Även denna vecka tycks intresset för onsdagarnas streckspel vara svalt här på forumet, så jag gör ett försök till att dra igång diskussionen så man kan vraka bland era fantastiska analyser och rekar
Jag börjar väl då;
Avd. 1 i V86 är allt som oftast favoritsegrad, och denna vecka tror jag att Jorma bakom maskinen
4 Steel Pepper får enkel spets från början, eventuellt får ta över utan bråk från innerspåren men kommer möta motstånd sista biten av en av mina favoritpollar
6 El Sueco. Gissar att det blir ett hårt upplopp mellan de två, och båda är med i vinnande trion. Men de kan också trycka och försöka köra ut varann redan från början, och då blir det plötsligt dyngöppet med ett par outsiders med potential...
Vill inte behöva ta ställning i Steel Pepper vs El Sueco, tror också att strecken kommer jämnas något innan spelstopp (Just nu står de i 67% vs 31%) - och vad brukar hända när ett lopp bara handlar om två hästar? Potentiella utmanare blir understreckade. Vilka?
7 Maxwell Mayday,
3 First on Line Sec och
1 Beatasine (kan utmana om rätt resa!) hamnar på min bong iallafall...
Vad tror ni? Slöseri på streck när man kan våga låsa med 4-6? Eller ska man lägga helgardering och hoppas på Berglöf för korsdrag
Kom igen nu! Bättre fart i denna tråd än förra veckorna, någon här inne måste ju lira V86 förutom jag?!