Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-04-06, 13:35   #1
Banned
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Borlänge
Inlägg: 70
Sharp$: 132
Standard

RADSOFT TOTOPRO REDUCERINGSSYSTEM


När jag gör mina stora system så använder jag mig av toto pros reduceringssystem för att få ned priset. Jag tippade V4 i morse på Eskilstuna där det var favoriter som vann och gav 90 kr. jag hade dock 4 rätt men jag hade bara 11% vinst chans. När jag rättar systemet så står det att jag får 4 rätt och 90 kronor men när jag kollar mitt ATG konto så har inga pengar gått in? Va fan är det som händer? någon som kan hjälpa mig eller är bekant med programmet?
Lazer94 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-06, 16:40   #2
HPT
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 267
Sharp$: 3917
Standard

Det där låter väl som en fråga för deras support tycker jag.

Jag laddade ner och testade demo-versionen för att få koll på konkurrensen. Är nyfiken på vad som gör att du är beredd att betala 590:- per år för deras program. Jag är självklart hemmablind, men jag hittade inga unika funktioner som rättfärdigar priset...
HPT är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-08, 11:00   #3
Banned
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Borlänge
Inlägg: 70
Sharp$: 132
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HPT Visa inlägg
Det där låter väl som en fråga för deras support tycker jag.

Jag laddade ner och testade demo-versionen för att få koll på konkurrensen. Är nyfiken på vad som gör att du är beredd att betala 590:- per år för deras program. Jag är självklart hemmablind, men jag hittade inga unika funktioner som rättfärdigar priset...
Jag har den första versionen som kostade cirka 500 kr. Allt handlar om kriterier. om du tex är i slutet av månaden och bara har 40 kr att lira för kan du plocka med hästar för 10 000 om du känner för det och ändå spela för dina 40 kr. och hoppas på turen naturligtvis att dina kriterier du ställer går in.
Lazer94 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-08, 11:03   #4
 
Traviss avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 14
Sharp$: 175
Standard

Jag har själv använt Toto pro tidigare men kommer inte att använda det mer då jag inte anser att man behandlar befintliga kunder så som man gjort. Med det menar jag att jag anser att det är självklart att de kunder som har en ingången avtalsperiod borde fått uppgraderingen gratis tills dess att deras avtalsperiod löpt ut. Dels har man höjt priset från 199kr/år (programmet kostade 499kr) och dels har man inte kunnat använda programmet till att reducera V86 alls då de valde att inte göra någon uppdatering till det förrän nu i mars. I övrigt är säkert det nya programmet lika bra som övriga reduceringsprogram som finns tillgängliga.

I övrigt ligger HPT ljusår före andra reduceringsverktyg när det gäller priset. Mitt problem är dock att efter att ha använt Toto och Jokersystemet är reduceringsalternativen i HPT inte riktigt lika enkla att förstå.

/Travis
Travis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-08, 11:35   #5
HPT
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 267
Sharp$: 3917
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazer94 Visa inlägg
Jag har den första versionen som kostade cirka 500 kr. Allt handlar om kriterier. om du tex är i slutet av månaden och bara har 40 kr att lira för kan du plocka med hästar för 10 000 om du känner för det och ändå spela för dina 40 kr. och hoppas på turen naturligtvis att dina kriterier du ställer går in.
Om jag inte missförstår nåt så är det väl exakt samma sak som alla andra reduceringsprogram också gör, dock med olika uppsättningar funktionalitet så klart...
HPT är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-08, 11:41   #6
HPT
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 267
Sharp$: 3917
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Travis Visa inlägg
Jag har själv använt Toto pro tidigare men kommer inte att använda det mer då jag inte anser att man behandlar befintliga kunder så som man gjort. Med det menar jag att jag anser att det är självklart att de kunder som har en ingången avtalsperiod borde fått uppgraderingen gratis tills dess att deras avtalsperiod löpt ut. Dels har man höjt priset från 199kr/år (programmet kostade 499kr) och dels har man inte kunnat använda programmet till att reducera V86 alls då de valde att inte göra någon uppdatering till det förrän nu i mars. I övrigt är säkert det nya programmet lika bra som övriga reduceringsprogram som finns tillgängliga.

I övrigt ligger HPT ljusår före andra reduceringsverktyg när det gäller priset. Mitt problem är dock att efter att ha använt Toto och Jokersystemet är reduceringsalternativen i HPT inte riktigt lika enkla att förstå.

/Travis
Jag har full förståelse för att det är svårt att lära om. Det finns ju dock en ganska fyllig manual som beskriver hur man gör.

Det börjar också bli allt fler tidigare Jokeranvändare (som med rätta tycker att 595:- är för dyrt) som går över till HPT. De som väl sätter sig in i programmet tycker oftast att även funktionaliteten är överlägsen Joker, men som sagt, det är svårt att lära gamla hundar att sitta... ;-)
HPT är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td