Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-03-29, 18:44   #16
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Standard

JOKE FACE bara vinner,,nu med lopp i kroppen får QDC bevaka andraplatsen

Blir det körning?? Alla släpper väl till Joken för att fösöka speeda ner honom,men tror ni Ludde kör gasen i botten denna gång också???
men åter till det man sa i början av veckan...Lutfi brukar inte vinna med fav
så man får väl ta ett par här

Hyacint var mitt sipk!!!

Senast redigerad av AbbeAce den 2012-03-30 klockan 09:20.
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-29, 20:28   #17
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Ska väl inte vara svårare än att Björn släpper till Joke då han vet att Ludde alltid kör undan i tid och det räcker med andraplats för att kvala. Tror Björn vinner. Taktisk kusk på Joken så vinner den från dödens eller ledning.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-29, 20:45   #18
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 377
Sharp$: 2625
Standard

Det är väl ingen som lyckas ta en längd på Iceland i starten och i de tidiga intervjuerna låter det som helstängt och barfota på honom. Tror Örjan siktar på att köra i ledningen och tar förmodligen med trion Iceland, QDC och Joken på kupongen. Wishing Stone lämnar jag nog utanför, att han speedar ner ett par på upploppet är troligt, alla är otroligt.

På förhand tycker jag att Simb Justintime känns som en spännande chansspik. Erik vänder bort alla i voltningen på en bana han känner ungefär lika bra som Solvalla. Sen är det bara att hoppas han får dämpa och springa ifrån dem till slut.

Även Royal Neo i första tycker jag ska med. Flög på honom förra veckan och uppgiften ser egentligen mer passande ut för honom denna gång. Är inte förvånad om an sitter tidigt i ledningen och väl där är den inte lätt att plocka ner. Tidigare snackade Lehrberg alltid om att denne endast gick i spets. Det har vi hästen motbevisat men tvekar på att det är en nackdel om han kommer dit. Harry Haythrow blir det alltid extremt skrik på och den tar jag inte med på tio hästar. Medioker häst för att vara i silverdivisionen och ger bort alla mina sharps till Travkungen om den vinner.

Ouch är en häst som ska med på alla seriösa kuponger. Går alltid bäst på Jägersro som de flesta av Luddes hästar och jag har upphämtningen efter startgalopp senaste starten på Jägersro färskt på näthinnan. Given!
Snapphanen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-29, 21:35   #19
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Snapphanen Visa inlägg
Ouch är en häst som ska med på alla seriösa kuponger. Går alltid bäst på Jägersro som de flesta av Luddes hästar och jag har upphämtningen efter startgalopp senaste starten på Jägersro färskt på näthinnan. Given!
1-1-1-2-2g (på V7!)-ug för Ouch på Jägers och hårt inne men kapacitet som duger i klassen. 25ggr på Expekt!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-30, 09:56   #20
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 1 240
Sharp$: 3816
Standard

Mina tidiga, spontana, tankar innan man tagit del av alla information som kommer idag!

Avd1) Inget lopp jag kommer ta ställning i som det känns på förhand. Tror mest på kaffir face om den fungerar men inget att "lita på". Känns heltäckt med 1-6, tror mest på 1,2,3

Avd2) Tror omgångens bästa spik kommer här i 2 Braås Palema, som den såg ut senast från dödens! Passanda kort dsitans också, rinner undan lätt från spets i nerförsbacken?!

Avd3) Oj vad roligt! Släpper Iceland spets? Avgöra mycket av loppet. Joke först framm då och överta och hästen att slå. Annars tror jag nog mest på quarcio... Men räknar inte bort Iceland med helstängt på osv, tror faktiskt inte att de släpper då hästen är klart bäst från spets. Tror förövrigt inte Whishingstone är redo för att gå en 12 tid på 2140 vilket som nog krävs.

Avd4) Tror mest på Pling Plong, lite ovisst hur den öppnar från springspåret bara, men löser det sig tror jag på bra chans. Dåligt påläst bakom men You two såg fin ut senast och är väl värst emot

Avd5) Läskigt lopp där "alla" garderar. Little Face känns intressant. Tror även 1 kan rinna undan från spets(?) om den får bestämma lite, men finns väl bra chans att Tofu går fram tidigt och då kan det nog bli lite för tufft på full distans. Blir väl att gardera för mig med...

Avd6) Spetsstriden avgör mycket. Blir intressant att läsa vad kuskarna tänker här. På förhand tror jag att mr pelligrino har chans att komma till spets och har då bra chans att rinna undan, men får läsa på lite mer om detta. Öppet bakom, buldoozer överstreckad på opassande kort distans.

Avd7) Beatels imponerade stort sist på mig och har nu lopp i kroppen, men luktar det inte lite dödens här? Om Online öppnar som senast tror jag den kan sitta i spets och då blir det väl dödens för beatels, vilket bör bli lite väl tufft :/ Online hästen att slå från spets, men inget som man litar på heller som stor favorit. Öppet bakom...
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-30, 10:36   #21
 
Reg.datum: dec 2011
Ort: Uppsala
Inlägg: 866
Sharp$: 7877
Standard

Mina tankar för stunden är att Häst 9 TOFU lopp 5 är en spik, har gått BRA för ANNA i två lopp så nu är det dags igen för vinst.
hanscrispi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-30, 10:38   #22
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 433
Sharp$: 2426
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av donkyklonk Visa inlägg
Avd5) Läskigt lopp där "alla" garderar. Little Face känns intressant. Tror även 1 kan rinna undan från spets(?) om den får bestämma lite, men finns väl bra chans att Tofu går fram tidigt och då kan det nog bli lite för tufft på full distans. Blir väl att gardera för mig med...
En eller alla för mig och med 14 hästar känns det billigare att spika

7 Montana Queen har rutinerad kusk, är snabb ut och har springspår, det är min spetsfavorit och spik för mig.
Spetsat från sjättespår enkelt innan. Jag vet dock inte hur snabb 1 är eller om den ens ska köras i spets? Montana Queen är väl förvisso inte den hårdaste hästen till slut men förhoppningsvis fuskar Ingves bort loppet i spets.

De första motbuden är väl som sagt Jocosta Lane, Tofu och Little Face, men distansen är väl för kort för Tofu sen har man innerspår på tillägg, kommer inte Tofu ut finns nog ingen som kan sätta tempo på loppet.
Little Face har förvisso kapacitet men Adrian från bakspår på v75. Kuskrutinen saknas fortfarande och han har inte den respekten med sig så att han får något gratis när han ska gå i spåren. 4-5:e ytter och kommer få dra tåget i tredje sista 7-800. Får väl för långt fram?

Nej jag tror loppet vinns från ledningen, jag får kolla upp Jocosta Lane i lopparkivet men det lutar åt sos för Ingves.
anderna är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-30, 10:40   #23
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 433
Sharp$: 2426
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hanscrispi Visa inlägg
Mina tankar för stunden är att Häst 9 TOFU lopp 5 är en spik, har gått BRA för ANNA i två lopp så nu är det dags igen för vinst.
Kommer den ut så kan den nog vinna men bakspår i lärlingslopp med 15 (14) hästar betyder trafikproblem och när man dessutom står på innerspåret så borde det bli jobbigt. Förmodligen bästa hästen dock.
anderna är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-30, 17:05   #24
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4
Sharp$: 820
Standard

Grattis info från Vitippa.com

Fredag 30 mars
Info om Åke Svanstedts V75-hästar

V75-2 2 Braås Palema var man väldigt nöjda med senast och man hade förväntningar på att barfota skulle passa perfekt nu. Det enda man är oroliga för är startspåret då hon kan vara lite krånglig i volten. Omstarter vore inget plus. Stallets bästa chans i omgången. 8 Kristin Broline tycker man inte är mycket sämre än sin andra häst på kapacitet. Dock är hon stänkrädd och går klart bäst utan ryggar vilket blir svårt härifrån.

V75-3 3 Wishing Stone laddades för hårt med från start senast, därför felade han. Man hoppas han ska bli lite lugnare med loppet i kroppen men möter hästar som han inte riktigt är mogen att rå på ännu. Ingen het chans.

V75-5 2 Vinga gör det hyggligt men det är på gränsen att hennes kapacitet duger på V75. Är liten och kan öppna bra från spåret och borde få en fin smygresa. Man blir förvånade om hon vinner, lite för hårt motstånd.

V75-6 7 Glenn Palema är man riktigt nöjda med i jobben sedan senaste starten. Från ett bra läge hade man trott på toppchans, nu behöver det klaffa lite. Tas troligen lite lugnt från start med flera snabba invändigt samt att hästen har lite hetsiga tendenser. Stallets näst bästa chans.

V75-7 5 Quality Control var man nöjda med senast och kommer vara förbättrad nu. Har man dock ingen känsla för ska räcka till seger redan på rikstoton.

6 Main Kronos var klart godkänd i årsdebuten över opassande lång distans. Kommer vara klart förbättrad nu men har tidigare visat sig ha svårt att vinna på V75. Lite chans om det klaffar och man laddar från början. Den bättre chansen av stallets två i loppet tycker man.
startsnabb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-30, 17:26   #25
 
Reg.datum: dec 2011
Ort: Uppsala
Inlägg: 866
Sharp$: 7877
Standard

Gör ett nytt försök med en bra spik.
Det blir i Lopp 6 Häst nr 6MR PELLEGRINO som tar spetsen av egen kraft eller släpps dit av stallkamraten Splendid Value om den spetsar. Sen lär det väl vara över och alla jublar. LYCKA TILL.
hanscrispi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-30, 18:19   #26
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Standard

Jag tycker 8 EXDREAM* har en bra chans att vinna i sista, bara Veijo hittar ner 3,4 utvändigt,Då spurtar han ner alla, Blir min ena utg.
Håller med ovan om att 6 MR PELLEGRINO har bra chans och jag SPIKAR också.
Hade HYACINT som tänkbart spik i början av veckan,men strucken....
Jag vill gärna ta ställning för JOKE FACE men vågar inte. Så han får sällskap.
Jag Chansspelar jag 1 JOCOSTA LANE som utg
Sen spelar jag 2 BRAÅS PALEMA
Sen är det bara strecka då..
Lycka till

Senast redigerad av AbbeAce den 2012-03-30 klockan 18:40.
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-30, 18:53   #27
AA
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Sverige
Inlägg: 69
Sharp$: 1495
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AbbeAce Visa inlägg
Jag tycker 8 EXDREAM* har en bra chans att vinna i sista, bara Veijo hittar ner 3,4 utvändigt,Då spurtar han ner alla, Blir min ena utg.
Håller med dej till 100%!
Tråkigt läge men klent emot gör att jag kommer vikta rätt hårt på den. 14% just nu är mumma!

Skall bli spännande att se Quarcio i värmningen. Ser han ut som sist så lämnas han ensam på mina system

Lycka till!

/AA
AA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-30, 20:28   #28
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 163
Sharp$: 3017
Standard

Min rad efter egna tankar och idéer innan man hunnit bli duperad av alla tipstidningar och betalsidor:

1-2-3-4
2
1-4-5
4
1-3-7-9-10-14
1-6-7
1-2-3-4-8-9-11

Som vanligt ser väl morgondagens system helt annorlunda ut!

Lycka till!
heddan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-30, 20:47   #29
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7862
Standard

hoppas att nordan gör sitt jobb i morgon och förstör lunken annars håller jag fast vid att det blir väldigt mycket framspår tyvärr.
Galopp emot Kaffir. inget annat tror jag.
Beatles borde vara omgångens mest överstreckade . Hårt inne även om han är bra. Borde bli uppäten tämligen lätt.

Senast redigerad av draken den 2012-03-30 klockan 20:59.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-30, 21:37   #30
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 1 240
Sharp$: 3816
Standard

Efter att ha pluggat på lite mer så lutar det nu mot att jag ändå tar ställning för Kaffir Face efter "klartecken" från Ludde. Var ju min ursprungs idé och när jag läser denna intervjuvn från travtjänsten kan jag inte låta bli att ta ställning och blunda och hoppas det blir felfri avgång.

"3 Kaffir Face (V75-1) har tränat bra i vinter och förra fredagen gick han 18/2100 meter på gården och hade 68 i puls efteråt och det var ett riktigt kanonjobb. Det motsvarar en 14-tid på Jägersro och jag tror han är redo för att springa 12,5 på lördag och tror han har toppchans. Barfota fram, säger Lutfi Kolgjini."

Får dock kolla in värmningarna först, har reservplan på att spika Braås Palema annars...

Preliminärt system som jag, som vanligt för min del, special reducerat för att få det för summan jag vill ha det för, 500 kr denna gången!

1) 3
2) A: 2 B: 5,10 C: 1,8,15,13
3) A: 4 B: 5,1 C: 3
4) A: 6 B: 4 C: 5,1,3,7
5) A 1,10 B: 9,7 C: 14
6) A: 6 B: 7 C: 9,8
7) A: 3 B: 2,4 C: 11,8

Minst 3 A max 1 C!
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td