Visa ett inlägg
Gammal 2012-04-05, 09:56   #11
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45592
Standard

Håller med om att 10bet är den sämsta och avråder alla från att registrera sig där.

Att omsätta sin deposition är självklar. Men 10bet har inga rolloverkrav på 1x utan faktiskt 3-5x. Minns inte exakt nu.

Ska man bonustradea sin bonus så är det svårt med. Då det är endast spel med bonuspengarna som omsätts i kravet. Så har du satt in 1000kr och fått 1000kr i bonus.
När jag testade dom för ett par månader sedan så hade de 1200kr i bonus har jag för mig.

Satsar 2000 så omsätter du endast 1000kr. Råkar du sätta spelet så måste du nu satsa minst 2000kr (ditt saldo) och utöver det måste du satsa dina bonuspengar för att kunna omsätta bonusen. Nu har du plötsligt 4000 insats men endast 2000kr av dessa omsätts.
Lycka till sedan när begränsningen nådde ditt konto fort. Dessutom har de kass utbetalningsprocent på sina odds förutom vissa enstaka "lockodds".

Dessutom är inte bonuskravet att omsätta bonusen, nej utan du ska omsätta din insats+bonus till en obskyr siffra för att ens få göra ett uttag avgiftsfri.

Citat:
För kampanjer där omsättningen är kopplad till en bonus: Vänligen notera att när en kund riktiga pengar och bonuspengar på kontot, används de riktiga pengarna först.
Håll er borta är mitt tips också.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat