Visa ett inlägg
Gammal 2012-04-09, 20:46   #42
maddmax

maddmaxs avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 3250

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2012-04-10 Chiba Lotte Marines - ORIX Buffaloes (NPB)

Datum: 2012-04-10
Tid: 10:15
Sport: Baseball
Land: Japan
Liga: NPB
Match: Chiba Lotte Marines - ORIX Buffaloes
Period: ft

Spel: Chiba Lotte Marines ML
Insats: 1.00
Odds: 1.775
Bolag: PinnacleSports

Motivering:
Dags att vanda sig till solens rike an en gang. Lagen borjar narma sig tio-matchers strecket och sasongen har redan bjudit pa nagra overraskningar. Infor morgondagens matcher kommer vi fa se flera bra pitchers atervanda for sina andra starter, jag har valt att spela pa en av dessa.

Seth Greisinger har en del MLB-erfarenhet men styrde kosan till Asien 2006. Efter en sasong i Korea blev det Japan och Pro Yakyu och dar har han varit sen dess. Greisinger har spelat de senaste fyra aren for Yomiuri Giants (dock med skadeproblem och taffliga resultat de senaste tva sasongerna) men det blev alltsa Marines 2012. Han har gjort en start for sitt nya lag, mot Lions forra onsdagen. Premiaren blev minst sagt lyckad, Greisinger visade fantastisk kontroll och tillat endast 4 hits, inga walks over sju innings. Det blev dessutom 9 SOs. Det blev vinst med 2-0 for Lotte. Precis som i USA sa anses pitchers ha lite fordel i borjan av sasongen och for de amerikanska pitchersen som spelar i Japan ar den fordelen an storre da de oftast har mer SO-potential.

ORIX valjer att starta med Yuki Nishi. Aven Nishi fick med sig en vinst fran sin forsta match men med nagot storre problem: 5 IP, 7 H, 3 BB, 1 HBP och 3 ER. Nishi ar en ung, hypad pitcher med mycket potential och jag tror han kommer bli riktigt bra i framtiden. Nishi avslutade forra sasongen mycket bra men hade en del problem i borjan, nagot som ser ut att kunna upprepa sig.

Lotte ar 4-3 efter sju matcher, ORIX 3-5 efter atta. Inget av lagen har visat stark offensiv i inledningen och jag tror vi kommer se en relativt lag score imorgon. Det kanns dock som att hemmalaget bor ha fordel och till 1.775 tycker jag det ar vart ett spel. Vart att namna i det hela ar aven Buffaloes bullpen som har haft det betydligt tuffare an Marines.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rejs (+1), Shell Peppe (+2), Donald (+2)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat