag kunde trott på förhand...
Utdelning / andel

<10k / 25,8%
10-100k / 24,7%
100-1000k / 28,1%
>1000k / 16,9%
Jackpot / 4,5%
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-27, 07:50   #7
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Standard

Kaffiren en favis till mig men han vill ju inte vinna på Jägers och har han vunnit efter vila??
Tveksamt nej inne på att Spika Orfeus

Senast redigerad av AbbeAce den 2012-03-27 klockan 12:49.
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-27, 14:39   #8
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Fiskpitten är tillbaka! Pling plong bästa spiken...sen är det bara att tänka vidare i sex lopp till...sitter och äter lax nu....underbart god!
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-28, 12:03   #9
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7862
Standard

Tycker inte att det ser ut att behövas målas alltför friskt i något lopp.Endå känns det lite roligare än det brukar på Jägers. Synd att inte guld är fullt men vilket lopp det blir. Tror Joke Face sitter i spets rätt tidigt. Resten på rad. Rinner kanske undan. Räcker med att bli 2a för att komma till finalen så kanske inte QDC visar allt. Jag tar dock alltid med den. Kan krossa även Joke face om han är på det humöret.
Inte gift mig för tidigt den här veckan på en stenklar som förlorar. Vet inte hur vädret är tänkt att vara där nere. Här skulle det ligga runt 0an och blåsa hård nordan. Hoppas på något liknande där nere,då kanske loppen blir intressanta om det är obehagligt att springa i spets. annars ramlar det nog in en 4-5 spetsvinnare även nu på Lördag.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-28, 12:46   #10
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Standard

Det ska bli runt +4* i malmö på lördag NV ca11s/m
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-28, 13:17   #11
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Standard

Synd att aftonbladet spikar 4 YOU TWO och 3 LEADER TOM. kommer nog att bli sönderstreckade.
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-28, 13:38   #12
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 967
Sharp$: 4413
Standard

Profferssorn bjuder på en outsiderspik... Avdelning 4 Pling Plong... Bara att ta bort den då

Är inte så konstigt med lite hästar i Olympia när både goop & Ludde meddelar vilka hästar som ska ut... Vi har tyvärr inte så många tränare/hästar som vågar möta våra kanoner...
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-29, 08:55   #13
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 405
Sharp$: 970
Standard

Låter på experterna som att det står mellan Quarcio och Joke i Olympiauttagningen.
Själv tycker jag att bästa spiken i omgången är Quarcio.
Joke tar sig inte till final efter denna start då Wishing Stone troligtvis speedar förbi Joke och blir klar för final.
Dodo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-29, 10:14   #14
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 495
Sharp$: 3949
Standard

Tycker det är för mycket snack kring Wishing Stone, som jag sagt i ett tidigare inlägg så tycker jag inte den tillhör den yppersta eliten ( ännu iaf ) .

Slår man inte ens Muscles Wiking B.R så har man heller ingenting att hämta i detta lopp
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-29, 10:44   #15
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7862
Standard

Mest troligt är väl att Iceland tar spets och släpper till QDC. Joke kommer dundrande med Lutfi som ska visa upp sin guldklimp för hemmapubliken.Vad händer sedan? Blir det tok körning mellan dessa 2 eller släpps Joke till spets för att speedas ner på upploppet. Få deltagare men loppet kan bli kul endå.Blir det tok körning kan en tredjehäst dyka upp på målbilden.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td