Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-04-08, 00:07   #31
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Andra X-vinsten for Blue Jays och samma for oss.

Mahan har gatt bra idag (-4) och han har totalt sex slag att ga pa infor morgondagen. Kanns som att det borde minst bli push (nej, ska jag vara arlig blir jag mycket forvanad om det inte blir vinst).
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-08, 05:19   #32
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2012-04-08 Pune Warriors - Kings XI Punjab (IPL)



Datum: 2012-04-08
Tid: 15:30
Sport: Cricket
Land: Indien
Liga: IPL
Match: Pune Warriors - Kings XI Punjab
Period: ft

Spel: Pune Warriors ML
Insats: 1.00
Odds: 1.990
Bolag: PinnacleSports

Motivering:
En intressant match mellan tva lag som redan spelat i ar. Kings XI forlorade mot Rajasthan Royals for ett par dagar sedan och Pune vann overraskande mot Mumbai i en annan tidig match.

Forst kan det vara vart att namna att Pune och deras agare haft en del kontroverser runtomkring sig infor sasongen. Agarna ansag sig orattvist behandlade och det var nara att man drog sig ur ligan. Nu blev det inte sa och i forsta matchen blev det som sagt vinst. Warriors samlade endast ihop 129 runs mot Mumbai men det rackte mer an val da motstandet var mycket nara att inte na century-market for hela laget. Nu gor man premiar pa hemmaplan, en ny stadium som anses vara den basta i landet, och man har en ypperligen chans att visa fansen att det ar en ny sasong.

Kings XI har jag namnt i en tidigare rek, aven da spelade vi emot. Det blev 160 runs mot Rajasthans 191. Adam Gilchrist, kapten for Punjab, samlade ihop 27 runs medans Mandeep Singh bidrog med 34. Kevon Cooper dodade laget med fyra wickets (och en caught) och det ar har jag tror nyckeln till morgondagens match finns.

Pune har inte nagon Kevon Cooper men man har flera bra bowlers. Jag misstanker att morgondagens scores inte kommer vara i narheten av Royals-Punjab. I bada motena forra aret vann Pune Warriors, i mangt och mycket tack vare sina bowlers. Punjab har forutom Gilchrist, flera andra utlandska spelare inklusive Hussey och Marsh, men ingen av dessa har sett riktigt bra ut under vintern. Samtidigt har Kings XI ett svagt bowlande och jag tror Warriors kommer straffa detta (man motte Malinga senast och detta kommer vara en walk-in-the-park i jamforelse).

Jag tror och hoppas att Ganguly, i mangas ogon en av varldens basta kaptener, kommer fortsatta leda underdogen Pune till vinster. I dagens matchup anser jag dock att laget bor vara favoriter och skulle satt oddset runt 1.90, kanske t o m i hoga 1.80.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Donald (+3), Soap (+1), Rampen (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-08, 05:54   #33
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det blir aven ett par MLB-spel:

Ogiltigt spel-ID: 913106


Ogiltigt spel-ID: 913108

__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Donald (+2)

Senast redigerad av maddmax den 2012-04-08 klockan 06:03.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-08, 17:07   #34
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Pune vann coin-toss och valde (lite markligt nog) att inleda med bats. Det blev 166/6 i en ganska svangig tillstallning. Endast en run i 17:e men hela 27 i 19:e. Smith kom in och kottade pa bra i slutet. Vi far se hur langt detta haller, det ar som sagt en ny arena. Liveoddsen visar dock att vi ar pa ratt sida (nu cirka 1.50).

Hoppas pa bra bowlande.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-08, 17:36   #35
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

3.4 overs in i chasen och tva out och en runrate pa under 3. Kanns som riktigt, riktigt viktigt for Pune. De har verkligen ett gyllene lage har.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-08, 19:00   #36
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kings XI Punjab maktade med 144/8 men det var kort relativt tidigt da en RRR pa 15+ inte gar i uppfyllselse ofta. Kanns som en stabil vinst for Pune och det kan bli intressanta matchups langre fram. Nasta match ar samma men i Punjab. Ar oddset bra pa Pune da kanske det blir ett liknande spel.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
werygod (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-09, 00:09   #37
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tung avslutning pa veckan. Mahan blaser 6 slag under sista rundan och gor sin samsta score under turneringen. Sarskilt nar Scott gor en javla hole-in-one med. Ajaj.

MLB-rek kommer snart.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-09, 00:41   #38
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2012-04-10 Cincinnati Reds - St. Louis Cardinals (MLB)



Datum: 2012-04-10
Tid: 01:10
Sport: Baseball
Land: USA
Liga: MLB
Match: Cincinnati Reds - St. Louis Cardinals
Period: ft

Spel: St. Louis Cardinals ML
Insats: 1.00
Odds: 2.190
Bolag: PinnacleSports

Motivering:
Tidigt toppmote i NL Central? Ja, kanske det. Flera storlag, inklusive Milwaukee, har haft en halvtung start pa sasongen och i deras franvara har Reds och Cardinals samlat ihop nagra vinster. Infor matchen imorgon natt har Cardinals 3-1 efter tva vinster mot Brewers och en mot Marlins. Totalt har det blivit 24 runs frammat. Reds ar 2-1 efter dagens rally, samtliga matcher mot Marlins. 13 runs frammat.

Att Cardinals satts som underdogs har tycker jag ar lite markligt. Visst, man ska inte satta for mycket varde pa ST men Jake Westbrook var het. Med 2-1 och 1.50 ERA over 24 IP tycker jag dock att han fortjanar lite respekt. Att Reds endast maktat med 4.33 runs per match och att pitchers ges fordel i de forsta veckorna spelar ocksa in i detta.
Hemmalaget skickar fram Homer Bailey, med 1-2 och 7.68 ERA under varen. Bailey har 9 starter mot Cardinals och ar 2-5 (och laget har forlorat 7 av 9) med 5.64 ERA. Sjalvfallet kommer Bailey ha samma fordel som Westbrook nar det galler ovana batters men Cardinals offensiv ser redan ut att ha hittat skarpt lage.

Pujols ar definitivt ett stort tapp for Cardinals men fragan ar om laget inte ar annu battre nu. Freese blir bara battre och battre, Beltran ser ut att trivas valdigt bra, Furcal ar antagligen en av de hetare leadoffs for tillfallet och om Holliday kommer igang med Berkman sa har man 6-7 kanonspelare i varje match.

Reds borde inte vunnit i deras sista match mot Miami och karma ar som sagt en slyna. Nar jag sag 2.19 var det automatiskt intressant, detta ar en 50-50 matchup som samst.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Vlad (+1), Rampen (+1), Donald (+3), bokis29 (+1), kingofding (+1), werygod (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-09, 08:16   #39
 
ste123s avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 25
Sharp$: 152
Standard

Nice, ryggar det spelet :-) Tack!
ste123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-09, 12:56   #40
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kan inte lata bli att lagga till:

Ogiltigt spel-ID: 915642


Kanns svart att avgora exakt hur stora favoriter Mumbai bor vara egentligen men skulle bli valdigt forvanad om de forlorade igen. Jag tror Deccan kommer fa det riktigt svart har och allt over 1.50 kanns spelbart.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-09, 19:04   #41
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Kan inte lata bli att lagga till:

Ogiltigt spel-ID: 915642


Kanns svart att avgora exakt hur stora favoriter Mumbai bor vara egentligen men skulle bli valdigt forvanad om de forlorade igen. Jag tror Deccan kommer fa det riktigt svart har och allt over 1.50 kanns spelbart.
Jaha, det var verkligen pa det beromda haret. Sista bollen blev avgorande men Sharma bar verkligen laget pa sina axlar denna gang. Han fick ihop 73 runs, mer an halften av Mumbais sammanlagda. Otrolig avslutning pa matchen!

Resultatet tycker jag ar bra, inte bara for att det blev vinst, men jag tror att oddsen i framtida matcher for bada lag kan bli intressanta.

Har arets forsta NPB-spel pa lut och tror aven det kan bli lir i en, om inte bada, IPL-matcher imorgon.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
werygod (+2), Rampen (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-09, 19:46   #42
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2012-04-10 Chiba Lotte Marines - ORIX Buffaloes (NPB)



Datum: 2012-04-10
Tid: 10:15
Sport: Baseball
Land: Japan
Liga: NPB
Match: Chiba Lotte Marines - ORIX Buffaloes
Period: ft

Spel: Chiba Lotte Marines ML
Insats: 1.00
Odds: 1.775
Bolag: PinnacleSports

Motivering:
Dags att vanda sig till solens rike an en gang. Lagen borjar narma sig tio-matchers strecket och sasongen har redan bjudit pa nagra overraskningar. Infor morgondagens matcher kommer vi fa se flera bra pitchers atervanda for sina andra starter, jag har valt att spela pa en av dessa.

Seth Greisinger har en del MLB-erfarenhet men styrde kosan till Asien 2006. Efter en sasong i Korea blev det Japan och Pro Yakyu och dar har han varit sen dess. Greisinger har spelat de senaste fyra aren for Yomiuri Giants (dock med skadeproblem och taffliga resultat de senaste tva sasongerna) men det blev alltsa Marines 2012. Han har gjort en start for sitt nya lag, mot Lions forra onsdagen. Premiaren blev minst sagt lyckad, Greisinger visade fantastisk kontroll och tillat endast 4 hits, inga walks over sju innings. Det blev dessutom 9 SOs. Det blev vinst med 2-0 for Lotte. Precis som i USA sa anses pitchers ha lite fordel i borjan av sasongen och for de amerikanska pitchersen som spelar i Japan ar den fordelen an storre da de oftast har mer SO-potential.

ORIX valjer att starta med Yuki Nishi. Aven Nishi fick med sig en vinst fran sin forsta match men med nagot storre problem: 5 IP, 7 H, 3 BB, 1 HBP och 3 ER. Nishi ar en ung, hypad pitcher med mycket potential och jag tror han kommer bli riktigt bra i framtiden. Nishi avslutade forra sasongen mycket bra men hade en del problem i borjan, nagot som ser ut att kunna upprepa sig.

Lotte ar 4-3 efter sju matcher, ORIX 3-5 efter atta. Inget av lagen har visat stark offensiv i inledningen och jag tror vi kommer se en relativt lag score imorgon. Det kanns dock som att hemmalaget bor ha fordel och till 1.775 tycker jag det ar vart ett spel. Vart att namna i det hela ar aven Buffaloes bullpen som har haft det betydligt tuffare an Marines.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rejs (+1), Shell Peppe (+2), Donald (+2)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-09, 22:58   #43
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lagger till spel pa bada morgondagens matcher i IPL:

Ogiltigt spel-ID: 917246


Ogiltigt spel-ID: 917248


Ska forsoka fa ner rek pa en eller bada.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-09, 23:20   #44
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2012-04-10 Royal Challengers Bangalore - Kolkata Knight Riders (IPL)



Datum: 2012-04-10
Tid: 11:30
Sport: Cricket
Land: Indien
Liga: IPL
Match: Royal Challengers Bangalore - Kolkata Knight Riders
Period: ft

Spel: Royal Challengers Bangalore ML
Insats: 1.00
Odds: 1.748
Bolag: PinnacleSports

Motivering:
Kolkata rekade jag och forlorade for ett nagra dagar sedan, mitt forsta spel den har sasongen. Sedan dess gick de och (som stor favorit) forlorade an en gang mot Rajasthan Royals. Sa vad har gatt fel for Kolkata? Framst offensiven. Gambhir, McCullum, Kallis och Pathan har inte visat de som de ar kanda for, namligen hoga scorer. Kallis (som har flest half-centuries i IPL) fick endast med sig 5 runs mot Rajasthan, McCullum 2 och Gambhir nollades. Pathan nadde 15. Pathan har ett snitt pa 26 och de resterande tre alla over 30. Shane Warne, kaptenen som lamnade cricket infor denna sasongen, saknas och Gambhir verkar inte ha fyllt hans skor annu. Att som slutspelslag forra aret inleda med tva forluster kommer satta annu mer press, inte bara pa honom men hela laget - press de inte verkar trivas under.

Bangalore har endast gjort en match i arets IPL, vilken vanns med hyffsad marginal. Delhi Daredevils (som slog KKR i deras forsta match) knacktes med 20 runs, med bl.a. 64 runs av de Villiers. Tiwary gjorde ingen hojdarmatch men pa det hela taget sa far 157 runs raknas som godkant. Bowlandet var intressant att se, McDonald visade verkligen framfotterna med 2 overs dar han endast tillat 11 runs (1 wicket) och det erbjuder Royal Challengers mycket variation infor KKR-matchen. Muralitharan spelade utmarkt som vanligt (3 wickets) och Bangalore kan satta ihop 15-16 riktigt bra overs defensivt utan nagra problem.

Sist men inte minst, Chris Gayle kommer med storsta sannolikhet gora comeback imorgon. Gayle ar ett monster och sags vara nara 100 procent igen efter skada. Ursprungligen fran Jamaica (spelar for WI XI) och har ett average under T20 pa 40.97 (!).

En fullsatt hemmastadium med bowling i form och en stark offensiv med Gayle mot ett skakigt KKR. Har anser jag att Bangalore vinner minst 6 av 10 matcher (antagligen narmare 65%) och 1.75 kanns val generost.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Donald (+2)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-10, 13:33   #45
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 30
Sharp$: 94
Standard

Chiba Lotte Marines satt. bra spel
dragomaster är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td