Visa ett inlägg
Gammal 2012-03-29, 21:45   #18
Snapphanen

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2625
Standard

Det är väl ingen som lyckas ta en längd på Iceland i starten och i de tidiga intervjuerna låter det som helstängt och barfota på honom. Tror Örjan siktar på att köra i ledningen och tar förmodligen med trion Iceland, QDC och Joken på kupongen. Wishing Stone lämnar jag nog utanför, att han speedar ner ett par på upploppet är troligt, alla är otroligt.

På förhand tycker jag att Simb Justintime känns som en spännande chansspik. Erik vänder bort alla i voltningen på en bana han känner ungefär lika bra som Solvalla. Sen är det bara att hoppas han får dämpa och springa ifrån dem till slut.

Även Royal Neo i första tycker jag ska med. Flög på honom förra veckan och uppgiften ser egentligen mer passande ut för honom denna gång. Är inte förvånad om an sitter tidigt i ledningen och väl där är den inte lätt att plocka ner. Tidigare snackade Lehrberg alltid om att denne endast gick i spets. Det har vi hästen motbevisat men tvekar på att det är en nackdel om han kommer dit. Harry Haythrow blir det alltid extremt skrik på och den tar jag inte med på tio hästar. Medioker häst för att vara i silverdivisionen och ger bort alla mina sharps till Travkungen om den vinner.

Ouch är en häst som ska med på alla seriösa kuponger. Går alltid bäst på Jägersro som de flesta av Luddes hästar och jag har upphämtningen efter startgalopp senaste starten på Jägersro färskt på näthinnan. Given!
Snapphanen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat