Visa ett inlägg
Gammal 2012-03-30, 11:38   #22
anderna

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2426
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av donkyklonk Visa inlägg
Avd5) Läskigt lopp där "alla" garderar. Little Face känns intressant. Tror även 1 kan rinna undan från spets(?) om den får bestämma lite, men finns väl bra chans att Tofu går fram tidigt och då kan det nog bli lite för tufft på full distans. Blir väl att gardera för mig med...
En eller alla för mig och med 14 hästar känns det billigare att spika

7 Montana Queen har rutinerad kusk, är snabb ut och har springspår, det är min spetsfavorit och spik för mig.
Spetsat från sjättespår enkelt innan. Jag vet dock inte hur snabb 1 är eller om den ens ska köras i spets? Montana Queen är väl förvisso inte den hårdaste hästen till slut men förhoppningsvis fuskar Ingves bort loppet i spets.

De första motbuden är väl som sagt Jocosta Lane, Tofu och Little Face, men distansen är väl för kort för Tofu sen har man innerspår på tillägg, kommer inte Tofu ut finns nog ingen som kan sätta tempo på loppet.
Little Face har förvisso kapacitet men Adrian från bakspår på v75. Kuskrutinen saknas fortfarande och han har inte den respekten med sig så att han får något gratis när han ska gå i spåren. 4-5:e ytter och kommer få dra tåget i tredje sista 7-800. Får väl för långt fram?

Nej jag tror loppet vinns från ledningen, jag får kolla upp Jocosta Lane i lopparkivet men det lutar åt sos för Ingves.
anderna är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat