Citat:
Ursprungligen postat av Travis
Jag har själv använt Toto pro tidigare men kommer inte att använda det mer då jag inte anser att man behandlar befintliga kunder så som man gjort. Med det menar jag att jag anser att det är självklart att de kunder som har en ingången avtalsperiod borde fått uppgraderingen gratis tills dess att deras avtalsperiod löpt ut. Dels har man höjt priset från 199kr/år (programmet kostade 499kr) och dels har man inte kunnat använda programmet till att reducera V86 alls då de valde att inte göra någon uppdatering till det förrän nu i mars. I övrigt är säkert det nya programmet lika bra som övriga reduceringsprogram som finns tillgängliga.
I övrigt ligger HPT ljusår före andra reduceringsverktyg när det gäller priset. Mitt problem är dock att efter att ha använt Toto och Jokersystemet är reduceringsalternativen i HPT inte riktigt lika enkla att förstå.
/Travis
|
Jag har full förståelse för att det är svårt att lära om. Det finns ju dock en ganska fyllig manual som beskriver hur man gör.
Det börjar också bli allt fler tidigare Jokeranvändare (som med rätta tycker att 595:- är för dyrt) som går över till HPT. De som väl sätter sig in i programmet tycker oftast att även funktionaliteten är överlägsen Joker, men som sagt, det är svårt att lära gamla hundar att sitta... ;-)