Lopp 1 Har svårt att se I Saw You förlora det detta var ju ruggig senast..tror han tar denna seger lätt spik!
Lopp 2 Här tror jag det skräller finns många hästar som kan vinna detta lopp. 10 Obama gel verkar bli helt bortglömd här streckad just nu på 3% takter upp i sulkyn med den måste med
Gin Rummy om den kommer iväg kan också vinna detta
Lopp3 Års debuter på flera av dom mest betrodda osäkert hur bra dom är, streckar på 3,4,5,9,10,12 och det känns heltäckt.12 tycker jag gjorde ett bra lopp senast och kan speeda hem detta om det blir åka av där framme
Lopp4 4,7 givna men jackpot draget är ju nr 14 Jackpot piraya streckad nu på 1% den ska med
Lopp5 Årsdebut på favoriten den ska med men tror mycket på nr 10 Magnificent Match som gjorde ett riktigt bra lopp senast tror den vinner.
Lopp6 Här spikar jag 10 Tion medon sisu , detta lopp tror jag att han vinner mött betydligt bättre motstånd innan och långa distansen gynnas han bara av.
Lopp7 Detta lopp tycker jag är svårt inte klar hur jag ska göra här, kan 1:an hålla spets ?? eller tar 6:an spets
Lopp8 Tror det står mellan framspårs hästarna 1,2,5 bör räcka långt Tror mest på Björns häst High Eleven L som såg riktigt bra ut senast.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|